بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال 2023فروردین بهترین لپ تاپ | behtarin-laptop

اما اگر سراغ گزینه‌های قدیمی یا استوک برای خرید لپ تاپ برای برنامه نویسی می‌روید، حتماً بررسی کنید که حافظه SSD دارد یا از آن پشتیبانی می‌کند یا نه. تمام لپ تاپ هایی که در این مقاله معرفی کردیم برای برنامه نویسی مناسب هستند. اگر هم میخواین هم برنامه نویسی هم طراحی یا گیم انجام بدید بهتره لپ تاپ های گیمینگ رو تهیه کنید. تو بازه قیمتی 30 میلیون تومان معمولا لپ تاپ های جدید حداکثر دارای 2گیگابایت کارت گرافیک مجزا هستند.

نکات عمومی در مورد لپ تاپ برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی در سال 2023فروردین بهترین لپ تاپ | behtarin-laptop

با در نظر گرفتن کیفیت طراحی شده است و ارزش بسیار خوبی را برای پول شما ارائه می دهد. Core i5 دارای 4-6 هسته است که برای هر کدام تا 2 رشته طراحی شده است. ضمن اینکه گرفتن وقت شما تجربه لذت بخشی نیز به شما نمی‌دهد اما به هر حال می‌توانید دسته بندی لپ تاپ های اقتصادی و همچنین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجوییما را نیز ببینید.

هنگامی که در حال اجرا و آزمایش کد هستید، به عملکرد کافی نیاز دارید تا سرعت کار شما تحت تأثیر محدودیت‌های سیستم قرار نگیرد. اگر میزان حافظۀ رم لپ تاپی کمتر از 8 گیگ بود، کارایی و عملکرد مناسب برای برنامه نویسی را نخواهد داشت. بهترین لپ تاپ برای طراحی وب و برنامه نویسی باید ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری و فنی به خصوصی داشته باشد تا بتوانیم بگوییم برای انجام کارهای برنامه نویسی مناسب است.

کارت گرافیک، CPU یا رم؟ کدام یک مهم تر هستند؟

در نتیجه با گارانتی محصولات خود و پشتیبانی از کالاهای خود در تلاش‌اند تا این اطمینان و اعتماد به راحتی ایجاد بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون گردد. یکی از سوال هایی که وجود دارد این است که بین کارت گرافیک و سی پی یو و رم کدام یک مهم تر هستند و باید به کدام یک اهمیت بیشتری بدهید. درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید. ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم. اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. نمایشگر Liquid Retina XDR وضوح و کیفیتی عالی دارد و کیبورد و تاچ پد هم حتی با ساعت‌ها کدنویسی شما را خسته نخواهند کرد.

  • این لپ تاپ از پردازنده Core i H که نسل یازدهم CPU‌ های اینتل هست استفاده کرده.
  • علاوه بر این باید بودجه تون هم مشخص کنید تا بتونیم به پیشنهادهای درستی برسیم.
  • اما لپ تاپ دوم یعنی ASUS VivoBook Flip 14 TM420UA هم مشخصات معمولی با توجه به قیمتش داره.
  • در آن لیستی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی بازار را نیز در اختیار شما قرار داده است.