بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون؛ پر طرفداران خوش قیمت

دلیل اصلی آن هم ارائه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب با وجود قیمت تمام شده پایین و مقرون به صرفه است. نوع هارد دیسک: هارد دیسک های معمولی سرعت کم و ارزان قیمت تر هستند، اما هارد دیسک های نوع SSD بشدت سریع و با کیفیت هستند. اما برای کارهای مهندسی سنگین و اجرای برنامه های قوی مهندسی و یا مشاغل تخصص لپ تاپ تا 20 میلیون تومانی مناسب نمی باشد. مشاهده قیمت روز لپ تاپ های مناسب معماری در دیجی کالا کدام سیستم عامل؟ در این رنج قیمت تمامی بزرگان صنعت لپ تاپ حضور دارند، از اپل تا لنوو اما به طور کلی میتوان گفت که برند های چون اپل، لنوو، ایسوس، اچ پی، ایسر از جمله برند های معتبری هستند که محصولاتی با کیفیت در این رنج قیمت را دارند. اچ پی، لنوو، ایسوس سه برندی هستند که محصولاتی بسیار مناسبی را تولید کرده اند که برای فعالیت های رشته معماری قابل استفاده هستند. تعداد کمی از تولید کنندگان لپ تاپ کارت گرافیک اختصاصی ارائه می دهند. علاوه بر این از این لپ تاپ ها می توان برای کارهای دانشجویی مانند تحقیق و مطالعه و نگارش و نوشتن مقاله ها با رسم نمودار استفاده کرد. این پردازنده یکی از بهترین و سریعترین پردازنده ها در بین رقبا است.

اما در این بخش لپ تاپ های مناسب برای معماری را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. البته درست است که هر چه پول بیشتری بپردازید ، لپ تاپ مناسب تری می خرید، اما در نظر بگیرید که می توانید با انتخاب سری های 50 یا 60 میلیون تومانی هم بیشتر بازی های سال 2021 یا 2022 را با FPS بالا اجرا کنید، تنها تفاوت در پردازنده، پردازنده گرافیکی و میزان رم است که روی هر لپ تاپ تجهیز شده. این شرکت از زمانی که ما در سال 2020 بررسی کردیم نسخه های تمام AMD را کنار گذاشت. از جمله ویژگی های این محصولات است. طراحی ساده و منحصر به فرد یکی از جذاب ترین ویژگی های این لپ تاپ است. این مدل در دو نوع عرضه می شود، یک مدل استاندارد مبتنی بر اینتل و نسخه مبتنی بر AMD Ryzen است.

اگه به بازثی های مثل کالاف دیوتی، پابجی یا فورتنایت علاقه دارید ، سخت افزار سیستم شما نسبت به کسی که به بازی دوتا2 یا ورداف وارکرفت رو بازی میکنه، متفاوت خواهد بود. محسن: من برای فتوشاپ این لپ تاپ را خریداری کردم ولی اصلا برنامه رو به خوبی اجرا نمیکنه. این مدل مستقل از زمانی که من آن را بررسی کردم به یک Nvidia RTX 3050 Ti ارتقا یافته است، اما بسته نرم افزاری با XG Mobile هنوز دارای GTX 1650 است. لپ تاپ باید دارای پردازنده مرکزی یا CPU خوب و قوی باشد که بر دو نوع سری Core i3 و سری Core i5 اینتل است. صفحه نمایش بر دو نوع صفحه نمایش HD با وضوح 1366 در 768 پیکسل و صفحه نمایش FULL HD با وضوح 1920 در 1080 پیکسل می باشد. این تکنولوژی، در بسیاری از بازیهایی که قابلیت ری تریسینگ دارند، استفاده میشود.

