رپورتاژ آگهی چیست ؟ چطور بیشترین بهره را از آن ببریم؟ + فیلم آموزشی فرادرس مجله-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
علاوه بر این، به کمک خدمات ارائه شده توسط نشریلا، کاربران این امکان را خواهند داشت که با صرف هزینهای معقول، متنهایی متنوع و اثرگذار تهیه و کسب و کار یا خدمات خود را به مخاطب معرفی کنند. همچنین امکان انتشار بررسی محصول با زبان تخصصی هر رسانه و سفارش رپورتاژ آگهی فراهم است. به همین دلیل بسیاری از متخصصان سئو به صاحبان مشاغل پیشنهاد میکنند که حتما تبلیغات خود را به صورت رپورتاژ آگهی در سایتهای فعال این حوزه انجام دهند تا سبب ارتقا رتبه سایت شود. همچنین، انتشار رپورتاژ اگهی در سایتهای معتبر سبب آشنایی کاربران با محصولات و خدمات شرکت میشود و همین امر، با برندسازی در میان کاربران اینترنت همراه است. با توجه به اینکه این نوع از تبلیغات، نوعی تبلیغ غیرمستقیم به شمار میآید، تاثیر بیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت. برای اینکه تخمینی از نتیجه مورد انتظار خود داشته باشید باید سناریوهای مشابه با کسب و کار خود را بررسی کنید و میزان ROI آنها را بسنجید.
این هزینهها در بیشتر موارد بر اساس ناشر، نوع (فرمت) نوشتار و سایر خدمات، متغیر خواهد بود. میتوان یک بخش مجزا در سایت را به عنوان محل رپورتاژ آگهی خریداری کرد یا اینکه لینکهایی مرتبط با رپورتاژ آگهی را در متن خود قرار دهید. اما در نظر داشته باشید که در مدلی که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن متن نگردد، به احتمال زیاد علاقه بیشتری به محتوا نشان خواهد داد. راش وب برای کسب و کارهای گوناگون پکیج های متنوعی را در نظر گرفته است. در قیمت گذاری سعی شده تا حد امکان تخفیف برای پکیج ها در نظر گرفته شود. تسمینو مجری انتشار و خرید رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود.
انتشار رپورتاژ آگهی شما در بیش از ۱۵۰۰ رسانه معتبر ایران
سعی کنید بر اساس معیارهایی که در این درس مطرح شد و تجربهی خودتان به عنوان یک مخاطب، نقاط قوت و ضعف آن رپورتاژ را تحلیل کنید. پیشنهاد دیگرمان هم این است که در انتخاب عکس و طراحی نمودار، استاندارد آن رسانه سایت خرید رپورتاژ را رعایت کنید. ببینید چه نوع عکسهایی انتخاب میکنند و نمودارها را چگونه تنظیم میکنند.
وقتی رپورتاژ را با این فرض مینویسید، احتمال جذب مخاطب و مشتری بیشتر میشود. اما وقتی مستقیماً به تبلیغ میپردازید و به دنبال فروش هستید، اتفاقاً مخاطب کمتری را جذب کرده و به مشتری تبدیل میکنید. مطمئن شوید که این پاراگراف، مخاطب را برای پیگیری بقیهی رپورتاژ ترغیب میکند. در اینجا هم پیشنهاد ما این است که سبک انتخاب عنوان آن رسانه را بررسی کنید و از آن فاصله نگیرید. گوگل نمیتواند بر اساس بازدید دو یا پنج یا ده نفر و رفتار آنها، دربارهی کیفیت مطلب شما به نتیجهی قطعی برسد. پس شما نیاز دارید چندصد (یا شاید چندهزار نفر) مطلب شما را ببینند و گوگل بر اساس رفتار آنها به کیفیت مطلبتان اعتماد کند.
ایران تراول
چون این حس به او القا خواهد شد که شما در حال بزرگ جلوه دادن محصولات یا خدمات خود می باشید . اعتبار یک سایت را میتوانید با بررسی اعتبار دامنه (دامین اتوریتی) که باید حداقل از ۴۰ بالاتر باشد، نمره اسپم که باید به صفر نزدیک باشد و نمره الکسا آن سایت بسنجید. نویسش کیفیت و اصالت محتوا و خدمات ارائه شده را ضمانت میکند و در صورت وجود مغایرت، بر اساس رویه عودت وجه، همهی هزینهها برگردانده خواهد شد. همانطور که از عنوان رپرتاژ مشخص است، هدف از سفارش رپرتاژ زیر، صرفاً اطلاعرسانی از کمپین فروش در راستای ارتباطات بازاریابی میباشد. در حالتی که چندین سایت با موضوع مرتبط در دسترس باشد، اولویت با سایتی است که اعتبار و برندینگ قویتری داشته باشد و بازدیدکنندههای آن، تعامل بیشتری با سایت داشته باشند.
روابط عمومی بهتر
بنابراین مهم است که آن کسبوکار در نظر مشتریان و مخاطبان خود معتبر شناخته شود. اعتبار، همان چیزی است که در ذهن مردم و مخاطبان تحت عنوان برند ثبت میشود. همان گونه که چندین بار در این مطلب اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راههای موثر در سئو سایت است. رپورتاژ آگهی مقالهای است که به صورت دائمی در یک سایت دیگر منتشر میشود و انکر لینکهایی دارد که مخاطب را به سایت شما ارجاع میدهد. محصول و خدمات به طور غیرمستقیم معرفی میشوند و هدف این است که مخاطب تا آخر مقاله را بخواند و با ورود به سایت، خرید محصول و خدمات، شما را به اهدافتان برساند.
- در محتوای حمایت شده، اگر نام حامی را از صدر یا ذیل مطلب حذف کنید، هیچ نشانهی دیگری برای تشخیص او باقی نمیماند.
- چگونه میتوان با هزینهای کمتر اما بازدهی بیشتر، تبلیغات کرد ضمن اینکه سئوی سایت هم وضعیت بهتری پیدا کند؟ …
- تنها کافیست وبسایتهای مورد نظرتان را انتخاب کنید تا تریبون پیشنهاد ویژه خود را به شما ارائه دهد.
- دیوان بینالمللی تجارت، در قانون آگهیهای خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده، خواهان مشخص کردن تبلیغات میشود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند.
- رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به آن دسته و گروه از تبلیغات می گویند که به صورت یک محتوای آموزشی، گزارشی یا خبری و در قالب مقاله انتشار می یابد.