قیمت کیبورد کامپیوتر گیمینگ، ساده و مکانیکی 10 مرداد

کیبوردهای حرفه ای گیمینگ ، از تکنولوژی کلیدهای مکانیکی استفاده می کنند. اصولا کیبوردهای مخصوص تایپ و یا کیبورد آفیس ، دارای دکمه های میانبر برای راحت کردن امور کاربران است. ارتفاع کلیدها در کیبوردهای استاندارد متغیر است و ممکن است کیبوردهای استاندارد با کلیدهایی با ارتفاع کم نیز تولید گردد. سیستم عامل ویندوز یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین سیستم عامل ها در جهان است که همه ما تجربه کاربری با آن را داشته ایم و همواره از گذشته تا هم اکنون همراه ما بوده است. گاهی ممکن است دلیل غیر فعال شدن کیبودر لپ تاپ وجود ویروس و بد افزار ها باشد. صفحه کلید Farsi یا Persian را کلیک کنید و دکمه Remove را کلیک کنید حالا شما باید فقط یک کیبورد به نام Persian Experimental Standard داشته باشید.

نرم افزار فشرده سازی فیلم برای کامپیوتر (بهترین ها)

خوشبختانه کیت ست ابزارهای خود را به گونه ای طراحی کرده است که کاربر کمترین پیچیدگی را حس کند. وقتی که وارد این ابزار می شوید در کادر سمت راست حرف پ را بنویسید و در کادر سمت چپ متن را کپی کنید و در برنامه ای که از حرف پ پشتیبانی نمی کند پیست کنید. برخی از کیبوردها در سمت راست خود، دارای یک مجموعه از کلیدهای عددی هستند که بیشتر، شبیه به یک ماشین حساب، به نظر می‌رسند. در کنار این عددها، یک کلید با نام “Num Lock” وجود دارد که می‌توانید به راحتی، آن‌ها را فعال یا غیرفعال کند. سرانجام شرکت‌های تولیدکننده قطعات کامپیوتری پورت USB (نوع A) را به عنوان یک پورت استاندارد برای اتصال محصولات خود استفاده کردند. در حال حاضر اکثر کیبورد و ماوس‌های تولیدی توسط شرکت‌های مطرح جهانی با رابط اتصال USB عرضه می‌شوند.

  • از طرفی تعداد این کلیدهای ترکیبی زیاد است مثلا برای درج نیم فاصله در ورد یا نقطه ویرگول در ورد ما به کلیدهای ترکیبی مختلفی نیاز داریم.
  • صفحه کلید شامل مجموعه ای از سوییچ‌ها است که به یک ریزپردازنده متصل می‌گردند.
  • در صورتی که به همه‌ی USBهای کامپیوتر خود نیاز ندارید و همچنین، همیشه از کیبورد در فاصله‌ی نزدیک از مانیتور و کیس کامپیوتر استفاده می‌کنید، این نوع کیبورد برای شما مناسب است.
  • در برخی از مدل ها نیز ، ممکن است تعداد کلیدهای میانبری بر روی کیبورد تعبیه شده باشد.
  • در اکثر برنامه‌ها، فشار دادن Scroll Lock هیچ تاثیری ندارد، فقط در بعضی از برنامه‌ها، فشار دادن Scroll Lock رفتار کلیدهای جهت‌ و کلیدهای Page Up و Page Down را تغییر می‌دهد.

صفحه‌کلیدهای ارگونومیک، کیبوردهایی هستند که مطابق با حالت دست طراحی شده‌اند تا خستگی تایپ کردن طولانی مدت را کاهش دهند. این صفحه کلیدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دست شما در هنگام تایپ کردن در راحت‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد. این صفحه‌کلیدها قیمت بالاتری در مقایسه با صفحه کلیدهای معمولی دارند. به همین دلیل، اگر نیاز به تایپ طولانی مدت دارید، این نوع کیبورد را بخرید.

Razer Huntsman V2 Tenkeyless Optical Gaming Keyboard

برای دانلود کیبورد مجازی گوشی شما میتوانید از طریق Google Play Store اقدام کنید و کیبوردی که بیشتر برای شما کارایی دارد را انتخاب نمایید. مدل های مختلف موس و کابرد های مخفی این ابزار پرکاربرد را میتوانید در مقاله موس کامپیوتر چیست به طور کامل بخوانید. ما در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به صورت کامل به حل مشکل غیر فعال شدن کیبورد بپردازیم.

بر روی کیبورد دو کلید Page up و Page down درج شده اند که شما می توانید در صفحات مختلفی مانند مرورگرها، ورد و… اقدام به بالا و پایین کردن صفحات کنید که این می توانید در زمان شما موثر واقع شود و در اصلی یکی از ترفند های استفاده از کیبورد کامپیوتر می باشد. تیم اکسیس از گیمرهای متخصص تشکیل شده است؛ به همین سبب، اطلاعات زیاد و به‌روزی در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید نسبت به نیاز و بودجه‌ی خود، بیشترین استفاده را از سیستم مورد علاقه‌تان ببرید. اکنون که با کیبورد گیمینگ آشنا شدیم این سوال پیش می‌آید که برای خرید چه نوع کیبوردی مناسب‌تر است؟ در ادامه به صورت کامل به پاسخ این سوال می‌پردازیم. اگر از این مقاله لذت بردید و نکته جدیدی یاد گرفتید حتما نکات آموزشی مرتبط را در دسته های مبانی کامیپوتر مطالعه کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار