اهمیت انتخاب بهترین نصاب دوربین مداربسته

هرچند این مدل از دزدگیر را نمیتوان با نقل مکان جابهجا کرد. دوربین مداربسته بولت یا تفنگی که به شکل استوانه ای و مخروطی می باشند بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که فاصله ای طولانی دارند. عده بسیاری برای محافظت از خانه افرادی را بهعنوان نگهبان یا سرایدار استخدام میکنند و عده دیگری هم با استفاده از سگهای نگهبان سعی در جلوگیری از ورود دزدها به خانه دارند. همه این دزدگیرها قابلیت نصب و راهاندازی در مکانهای مختلف از خانه تا محل کار یا انبارها را دارند. به همین خاطر باید با بهترین برند دزدگیر اماکن آشنا باشید تا انتخاب درست و مطمئنی داشته باشید. به همین خاطر طراحان روزبهروز به فکر تقویت سیستمهای ضد سرقت افتادند و سعی در تکمیل انواع دزدگیرهای اماکن داشتند.

وجود دوربین های نظارتی و ثبت تخلف در کاهش این گونه اقدامات تاثیر چشمگیری خواهد داشت. نصب دزدگیر منزل را بهتر است به یک نصاب حرفه ای بسپارید چراکه اگر نصب با مشکل همراه شود، امکان اختلال در سیستم وجود خواهد داشت. رشته ای از کابل ترکیبی که به تصویر اختصاص دارد از نوع RG59 می باشد. با انواع کیفیت و عملکرد و ویژگیهای گزینههای اضافی (مانند تشخیص حرکت به عنوان و ایمیل هشدار) از Cctv در مکانهای عمومی برای مشاهده استفاده میشود؛ به ویژه در بریتانیا این سامانه مورد استفاده قرار میگیرد که عامل پیشگیری از شیوع جرم در بریتانیا بود. همچنین بسیاری از دوربین مداربسته که از تکنولوژی دید در شب استفاده میکنند، قابلیتهای خارقالعاده بیشتری نیز دارند که از جمله مهمترین آنها میتوان به تشخیص چهره و صدا اشاره کرد که با استفاده از آنها، میتوان امنیت را به صورت حداکثری در محیطهای مختلف، برقرار کرد و از مزایای بیشمار آنها بهره برد. دوربینهای مداربسته ویژگیهایی دارند كه منجر میشود تا قشر وسیعی امروزه اقدام به تهیه چنین ابزاری كنند. فراموش نکنید که نصب یک دزدگیر اماکن هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است چرا که در صورت سرقت از منزل و یا محیط کار چندین برابر هزینه ای که برای خرید یک سیستم پرداخت میکنیم از دست مان خواهد رفت و تنها چیزی که نصیب مان میشود افسوس و پشیمانی است پس ایمنی قبل از حادثه اصل مهمی است که باید به آن پایبند بود تا از گزند افراد سودجو در امان باشیم.

برای ایجاد اطمینان قبل از خرید از هر شرکت دوربین مداربسته به سایت آن ها مراجعه کرده و نمونه کارهایشان را چک کنید و سپس به تعدادی از مشتریان آن ها تماس حاصل نمایید که از تخصص و تجرب شرکت مطمئن شوید. دزدگیرهای دوربین دار باید توسط برندهای مطمئن تولید شده باشد. مشخصات فنی دزدگیر اماکن این سری یک سیستم اعلام سرقت بسیار مطمئن از نظر تکنولوژی ارتباطی می باشد. به منظور نصب دوربین مداربسته لازم است مشاوره های فنی انجام شود. نصب دزدگیر ساختمان در تهران مسئله ای حساس است و به یک فرد متخصص لازم دارد تا هزینه ای که تا به اینجا پرداخت شده از بین نرود و همچنین امنیت ساختمان شما به درستی تامین شده و آرامش همسایگان و دیگر ساکنین نیز به خطر نیفتد.

3. بررسی دقیق محیط مورد نظر جهت نصب باید توسط متخصص دوربین مدار بسته به درستی نظاره شود. جهت تست این مورد، باید برق را قطع کرده بعد از چند دقیقه ولتاژ را مجددا تست نمایید. دزدگیرها در چند سال اخیر پیشرفته بسیاری کردهاند و درصد خطا یا از کار افتادن ناگهانی آنها کاهش یافته است. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . شما می توانید در مورد انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مکان مورد نظرتان با این شرکت مشورت کنید تا بهترین دوربین را به شما معرفی کنند. همچنین با وجود برندهای مختلفی از دوربین مدار بسته که در بازار وجود دارد، نصاب دوربین می تواند برندهای با کیفیت را به شما معرفی نموده و در رابطه با انواع مدل ها و برندهای دوربین ها اطلاعات جامعی ارائه دهد.

