ویدئو وال یا تلویزیون صنعتی تعمیر تلویزیون و مانیتور تعمیریها | asilight

ویدئو وال یا تلویزیون صنعتی تعمیر تلویزیون و مانیتور تعمیریها | asilight

اخیرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی این فاصله به 0.88 میلی‌متر کاهش پیداکرده. تنها نقطه‌ی قوت DLP نسبت به سایر ویدیو وال‌ها همین Bezel بسیار باریک (در حد صفر میلی‌متر) هست. VARها که با تکنولوژی ویدئو وال کار می‌کنند، به حداقل یک درک اولیه از تکنولوژی ایجاد شبکه بین چند صفحه نمایش نیاز دارند، چرا که حتی کوچک‌ترین ویدئو وال شامل دو یا چند صفحه دیجیتال است. نصب این تجهیزات برای کار با هم به صورت یکپارچه و نشان دادن محتوای صحیح در زمان مناسب، مستلزم کالیبراسیون دقیق است.

  • همچنین در صورت نیاز اعزام آنها به تعمیرگاه عملی سخت و زمان بر می باشد.
  • بسته به نوع صفحه نمایش و سیستم انتخابی نصب شده، ویدئو وال‌ها میتوانند در شکل‌های تخت، منحنی و حتی سه بعدی ساخته شوند.
  • VARها که با تکنولوژی ویدئو وال کار می‌کنند، به حداقل یک درک اولیه از تکنولوژی ایجاد شبکه بین چند صفحه نمایش نیاز دارند، چرا که حتی کوچک‌ترین ویدئو وال شامل دو یا چند صفحه دیجیتال است.
  • بی شک ویدئو وال‌های LG یکی از بهترین نمایشگر‌های دیجیتال در بازار ایران و جهان به شمار می‌روند.
تعداد تصاویر همزمان بسته به نیاز مشتری از دو تصویر تا بیش از ۱۰ تصویر همزمان امکان پذیر بوده و بسته به نیاز مشتری قابل تعریف است. بازدید کننده محترم خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و پروژه های اجرا شده توسط این شرکت با ما تماس حاصل نمائید . • سیستم ویدئو پرجکشن طول عمر محدودی برای لامپ دارد و احتمال ریختن توری لامپ بر اثر ضربه نیز می باشد . مقاومت بالا در محیط های تجاری و صنعتی (در برابر نور مستقیم ،گرد و غبار ،رطوبت، حرارت، ضربه و …).

موارد استفاده تبلیغاتی و اطلاع رسانی :

در محیط‌های عمومی معمولا از ویدئو وال ها به منظور نمایش ویدئوهای تبلیغاتی در اندازه های بزرگ استفاده می‌شود. در سازمان‌ها از ویدئووال ها جهت نظارت تصویری بر تعداد زیادی از دوربین‌ها در کنار هم استفاده می‌شود. اما ویدئو وال ها به دلیل قابلیت پخش نمایش یکپارچه از چندین مانیتور تشکیل شده که یک تصویر عریض واحد را نمایش میدهد، همچنین میتوان از هر مانیتور برای نمایش همزمان چند تصویر یا ویدئو استفاده کرد.

اجزای ویدیو وال :

فرکانس پخش تصویر ویدیو وال یا رفرش ریت از آیتم های بسیار مهمی است که میتواند نقش قابل توجهی در قیمت ویدیو وال داشته باشد. هرچه رفرش ریت تصویر بالاتر باشد به زبان ساده تصویر نرم تری و با دقت پخش بالاتری خواهیم داشت . اندازه نقاط را با دات اعلام میکنند و اعداد مرسوم در بازه ۱ الی ۱۵ می باشد. (هر چقدر این عدد پایین تر باشد قیمت محصول افزایش پیدا میکند) هر چقدر فاصله بیننده از صفحات دات پیچ بیشتر باشد، امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بالاتر افزایش مییابد. این نوع ویدئو وال ها به دلیل طراحیهای نوین و استفاده از تکنولوژیهای جدیدتر، فضای بسیار کمتری را اشغال میکنند و همچنین آلودگی حرارتی و صوتی بسیار پایینی دارند.

بزل در ویدیو وال چه معنایی دارد؟

ویدیو وال‌ها برخلاف مانیتورها و تلویزیون‌های امروزی، از قاب بسیار باریکی ساخته میشن دلیل این موضوع این هست که بتونن از کل صفحه به عنوان نمایشگر استفاده کنن. در خرید این مدل ویدیو وال‌ها خطوط Bezel بسیار اهمیت دارن و با توجه به میزان Bezel اون‌ها متفاوت هست. در حالت نمایش تکی ، هر صفحه جزئی کوچک از یک نمایشگر بزرگتر است و تمامی صفحات در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش بزرگتر را تولید ویدئو وال میکنن. اما در حالت مولتی ، هریک از صفحاتویدیو وال تصویر جداگانه ای به نمایش میذارن، در ادامه این مطلب هم درباره اجاره ویدئو وال تهران خواهیم گفت.