گوگل ادز(google Ads) یا گوگل ادورز چیست؟

قطعاً تبلیغات در گوگل پیچیدگیهای خاص خودش را دارد، اما اگر شما به درستی تبلیغات خود را در گوگل نمایش دهید باعث میشود تا جامع هدف خود را به سرعت پیدا کنید و کسب و کار خود را رونق دهید. پس اگر شرکتی، واحد ارزی اکانت را بهعنوان یک امتیاز و ویژگی خاص برای شما بیان کرد؛ برای انتخاب آن شرکت جهت تبلیغ در گوگل کمی بیشتر فکر کنید. به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ تبلیغ در گوگل ادوردز یکی از موثرترین راه ها برای جلب مشتری های جدید و رشد تجارت شماست. • یک وبلاگ و یک کانال YouTube را برای همان حوزه ای که تبلیغ میکنید، راه اندازی نمایید. افراد متخصص فعال در تیمهای بازاریابی شرکتها تصمیمهای خود را مبتنی بر دانش و آموختههای خود اخذ میکنند و آشنایی با تبلیغات کلیکی و مزیتها و معایب و نحوه تخصیص بودجه به آن نقش کلیدی در افزایش محبوبیت این نوع تبلیغات داشته است و در مقایسه با روشهای دیگر تبلیغات یک مزیت کلیدی تلقی میشود. ادوردز یا گوگل ادز یا تبلیغات کلیکی گوگل یکی از محبوب ترین سرویس های ارائه شده گوگل است یا به عبارت بهتر بیشترین درامد کمپانی گوگل از تبلیغات کلیکی گوگل ادز و تبلیغات است.

ترجمه داستانی یا روایتی: گاهی ممکن است مترجم، مفهوم و ریشه متن را گرفته و آن را به شکل داستان بیان کند. این بدین معناست که گوگل از این پس کل جمله را باهم ترجمه می کند به جای اینکه قطعه قطعه ترجمه کند. تبلیغات در شبکه نمایش برای تبلیغدهنده این امکان را فراهم میکند که آگهی خود را در قالب بنر در سایتهایی که بخشی از شبکه نمایش هستند درج کنند. در تبلیغات بامپر مشاغل مختلف به منظور تبلیغ کوتاه و تأثیرگذار برای مشتریان بالقوه، از آن استفاده می کنند که مدت زمان آن کوتاه تر است. تبلیغات بامپر مانند تبلیغ غیر قابل رد شدن یا رد شدن، در جایی که ویدئوی اصلی نمایش داده می شود، ظاهر می گردد. ترجمه متن (translation) فرآیندی است که در آن کلمات یا متون از زبانی به زبان دیگر برگردانده می شود. در مدل آماری ترجمه گوگل دقت بسیار پایین بود. یکی از تبلیغات یوتیوب که بسیار شبیه تبلیغ متنی گوگل ادوردز عمل می کند تبلیغات In-Search است. این نوع کمپین ها تنها در شبکه نمایش گوگل نشان داده می شوند. برای انتخاب بهترین نوع تبلیغات یوتیوب و بیشتر دیده شدن کسب و کارتان باید نیازها و کاربران خود را بشناسید.

ادز های را متنوع را در ادگروپ ها ایجاد کنید و کلمات کلیدی خود را در ادزها تکرار کنید. نکتهی کلیدی در اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق، بهینهسازی مداوم و تحلیل تجربهی مشتریان شماست. یک قرارداد سئو رؤیایی چه ویژگیهای دارد؟ آیا می خواهید در تبلیغ خود داستانی را تعریف کنید یا معرفی انجام دهید که به زمان بیشتری نیاز دارد؟ بنابراین تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک اپلیکیشن خوب برای حل مشکل امدن تبلیغ روی صفحه گوشی اندرویدی را انتخاب کنید که بتوانید قوانینی را برای حذف کردن برایش تعریف کنید، به عنوان مثال AdBlock یا Free Adblocker Browser اپلیکیشن های خوبی برای اینکار هستند که بعد از نصب می توانید قوانین آن را پیکربندی کنید. روش کار این سایتها نیز به این صورت که آنها با سایتهای بسیار زیاد دیگری در ارتباط و تعامل هستند و با آنها قرارداد کاری دارند.