از این رو پیشنهاد میشود حداقل محصولی را انتخاب کنید که حافظه اختصاصی کارت گرافیک آن 2 گیگابایت باشد. از این رو نیاز است شما محصولی قدرتمند را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی فعالیت های خود را انجام دهید. پردازنده این لپ تاپ Ryzen 7 5800h است که با کارت گرافیک 3050TI و 16GB رم 3200MHz به شما یک کانفیگ قدرتمند برای نه تنها تدوین ویدئو بلکه گیمینگ و مصارف دیگر خواهد داد. کیفیت گرافیکی بالاتر: لپتاپهای گیمینگ به لطف کارت گرافیکهای پیشرفتهتر میتوانند بازیها را با کیفیت بالاتری اجرا کنند و حتی در نرمافزارهای تدوین ویدیو یا رندرینگ کارایی بالاتری داشته باشند. ما همیشه به دلیل مشخصات سخت افزاری و نمایشگر UHD این لپ تاپ از آن یکی از بهترین لپ تاپ ها برای تدوین یاد کرده ایم.

در مرحله دوم باید برند و مارک تجاری مورد نظر را انتخاب کند. وجود یک هارد 1 ترابایتی باعث خواهد شد تا بتوانید تمام دادهّهای خود را در آن ذخیره کنید. در ادامه شما با سه مدل از بهترین لپ تاپ های لنوو برای معماری آشنا خواهید شد. در این مطلب قصد داریم به این سوال های شما پاسخ دهیم و در مورد راهنمای خرید لپ تاپ اطلاعات لازم را ارائه دهیم. ایسوس طبق معمول از درایو نوری استفاده نکرده است تا فضای لازم برای چهار پورت USB فراهم شود. ایسوس این سری از لپ تاپ های خود را Republic Of Gamers به معنی” جمهوری گیمر ها” نامگذاری کرد. با این حال بهترین انتخاب برای گیمرها رم با حداقل 16 گیگابایت حافظه است.

لپ تاپ گیمینگ Acer میتواند یازی Metro Exodus را در بالاترین تنظیمات، با ردیابی اشعه، با سرعت متوسط ۵۶ فریم در ثانیه اجرا کند و در حالیکه این کار را انجام میدهد، شما میتوانید از کیبورد لوکس ۱٫۷mm آن و پد لمسی دقیق مایکروسافت لذت ببرید. اما قدرت گرافیکی قوی بازی و عمر باتری زیاد پایه و اساس یک لپ تاپ گیمینگ خوب است و قیمت این لپ تاپ مقرون به صرفه Dell G15 را به یک معامله عالی تبدیل می کند. متاسفانه قیمت ها انقدر بالا رفته که لب تاپ تا قیمت ۳ میلیون برای خرید پیدا نمیشه حالا نمیدونم خود فروشندگان همین قیمت ها همش بالا می برند یا بر اساس نرخ عرض که این قیمت ها به طور نجومی آنقدر بالا می رود. ضمناً در نظرداشته باشید که میزان شارژدهی این لپ تاپ حداکثر 3 ساعت و بسیار مناسب برای گیمینگ است. اما با این مبلغ هم میتوانید یک لپ تاپ باکیفیت و مناسب برای کارهای مختلف را خریداری کنید. بیشتر لپ تاپ های زیر 15 میلیون کارت گرافیک مستقل ندارند اما لپ تاپ های تا 20 میلیون دارای کارت گرافیک مناسب می باشند. ابعاد لپ تاپ تا 20 میلیون در حدود 15.6 اینچ است که دارای محافظ صفحه نمایش، محافظ کیبورد، کیف و کول پد می باشد.

از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازیهای AAA ناامید راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ نخواهد کرد. این مدل میتواند یکی از بهترین لپ تاپ های مناسب معماری باشد، از این رو پیشنهاد میشود بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. ویژگی هایی مانند صفحه نمایش باکیفیت، باتری با دوام طولانی، تراشه و پردازنده قوی و حافظه های داخلی و رم با ظرفیت متوسط بهترین لپ تاپ تا رنج 25 میلیون تومان را به لپ تاپ هایی با کارکرد مناسب تبدیل می کند. برخی از لپ تاپ های تا 20 میلیون قابلیت ارتقا به رم 12 گیگابایت را دارند و کاربر می تواند لپ تاپ 4 گیگابایت خریداری کند و میزان رم آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهد. لپ تاپ های 50 میلیونی از لحاظ قدرت و کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و شما میتوانید از این محصولات برای هر نوع فعالیتی استفاده کنید. لپتاپهای گیمینگ 17 اینچی ارزان قیمت با لپتاپهای گیمینگ سطح ابتدایی نادر است. و عملکرد آن بسیار بالاتر از قیمت آن است. در ضمن برخی از این محصولات برای فعالیت های گیمینگ هم قبل استفاده هستند. همچنین قابل ذکر است که اگر تنوع بالای لپ تاپ های گیمینگ کمی شما در خرید سردرگم کرده است، میتوانید از راهنما های خرید لپ تاپ این سایت استفاده کنید.

