توسط هنرمند سابق سوپرمن وین بورینگ

برداشت لوری از این شخصیت و نقش بتمن مانند هر قهرمان دیگری در یک سریال بود: قهرمانی باهوش که گهگاه خود را در موقعیتهای سخت قرار میدهد و در آخرین ثانیه دنیا را نجات میدهد. قرار است بن افلک را بار دیگر در نقش بتمن در مجموعه فیلمهای Justice League ببینیم. مدت ها پیش، در طی رویداد Justice League: Darkseid War، بتمن روی صندلی موبیوس نشست تا برای سوالی که هیچوقت نمی توانست پاسخی پیدا کند، جواب بگیرد. زمانی قرار بود لباس بتمن را به جهت همین فیلم طراحی نمایند، تیم برتون به همگی گفته بود که به هیچ تیتر از پارچه های چسبان استعمال ننمایند و مانند کمیک ها برای بتمن لباس ذیل روی لباس اساسی نگذارند، زیرا حس می کرد اینطوری بتمن تهدیدآمیز نخواهد بود.

او با همین کار، خودش را تبدیل به نیرویی کرد که می تواند به صورت طبیعی تغییری را در دنیای دی سی به وجود بیاورد. Fortnite روی پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به صورت رایگان قابل دریافت است و هم اکنون موقتا قابل دسترسی روی سیستم های عامل اندروید و iOS نیست. او می توانست با انجام این کار، شهر گاتهام را تبدیل به جای بهتری کند؛ هم به معنای واقعی و هم استعاره ای. نکته مثبت برای تافیها این است که گوردون در سال ۲۰۲۰ قرداد خود را با آنها به مدت ۵ سال تمدید کرده بود. برای لباس های بچه گانه انواع رنگ های روشن و تیره وجود دارد، اما بهتر است که برای کودکان خود از رنگ های روشن استفاده کنید. رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود وضعیت اقتصادی خانواده و شغلی بهتر است. به همین ترتیب، بتمن تا حد زیادی در تلاش است تا قدم بعدی خود را بردارد و دوباره قلب خود را روی اعضای خانواده اش باز کند؛ آن هم بعد از فوت آلفرد. نخست شخصیت زورو بود که در نوجوانی فیلم آن را دیده بود. برای مقابله با ریدلر و دستگیری او، بتمن باید هر یک از این معماها را حل کند.

بنابراین شما می توانید با مراجعه به مغازه های لباس بتمن فروشی این آرزوی بزرگ کودک خود را به تحقق برسانید. بتمن میتواند رویداد نایتفال را بدون دستگیر کردن همهی شرورها و انداختن آنها پشت میلههای زندان، آغاز کند. بدون بتمن مایکل کیتون هواداران هرگز نمیتونستند ساخته شدن شاهکاری مثل “بتمن: مجموعه کارتونی” را شاهد باشند یا از بتمن در سری بازی های Batman: Arkham لذت ببرند. با این که کی چلیس اکثراً لباسهایش را برای هماهنگ شدن با هویتی که در آن لحظه دارد تغییر میدهد اما هیچوقت یک لباس مخصوص شبیه به لباسهای سنتی ابرقهرمانان به تن نمیکند.

آدام وست خوب یا بد سالها مالک تصور و تجسم سینمایی موجود از بتمن باقی ماند، ولی وقتی تیم برتون کشف جدید هالیوود با ایدههای پستمدرنی و فرهنگ ضد عوامگراییاش در سال ۱۹۸۹ تصمیم به ساخت تدریجی سه چهار فیلم بلند جدید درباره مرد خفاشی گرفت، بازی عوض شد و مشخص شد دوران آدام وست بهعنوان نماد ماندگار بتمن پایان یافته است. همان نسخه ای که در داستان های مخصوص جوکر از آلن مور، فرانک میلر و حتی فیلم تیم برتون که در دهه 1980 بود، نشان داده شده بود. حتی اگر تا پایان مولتی ورس هم این لحظه از بین برود و دیگر وجود نداشته باشد، باز هم چیزی نیست که تا پایان دنیا، از ذهن ما خواننده ها بیرون برود. همه اینها به کنار، این شنل حتی در مبارزههای تن به تن هم کاربرد زیادی دارد و بتمن برای کلهپا کردن شرورهای زیادی از شنلش استفاده کرده. طرفداران تئوری های مختلفی را مانند واقعیت ها و خط زمانی های متناوب و حتی افراد مختلف را مطرح کردند. حتی با وجود اینکه MCU در دهه بعد انحصار خود را بر بازار آثار ابرقهرمانی اصلی تثبیت کرد و نمایشهای سینمایی بسیار سرگرمکننده مانند «Avengers» و از اساس جهان سینمایی مارول را ارائه کرد، اما هیچ یک از آنها به موفقیت هنری و سینمایی اثر کریستوفر نولان نرسیدند.