با این کار می توانید تصمیم درستی برای انتخاب نوع تبلیغات یوتیوب بگیرید. می توان گفت از مهم ترین و پرکاربرد ترین روش ممکن برای تبلیغ استفاده شده است . به عنوان مثال، شما رنگ ساختمان میفروشید و طبیعتا تبلیغاتتان برای کسانی است که به دنبال نقاشی ساختمان، رنگهای پلاستیک و رنگ روغن و موارد مشابه میگردند. باکس ساختمان پزشکان و نمایش اطلاعات پزشکان از جمله تخصص و خدمات آنها کاربران را به پزشک متخصص راهنمایی می نماید و منجر به ارجاع و ارتباط می شود. تمام شرایط بالا از خدمات مشاوره رایگان و معرفی بهترین استراتژیهای مناسب برای کسب و کار شما گرفته تا ارائه گارانتی و ضمانتنامههای بازگشت وجه در صورت عدم رسیدن به نتایج مطلوب از پیش تعیین شده را میتوانید در قرارداد سئو همراه با بنیامین ابراهیمی تجربه کنید. در نظر داشته باشید که تمام خدمات ارائه شده از این طریق برای شما همراه با گارانتیهای لازم و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رسیدن به نتایج از پیش تعیین شده خواهد بود. اینگونه از تبلیغات به صورت خودکار پخش می شوند و کاربر می تواند صدای آن ها را فعال کرده یا نادیده بگیرد. با انتخاب استراتژیهای کاملاً بهینه و متناسب با نوع کسب و کار شما در اینترنت و همچنین انتخاب کلمات کلیدی مناسب و ایدئال میتوان هزینه سفارش سئو فوری سایت را نیز به حداقل میزان ممکن رساند.

بنابراین صرفا چون یک کسب و کاری از تبلیغات قابل رد شدنِ یوتیوب استفاده می کند، به این معنی نیست که این تبلیغ برای کسب و کار دیگر هم مناسب باشد. به عبارت دیگر، گوگل روشهای مختلفی را برای نمایش تبلیغتان در هر یک از این شبکههای تبلیغاتی در اختیار شما قرار داده است. از آنجایی که یکی از بهترین روشهای تبلیغ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل (google adwords) می باشد، با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفمند و با کمترین هزینه، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند. با اینکار تعیین هزینه هر کلیک در اختیار شما خواهد بود و می توانید به صورت دستی هزینه کلمات را کم و زیاد کنید. درواقع می توان هدف را برای تبلیغ در گوگل مهم ترین پایه تصور کرد . گوگل هرگز به شما نمی گوید که سایر رقبا چه هزینه ای را برای تبلیغات روی کیوورد مدنظر خود اختصاص داده اند ولی به شما سه قیمت پیشنهادی می دهد که براساس آنها می توانید تصمیم بگیرید روی چه کلمه ای کار کنید.

هزینه تبلیغات بامپر بر اساس بازدید مخاطب از آگهی و هزینه آن از طریق CPM یعنی هر 1000 بازدید از تبلیغ کننده دریافت می شود. تبلیغات بامپر یکی دیگر از انواع تبلیغات یوتیوب مانند ویدئوهای غیر قابل رد شدن است. همان طور که از نام این تبلیغ پیدا است، این تبلیغات روی یک ویدئو قرار می گیرند. این نوع از تبلیغات زمانی که کاربر به جستجوی فیلم مورد نظرش بپردازد، در بالا و سمت راست صفحه نتایج ویدئو نمایش داده می شود. تبلیغات TrueView در هر دستگاهی چه از طریق تلفن هوشمند، تبلت، کنسول بازی یا دسکتاپ می تواند نمایش داده شود.