درواقع ما در این پست “بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون” جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات این رنج قیمت را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید. بهروزرسانیهای پردازندههای نسل دوازدهم اینتل و سری Ryzen 6000 را انجام داده است، اما همچنان میتوانید مدلهای نسل آخر را با قیمت پایین 650 دلار خریداری کنید. اما refresh rate آن 60hz است. هزینه زیر 20 میلیون برای خرید لپ تاپ هزینه مناسبی است چون این نوع لپ تاپ ها برای کاربردهای عادی می باشند و دارای CPU متوسط، RAM کافی و کارت گرافیگ متوسط می باشند.

گرچه لپ تاپ گیمینگ دارای محاسن و مشکلاتی در مقایسه با سیستم های پی سی است , ولی کاربران و طرفداران نوت بوک گیمینگ دلایل خود را برای استفاده از این دستگاه را دارند. Cpu های این محصولات برای انجام هر نوع پردازشی امادگی کامل را دارند و جز پرقدرت ترین های موجود هستند. به حدی که هر چیزی کمتر از 4.5 ساعت کمتر از حد متوسط در نظر گرفته می شود. اما اگر شما هم یک گرافیست هستید یا به میخواهید کارهای سه بعدی و رندرینگ انجام دهید و به دنبال لپ تاپی مناسب برای این نوع کارها میگردید خواندن این مقاله را از دست ندهید. اما برای کارهای مهندسی ساده و یا محاسبات ساده و معمولی این نوع لپ تاپ ها مناسب است. لپ تاپ دارای رم 4 و 8 و 12 گیگابایت می باشد که نوع 4 گیگابایت برای انجام کارهای ساده و سبک و نوع 8 گیگابایت برای کارهای تقریبا سنگین و 12 گیگابایت برای بیشتر کارهای روزمره و دانشجویی ساده مناسب است. پس از انتخاب برند مورد نظر کاربر باید مشخص کند که آیا این لپ تاپ باید دارای سخت افزار ویژه ای باشد و برای کار مورد نظر باید دارای تجهیزات خاص و پیشرفته ای باشد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس با قیمت 1700 دلاری یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ در سال 2022 است، عملکرد و عمر باتری عالی را با پردازنده مرکزی Ryzen 9 5900HX و پردازنده گرافیکی Radeon RX 6800M ارائه می دهد. اگر بخواهید مانند یک گیمر حرفهای در مسابقات بازی های Esports شرکت کنید به یک لپتاپ مدل سال ۲۰۲۱ مناسب نیاز دارید که بالاترین نرختازهسازی نمایشگر را داشته باشد. لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 16 بازسازی شده لپتاپ Razer Blade 15 است و میتواند جزو بهترین لپتاپهای گیمینگ 14 اینچی سال 2019 باشد. داشتن حافظه یا رم کافی در لپتاپ بسیار مهم است، اگر این کار را نکنید، بازیها در لحظات نامناسب دچار لکنت میشوند و شما را از هدفتان دور میکنند. همچنین عمر باتری مناسب، اندازه مناسب برای سفر و طراحی ظریف (برای لپتاپ گیمینگ) را ارائه میدهد که به اندازه کافی برای نشستن در یک جلسه کنفرانس هم کارایی دارد. لپ تاپ های تا 20 میلیون دارای CPU و RAM در حد متوسط یا ضعیف می باشند که فقط برای دیدن فیلم و یا جستجو در اینترنت و وبگردی مناسب هستند. این پردازنده دارای 4 هسته فیزیکی و 12 مگابایت حافظه کش است.