هم برای فرزند خود این لباس را تهیه نموده و هم خود به خرید آن اقدام کنید. یکی از چیزهایی که بتمن بیش از همه به آن وابسته است لباس خفاشیاش (Batsuit) است. در کنار اسامی بازیگران و تصاویر تازهای که از لباس بتمن رابرت پتینسون فاش شده، اطلاعات و جزئیات اصلی فیلم جدید بتمن هنوز ناشناخته باقی مانده و ارتباط این فیلم با سایر آثار دنیای سینمایی Extended دیسی هم هنوز معلوم نیست. بتمن یکی از کاراکتر های جذاب در دنیای قهرمانی است که بر خلاف سایر ابرقهرمان ها، دارای ویژگی های ماورایی نمی باشد. با این حال بتمن تازه خلق شده داستان بسیار متفاوتی دارد، درست به مانند آنچه که کریستوفر نولان خلق کرده بود. اما همیشه توصیه ما به والدین هنگام خرید لباس شخصیت های کارتونی این است که حتماً از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه و سفارش این محصولات نمایند چراکه لباس بتمن فروش بالایی داشته و از همین رو این امر باعث سوء استفاده از تقاضای مشتریان شده است و شاهد هستیم که لباسهایی با کیفیت بسیار پایین که ارزش یکبار پوشیدن هم را ندارند در سایت های متفرقه در حال توزیع است. رنگهای مشکی، قرمز تیره و خاکستری که با این واقعیت ترکیب میشوند که او تقریباً همیشه در سایه نشان داده میشود، حضوری تاثیرگذار را ایجاد میکند.

نکته جالبی که درباره این پیچ و تاب رویداد «جنگ جوکر» وجود دارد، این است که زره خفاشی جوکر، فقط یک حقه و فریب پر زرق و برق نیست. دنیای دی سی پر از چیزهای ترسناک و نیروهای وحشتناک است. قطعا نسخه جوکر از شهر گاتهام، جایی است که پر از وحشیگری، هرج و مرج و مرگ است. در این مورد، جایی که بتمن در واقع یک داستان پلیسی نئو نوآر (فیلم ها و سریالهای جنایی ومعمایی) است، پوشیدن لباسی مانند این برای گوردون مناسب است. بنابراین برای این جایگاه خیلی هم مناسب است. این لیست نه به بدترین یا بهترین مربوط نمیشود بلکه به تغییراتی مربوط میشود که بسیار خلاق و نواورانه بوده و باعث بحث و جدل هم شده اند!

با حذف شدن شرکتکنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه میشود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود میکند. سهگانهای که در آن «Christian Bale» در نقش بتمن، «Gary Oldman» در نقش بازرس گوردون و «Liam Neeson» نیز در نقش راس الغول ظاهر شدند. آیا از اینکه کودکان بزرگسال خود لباس شخصیت های کارتونی را تهیه کنند و در نقش قهرمانان داستان ظاهرشوند خوشحالید؟ برای انجام این کار هم تلاش خود را کرد تا به قسمت های باقیمانده دنیای دی سی برود و منابع اطلاعاتی مختلفی را پیدا کند؛ منابعی که ممکن بود برای همیشه از بین بروند. فیلم های بتمن زیادی تاکنون توسط افراد مختلف ساخته شده و همیشه بر سر اینکه کدام نسخه این مجموعه جذابتر است، در بین هواداران جنگ و دعوا است. اما در کنار کارگردانی درست ریوز، بازی رابرت پتینسون در قامت بتمن نیز یک بسته شیک را به مخاطب هدیه میدهد. باید به سازندگان جوکر گفت خنده گرفتن از مخاطب کار سختی است و نمی توان همین طوری افراد را به برنامه دعوت کرد و انتظار جذابیت داشت. در واقع دلیل این موضوع این بود كه قرار بود در شماره 8 جنگ های مخفی معلوم شود كه این لباس یك سیمبیوت فضایی است در حالیكه «تام دی فالكو» (نویسنده آن موقع كمیك های مرد عنكبوتی شگفت انگیز) مجبور بود از این لباس استفاده كند بدون اینكه قضیه را لو بدهد!

