دکوراسیون داخلی فضاهای اداری

این ترکیب، نهایت توازن بین هنر و فضاسازی و زیبایی شناسی است. طراح داخلی کسی است که با طراحی کاربردی و فضاسازی در نقشه، بر اهداف طراحی تمرکز می کند. علاوه بر این در شرکتهایی که کارمندان به آزادی فردی بیشتری احتیاج دارند و باید ساعت طولانی را مشغول کار شوند این پلان به کار برده میشود. دادن سطح مشخصی از آزادی بـه کارمندان برای تصمیم گیری در مورد ظاهر نهایی فضای اداری خود برای هردو طرف سودمند اسـت. قرار دادن چند گلدان بزرگ و زیبا نیز در فضای دفتر اداری، میتواند جلوهای خاص به محیط کاری شما بدهد. حال آنکه زیبایی و جذابیت به ترکیب، چیدمان و نوع انتخاب شما بستگی دارد. هر قسمت، حال و هوای مخصوص به خود را دارد. همچنین میخواهید در پشت بام ویلا، آلاچیق و فضایی مخصوص دورهمی طراحی شود.

دکوراسیون اداری کلاسیک که برای مهمانان ویژه طراحی شده است که می خواهند از مهمانان در دفتر کار با شکوه و ظرافت پذیرایی کنند، مبلمان کلاسیک اتاق اداری به شما و فضای شما اعتبار مهمی می بخشد اتاق های اداری مجلل معمولاً از یک میز، یک کتابخانه، یک میز قهوه خوری تشکیل شده است. که عمدتا جهت رویه کابینت ، کانتر ، رویه میز ، کلیه دیوارهای داخلی و … این ساختمان قبل از بازسازی ، یک تورفتگی داشت که دست نخورده باقی مانده و به محل استراحت و قرار دادن کاناپه تبدیل شده. یک دفتر زیبا و جالب توجه مشتری شما را قبل از ورود به دفتر تحت تاثیر قرار می دهد.

چه برای جلب نظر مشتری و چه بالابردن عملکرد کارکنان آن واحد.اگر طراحی داخلی دفتر کار، شیک و مناسب با فرهنگ آن شغل باشد به مشتری حس اعتماد و اطمینان میدهد، همچنین باعث میشود کارکنان علاقه مند به محیط کاری خود باشند و در نتیجه بازدهی بالا می رود.طراحان ما در هلدینگ سپنتا آماده ی مشاوره و راهتمایی شما عزیزانی هستند که به دنبال طراحی خاص و منحصر به فرد برای محیط کار خود هستید. مبلمان اداری چیدمان در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات اداری با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا ، پیشرفته ترین ماشین آلات ، جدیدترین و مرغوب ترین مواد اولیه ، بکارگیری کارکنان متخصص صنعت مبلمان و در راستای مشتری مداری آغاز نمود و گستره محصولات خود اعم از میزهای اداری و کنفرانس ، کتابخانه ، فایل ، پارتیشن ، دیوارکوب ، سقف کاذب و صندلی های اداری را با استانداردهای ملی و بین المللی و با کیفیت بالا و قیمت ایده ال به بازار ارائه نموده به گونه ای که در میان مشتریان جایگاه ویژه و ارزنده ای بدست آورده است. همانطور که شما به طراحی دکوراسیون خانه خود اهمیت میدهید باید به طراحی دکوراسیون محیط کار خود نیز توجه کنید تا در حین کار احساس راحتی و آرامش داشته باشید.

این طراحی داخلی ساختمان اداری چند طبقه شامل اتاق های عمومی، محل نمایش، فضایی برای کسب تجربه، اتاق بحث و گفتمان کاری می باشد. اگر می خواهید دکوراسیون فضای داخلی محل کارتان در عین زیبایی و شیک بودن، خلاق به نظر برسد؛ ادامه این مطلب را مطالعه نمایید. این ساختمان به قدری هوشمندانه و زیبا طراحی شده که پرسنل فشار کار را کمتر حس کرده و بسیاری از اوقات به طور داوطلبانه بیشتر از ساعات اداری کار می کنند ک با طراحی داخلی ساختمان اداری چند طبقه این ساختمان آشنا می شوید. سبک صنعتی همان طور که از نام آن بر ماید، سبکی در معماری داخلی اداری است که در آن سعی در شبیهسازی و الهام از محیطهای صنعتی را داریم. مهم ترین نکته در مورد خرید این کمد ها آن است که بدانید در کدام محیط اداری قرار است استفاده کنید در این صورت می توانید در ابعاد متناسب با آن محیط انتخاب کنید.