دوربینهای مداربسته بهعنوان یکی از اجزای دزدگیر اماکن کاربرد مناسب و قابل قبولی دارند اما به تنهایی قادر به پیشگیری از سرقت و ورود سارقان به ساختمانها و واحدهای مسکونی، اداری و تجاری نیستند. دزدگیرهای دوربین دار به دلیل داشتن دوربین مدار بسته و سنسورهای حرکتی یکی از پرفروشترین انواع دزدگیرهای اماکن و منازل به شمار میرود. همچنین در صورتی که بخواهید مدار شماره گیر خودکار تلفن را به مدار دزدگیر نصب نمایید، بایستی یک بلندگوی کوچک در محل نقطه SP (بلندگو) وصل نموده و داخل جعبه دزدگیر و در کنار میکروفون مدار شماره گیر اتوماتیک قرار دهید. دزدگیر ماشین در کنار ردیاب خودرو از پیشرفتهترین ابزار امنیتی ماشینها هستند که سطح امنیت خودرو را به حداکثر میرسانند. در این مکان حتما دوربینی نصب کنید که هم ضد آب باشد و هم مجهز به دید در شب باشد.

اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل اتصال حسگر باز و حسگر بسته نیز در همان نقطه است. اما این دستگاه ها از یک یا دو عدد پورت شبکه برای اتصال دوربین برخوردارند و به همین علت در پروژه هایی که از تعداد بالایی دوربین دیجیتال استفاده میشود نیاز به یک دستگاه سوییچ داریم. این مدل از دزدگیرها برای ارتباط میان سنسور و کنترل پنل تنها از امواج رادیویی استفاده میکنند. با ارتباط تلفنی و ویدئو کال با کارشناسان ما بخش عمده ای از ابهامات شما مشتریان برطرف می شود. البته این دزدگیرها برای ارتباط با سنسور خود از اتصالات سیمی استفاده میکنند. امروزه مثل زمان های قبل مراقبت کردن و امنیت را در نظر گرفتن پیشرفته شده و راه های متفاوتی برای این مورد رعایت می شود، برای اینکه بتوان محیطی امن و محافظت شده را در جاهای مختلف در نظر گرفت میتوان از دوربین ها استفاده کرد، دوربین های مدار بسته در این زمینه ایجاد شده اند تا به افراد کمک کنند، امنیت یکی از عوامل بسیار مهم برای ایجاد کردن آرامش فکری است و امکان نظارت کلی فرد بر روی آن منطقه که شاید شامل محل کار و خانه و یا کارخانه و…

ویژگیهای فوق، این برند سوئدی را به برندی محبوب تبدیل کرده است اما مانند هر کمپانی دیگری نقاط ضعفی در تولیدات خود دارد که از جمله آنها میتوان به محدودیت پهنای باند و عدم قابلیت ضبط صدا در دوربینها اشاره کرد. چنانچه دزدگیر در نقطه کور باشد دوربین آن قادر به ضبط و ارسال تصاویر مورد نیاز نخواهد بود. یک نکته بسیار مهم در نصب دزدگیرها دوربین دار این است که در بخشی از خانه یا اتاق نصب شود که در نقطه کور قرار نداشته باشد. یکی از محصولات جدید شرکت ۴NET، پنل دزدگیر B500 است، که دارای قابلیت های بسیار متنوع و کاربردی می باشد.دزدگیر فورنت بی ۵۰۰ با پشتیبانی از سیم کارت های ۴G LTE و تلفن ثابت ، اطلاع رسانی از طریق تماس ، پیامک و یا اپلیکیشن در هر لحظه کنترل دستگاه را فعال و غیرفعال را فراهم کرده است . یک نصاب دوربین مداربسته می بایست دارای تجربه و تخصص کافی در حوزه الکترونیک ، برق ، شبکه کامپیوتری و از همه مهمتر سیستم های حفاظتی و نظارتی را داشته باشد اتحادیه سیستم های حفاظتی و نظارتی در سطح شهر تهران اقدام به صدور کارت های نصاب دوربین مدار بسته نموده اند تمامی مصاحبه ها را موظف گذراندن دوره های تخصصی و همچنین امتحانات ویژه که مشخص شود آنها دارای تجربه و تخصص کافی در این حوزه هستند نموده است .

به عنوان مثال اگر صدای جیر جیر می شنوید، لازم است باطری ها را چک کنید، اتصالات و پیچ ها را بررسی کنید و در صورت شل بودن آن ها سریعاً اقدام به محکم کردنشان کنید تا از بروز هر گونه مشکل در امان باشید. دزدگیرهای دوربین دار با ارسال پیامک، تماس یا صدای آژیر مانند موقعیت خطرناک و ورود سارقین را اطلاع میدهند. معمولاً در دستگاههای دزدگیر اماکن، صدای قوی آژیر یک امتیاز به شمار می آید و اکثر مردم مایل هستند که صدای آژیر دزدگیر قوی باشد. برخی از دزدگیر های اماکن، هشدار را با استفاده از آژیر انجام می دهند. ازاین رو بهتر است که از بلندگوهای بوقی جهت این کار استفاده شود.