در عوض در آرکام نایت، وظیفهی بتمن شکست دادن هر شرور «یک بار برای همیشه» است، البته نه به معنای کشتن آنها مانند پانیشر، بلکه در یک مضمون روایی مهم و برای ایجاد عدالت. به نظر می آید که همان جوکر اصلی یا جنایتکار وظیفه رهبری و هدایت گروه را برعهده دارد؛ البته جای تعجب هم ندارد. حمله جوکر علیه بتمن، هیچوقت آنقدر شخصی نبوده است؛ البته از زمان جیسون تاد و باربارا گوردن که توسط این دلقک مورد هدف قرار گرفتند یا کشته شدند. فیلم مزبور قرار بود زودتر روی پرده نقرهای بیاید اما همهگیری ویروس کرونا باعث شد پروژه با چالشهای غیرقابلاجتنابی روبرو شود. به استناد همین انتقادات و حواشی هم برخی پس از انتشار خبر توزیع «نیسان آبی» این پروژه را از پیش شکستخورده توصیف میکردند. نوبت می رسد به فیلم شاهکاری که تحسین همگان را در پی داشت و در این قسمت در همه جهات شاهد پیشرفت بودیم که شامل لباس هم میشود. باندل The Last Laugh که شامل اسکین های جدید جوکر، پویزن آیوی و Midas Rex می شود در تاریخ 27 آبان ماه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. محتویات درون جعبه این محصول شامل نقاب ، پیران و شلوار در سایز مدیوم Medium متوسط میباشد که برای سنین 3 تا 7 سال بسیار عالی میباشد .

همانطور که مشاهده می کنید تمام قسمت های این لباس مشکی است به غیر از قسمتی که نشان خفاش است و همینطور کمربند بتمن که خرید لباس بتمن اصل جالب توجه است. نکات مورد توجه رییس مرکز پژوهشهای مجلس به شرح زیر است؛ ۱- در خصوص دوگانههای سیاستی-مدیریتی مزمن کشور تصمیم روشن گرفته شود. احتمالا اگر سازندگان جوکر همان اول کار صداقت به خرج نمی دادند، مدتی بعد مردم در فضای مجازی از کپی بودن برنامه می گفتند و بی صداقتی سازندگانش را زیر سؤال می بردند. زمانی که آن ها در حال رفتن به مرحله بعد نقشه خود بودند، جوکر جنایتکار نشان داد که دقیقا هدف آن ها چیست: «ما همان کاری را که همیشه می کنیم، انجام می دهیم. جنس لباس به گونه ای است که امکان پارگی در آن وجود نخواهد داشت.

این لباس از بخش های مختلفی تشکیل شده است که می توان به پیراهن, شلوار و نقاب آن اشاره کرد. مسابقه جوکر یک رئالیتیشو با قوانین عجیبوغریب است. قابلیتهای جدیدی مثل توانایی گلاید کردن در هوا و داستانی جانبی که در آن Catwoman را کنترل میکنید، گیمپلی بازی را بهبود میبخشد و باعث میشود یک بازی خاطرهساز و لذتبخش را تجربه کنید. این بدان معناست که اگرچه گیمپلی این ماشین، پویایی کمتری نسبت به آنچه باید داشته باشد را ارائه میدهد، وجود آن و همچنین روشهایی که بتمن میتواند از آن برای حرکت در گاتهام استفاده کند، به بازیکن این امکان را میدهد تا بیشتر در نقش بتمن قرار گیرد و واضح است که تجربهی زندگی در گاتهام را برای بازیکن بسیار زندهتر میکند. در واقع تعویض لباس ابی و قرمز اسپایدرمن به سیاه اصلا قرار نبود چیز خاص و دراماتیکی باشد اما معرفی آن در اواسط دهه 80 باعث به جنب وجوش آمدن همه چیز شد! نولان و بازیگرانش، این فیلم را بهگونهای ساختند که همچنان بعد از گذشت یک دهه از تولید آن، هواداران با شنیدن نام این فیلم، تمامی فیلم های ابرقهرمانی را که تاکنون ساخته شده است، از ذهن خود بیرون میریزند و حاضر هستند بارها و بارها آن را تماشا کنند.