یکی از مهمترین قسمتهای دیگر که در طراحی داخلی اداری باید مد نظر قرار داد طراحی اتاق مدیریت است. فضاهای اداری نیز مانند تمامی فضاهای دیگر دارای ریز فضاهایی هستند که با کنار هم قرار دادن و مرتبط نمودن آنها ، یک فضای اداری جهت انجام فعالیت های روزانه ، شکل می گیرد . نتایج مطالعه نشان داد که 31 درصد از کارکنانی که از شغل خود راضی بودند، محیط کار جذابی داشتند. تحقیقات نشان می دهد که طراحی خوب محل کار تأثیر مثبتی بر بهره وری کارکنان دارد. تحقیقی در یک شرکت بیمه نشان داد که مبلمان ارگونومیک عملکرد کارکنان را بین 10 تا 15 درصد افزایش می دهد. مطالعه ای روی تأثیرات رنگ بر عملکرد افراد نشان داد که رنگهای سرد کمتر از رنگهای گرم برانگیزاننده هستند؛ یعنی از نظر بصری کمترحواس کارکنان را پرت می کنند. برخی نکات مربوط به فضاسازی و سیرکولاسیون و همچنین تأسیسات الکتریکی و مکانیکی با توجه به عملکرد ساختمان در نظر گرفته میشود که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم.

زمانی که در یک محیط بسته برای ساعت ها، مشغول به کار هستید، بدن شما عرق می کند، گرسنه می شوید، بیشتر تنفس می کنید و همهی این ها باعث ورود هوای آلوده و کهنه به محیط می شود. آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ به طور کلی ساختمان به سه بخش بزرگ تقسیم می شود: فضای عمومی، فضای کار و محل استراحت و آرامش. محل تردد پرسنل طبقه بالا، راهرویی است که دیوارش با روکش های چوبی طرح الماس پوشیده شده. برخلاف تصور اکثریت مردم جامعه که فکر می کنند مبلمان کلاسیک اداری بسیار بزرگ و عریض می باشند، باید بدانید که این طرز فکر بخاطر برداشت های نادرست از کلمه ظرافت می باشد. سبک انتقالی در واقع برداشت اهالی ایالات متحده از سبک نئوکلاسیسم بود. حتماً پس از آشنایی با سبکهای طراحی داخلی انتقالی و مشاهدهی تصویر بالا این پرسش پیش میآید که تفاوت میان طراحی داخلی انتقالی و سنتی در چیست؟

اُپن بودن این فضا به طراحان اجازه داده از تعداد زیادی چراغِ آویز و معلق استفاده کنند که فضا را دلنشین و رمانتیک می کند. تعداد زیادی از کارمندان با شرح وظایف مختلف در یک محیط اداری مشغول به کار هستند. زیرا همکاری با یکدیگر و ایجاد فضایی دوستانه میتواند به تیم محور شدن و برطرف شدن ضعفها کمک کند. اکثر دفاتر اداری و شرکت ها، فضایی خشک و رسمی دارند که پرسنل را خسته می کند. تدوین برنامه های اولیه فضایی و مطالعات و طرح های مفهومی ، طراحی دو و سه بعدی که نیازهای کارفرما را یکپارچه می کند و مبتنی بر دانش اصول طراحی داخلی و نظریه های رفتار انسانی است .