سیگنال خروجی از سنسور باید از طریق باسیم و یا بدون سیم به واحد کنترلی برسد. اگر سیم کشی به درستی انجام گیرد، سیستم باسیم امکان تخریب و یا هک شدن را ندارد. تفاوت دزدگیر بیسیم و باسیم چیست؟ برند دوربین مداربسته شما چیست ؟ دزدگیر منزل یا دزدگیر اماکن چیست؟ سرقت از منزل مربوط به سالهای اخیر نمیشود و دزدیده شدن مال و اموال اشخاص سابقهای بس طولانی و ریشه در تاریخ دارد. اگر آژیر خطا بعد از گذشت زمانی نسبتا ثابت از زمان فعال کردن دستگاه به صدا در بیاید بیشترین توجه به باطری دستگاه جلب می شود.

از آنجایی که این دزدگیر ها از خط تلفن ثابت استفاده می کنند، سارقان می توانند با قطع خط تلفن، دزدگیر را از تماس تلفنی راه دور، محروم کنند. برای مشاهده تصاویر ارسالی از دوربین های مداربسته از آنها استفاده می شود این نمایشگرها می توانند تلویزیون های معمولی، مانیتور کامپیوتر، LCD و LED یا سایر نمایشگر های تصویر باشند. همچنین در ماده ۴١ منشور حقوق شهروندی توضیح میدهد که: «کنترلهای صوتی و تصویری خلاف قانون در محیطهای کار، اماکن عمومی، فروشگاهها و سایر محیطهای ارائه خدمت به عموم، ممنوع است.» از طرف دیگر قانون این اجازه را میدهد که از دوربینهای مداربسته برای حفظ امنیت و جلوگیری از ناامنیها استفاده شود. شرکت پارت ویژه عقیده دارد آنچه این شرکت را از سایر رقبای خود متمایز ساخته است، توجه به اصلی مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان است. با توجه به ضعفی که در عملکرد دوربینهای مداربسته وجود دارد نیاز به نصب دزدگیر منازل بیشتر میشود. هنگام استفاده از دزدگیرهای باسیم نگرانی از بابت محدودیتهای سیگنالی وجود ندارد. دزدگیرهای منازل امروزه مدلهای متنوعی دارند که هر کدام از آنها یک عملکرد مشخص دارند و با استفاده از سنسور حرکتی دزدگیر هر حرکت اضافهای را شناسایی و آلارمهای مورد نظر را ارسال میکنند.

دزدگیر یک دستگاهی است که با ورود غیر مجاز به محوطه ای که دزدگیر نصب شده است هشدار داده و اطلاع رسانی می کند. همه دزدگیرهای موجود در بازار یک هدف مشترک دارند که آن هم اعلام هشدار و اطلاعرسانی بعد از ورود غیر مجاز است. دزدگیرها در انواع و اقسام متنوعی طراحی شدهاند و کاراییهای مختلفی دارند. اگر بخواهید به صورت حرفه ای در زمینه نصب انواع دزدگیر فعالیت داشته باشید بهتر است آموزش صفر تا صد نصب دزدگیر امکان و منازل را دیده باشید که شرکت در یک دوره آموزش نصب دزدگیر اماکن به شما کمک می کند تا طریقه نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی، بیسیم، کلاسیک، سایلکس، تسو، فایروال ، جی ام کا (GMK)و دیگر مدل ها و برندهای دزدگیر را نصب و راه اندازی نمایید. کیفیت تصویری که دوربین ها قادر به نمایش هستند می توانند هزینه نصب دوربین مدار بسته شما را به طرز چشمگیری تغییر دهند. ضمناً دیودهای نوری واقع بر مدار دزدگیر بهتر است از روی مدار خارج شده و بر روی جعبه دزدگیر نصب گردیده و توسط سیم به مدار دزدگیر وصل شوند. در واقع به محض اینکه تداخلی میان اتصال این دو خط ایجاد شود، دزدگیر شروع به اعلام هشدار خواهد کرد.

از این سیستمهای اعلام سرقت علاوه بر امکان، برای خودروها نیز استفاده میشود. سیستمهای امنیتی تحت لیسانس کانادا همیشه از کیفیت و قابلیتهای خوبی برخوردار هستند که با توجه به وایرلس بودن یا نبودن، دارای رنج قیمتهای متفاوتی هستند. البته دارای مانیتور با طراحی و مهندسی خاص است و تا کنون توانسته سه بار از TMA جایزه کسب کند. دوربین های مداربسته بولت دارای ظاهری استوانه ای هستند و معمولا روی دیوار و یا سطوع عمودی نصب شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران میشوند. کاربر می تواند از هر نقطه ای در جهان، سیستم امنیتی ساختمان را فعال و یا غیر فعال کند، از طریق شبکه اینترنت، تصاویر ثبت شده توسط دوربین های مداربسته را مشاهده کرده و رفت و آمد ها را تحت نظر بگیرد. دزدگیر لباس یا گیت های فروشگاهی هوشمند، گیت هایی هستند که در خروجی یک فروشگاه نصب می شوند و نسبت به خروج غیر قانونی کالا که تگ یا برچسب مربوطه غیرفعال نشده اند، حساسند.