منظور از واحدهای فعال بخش هایی می باشد که در تمام طول سال فعالیت مداوم و مستمر دارند مانند بخش فروش هزینه طراحی داخلی اداری و بازرگانی . مد و دکوراسیون دو بخش در زندگی ما هستند که نمی­توانیم آن را از زندگی خود جدا کنیم چون این ها تماماً بر روی قسمت های مهمی از زندگی ما تاثیر می­گذارد و البته که تاثیر آن راحت دیده می­شود و در تمام دنیا حتی در مناطق کم تر توسعه یافته هم مد و دکوراسیون را خواهید دید. همانطور که اشاره کردیم، یک گوشه ساختمان به استراحت و صرف قهوه اختصاص داده شده. وقتی خسته و خواب آلود باشند، به آشپزخانه رفته و با یک لیوان قهوه و کمی استراحت، انرژی از دست رفته را بازمی یابند.

یکی از مشکلات طراحان برای طراحی داخلی اداری ، تغییرات مداوم در ساختار اداری و پیشرفت تکنولوژی می باشد که نیاز به فضاهای جدید و یا حذف فضاهای قبلی را در پی دارد . مارمونایت به دلیل داشتن طرح های خاص و نوینی که دارند به راحتی در زمینه طراحی و دکوراسیون خانگی و اداری و تجاری نفوذ پیدا کردند. طراحان، با ذکاوت تمام، این تورفتگی را با ساختار ساختمان ترکیب کرده و حفره ای ایجاد کردند که به افراد حس راحتی و آزادی می دهد. در این طراحی داخلی ساختمان اداری چند طبقه اجسام هندسی و چراغ های کوچکی که در ارتفاع نصب شده، ظاهری عجیب و زیبا به سقف داده اند. چون با میز و صندلی های ساده، چراغ های پرنور و رنگ زرد دکور شده. میز پذیرش، مثل قایقی می ماند که از سنگ قیمتی ساخته شده باشد. شما نمیدانید که چه نکاتی را به کار ببرید تا ساختمان شما بزرگ تر به نظر برسد. چشماندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک میکنید و بهاینترتیب به شما احساس افراد معروف دست میدهد. کحل کاری که با توجه به ماهیت شغل و افرادی که قصد کار در آن دفتر را دارند، طراحی شده باشد بر سلامت روحی و میزان عملکرد کارکنان تاثیر مثبت داشته و در نتیجه شرکت را به منافع و اهداف خود نزدیک می کند.از طراحی داخلی دفتر کار می توان به عنوان هنر و علم درک رفتار افراد برای ایجاد فضاهای کاربردی در یک ساختمان اداری از طریق راه حل های خلاقانه و فنی یاد کرد.در ادامه به تجزیه و تحلیل عوامل و اصول طراحی داخلی دفتر کار میپردازیم.

این سرامیک ها معمولا خانه را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد. این نوع تقسیم بندی، نشان دهنده اهمیت و گستردگی فعالیت شرکت بوده، و محیط را از یکنواختی نجات می دهد. باید به این موضوع توجه داشته باشیم که طرح مورد پسند شما، دقیقاً همانطور میتواند اجرا شود یا نه. رنگ روشن مبلمان، دیوارهای کِرِم رنگ، چراغ کریستالی آویز با طراحی هنری، و دسته گل های دکوری، از اجزای مدرن این اتاق به شمار می روند که با روحیه ظریف و زنانه مدیر شرکت همخوانی دارند. اگر شما یک مدیر و یا مسئول امور یک محیط اداری و تجاری هستید، باید هر چه زودتر به فکر طراحی دکوراسیون داخلی اداره خود باشید. برای اینکه بتوانیم به شما دررسیدن به پاسخ سؤالتان کمک کنیم، سعی کردهایم مطالب مربوط به دکوراسیون منزل و بازسازی منزل قدیمی را بهصورت دستهبندیشده در بخش بعدی قرار بدهیم. فرم های اداری جایگزین و طراحی دفتر جدید جایگزین فرم های قدیمی شده و تقاضای روزافزون کار گروهی و پروژه ای را برآورده می کند. در خانه های جدید و امروزی معمولا بخاری ها و جایی برای لوله های بخاری حذف شده است، برای گرم نگه داشتن خانه به علت افزودن زیبایی به خانه از شومینه ها، شوفاز ها و گرمایش از کف استفاده میکنند.