واقعیت این است که هرچند خدمات سئو سایت خدمات بسیار ارزنده و لازمی برای هر کسب و کاری در اینترنت است اما قرار نیست شما سالها زمان برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود بگذارید. از طرفی هر کسب و کاری می تواند از انواع تبلیغات یوتیوب برای مقاصد مختلف استفاده کند. آیا می خواهید از محبوب ترین انواع تبلیغات یوتیوب استفاده کنید؟ تبلیغات خارج از جریان، تبلیغات ویدئویی مخصوص موبایل هستند که به مشتریان بالقوه در سایت های شریک دسترسی پیدا می کنند. کاربران می توانند آن ها را در تلفن همراه و دسکتاپ مشاهده کنند. خبر خوب این که از آن جایی که تبلیغاتی کوتاه و غیر قابل رد شدن هستند، به سرعت توجه مخاطب را به خود جلب کرده و نگرانی بابت خسته شدن مخاطبان حین مشاهده تبلیغات وجود ندارد. تبلیغ In-Slate در ابتدای ویدئوهای یوتیوب نمایش داده می شود و مدت زمان نمایش آن بیشتر از 10 دقیقه است.

چهارمین قدم برای داشتن یک قرارداد رؤیایی در خدمات سفارش سئو فوری سایت، گارانتی بازگشت وجه در صورت نرسیدن به نتایج از پیش تعیین شده است. در قدم دوم نوبت به این میرسد که شما خدمات سئو سایت را برای خود کاملاً بهینه کنید و در قدم اول نیز بایستی این خدمات از نظر زمان برای شما بهینهتر شود. افرادی که تبلیغ را رد می کنند باید هزینه نمایش را برای آن ها بپردازند. کاربران می توانند پس از 5 ثانیه از این تبلیغات صرف نظر کنند. کارت های اسپانسردار در یوتیوب تبلیغات تماس با ما هستند که می توانید آن ها را در نمایش ویدئو تنظیم نمایید. کسب و کارها تنها زمانی موظف به پرداخت هزینه این تبلیغ هستند که کاربر تمام ویدئو را دیده باشد. تارگتینگ: میتوانید با توجه به محصولات و خدماتتان انتخاب کنید که چه کسی تبلیغ گوگل ادرودز شما را ببیند. این تبلیغ ویدئویی قبل از اینکه بیننده بتواند ویدئوی اصلی را ببیند یا از سر بگیرد، ظاهر می شود؛ خواه روی دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ. میتواند تبلیغ را ببیند یا آن را جلو بزند.

با توجه به رقابت بالای کسب و کارها برای تبلیغ در کلمات کلیدی مد نظر خود در سیستم تبلیغات گوگل، گوگل این کلمات را به مزایده میگذارد و عوامل مختلفی را برای انتخاب تبلیغی که قرار است برای هر کلمه نمایش داده شود، در نظر میگیرد تا مشخص شود کدام تبلیغ برای هر کلمه کلیدی نمایش داده شود. پس برای شروع تبلیغات دیجیتال خود با شماره 22916721 تماس بگیرید تا به طور اثر بخش از این نوع تبلیغات نهایت بهره را ببرید. مقاله ای منتشر شده در Search Engine Watch نشان می دهد که 36.4 درصد از افراد بر روی اولین نتیجه کلیک می کنند و تنها 2.2 درصد روی نتیجه ی شماره ده کلیک می کنند که در واقع آخرین نتیجه در صفحه ی اول می باشد. تبلیغات بر اساس کلید واژه باعث می شود بازدید سایت شما افزایش یابد و مشتریان بالقوه از سایت شما دیدن کنند. در نظر داشته باشید به عنوان یک تبلیغ کننده، فقط زمانی هزینه تبلیغ را پرداخت می کنید که بینندگان تصمیم بگیرند 30 ثانیه اول یا کل تبلیغ را تماشا کنند یا با کلیک بر روی تبلیغ، تعاملی برقرار نمایند. برای مثال، اگر برای یک کلمه کلیدی ۴ دلار پیشنهاد دهید و گوگل تشخیص دهد که هزینه شما به ازای هر کلیک فقط ۲ دلار است، آن وقت جایگاه تبلیغاتی برای شما خواهد شد.

گوگل ادوردز به شما کمک می کند تا کمپین های فعلی را بهینه کرده و از نتایج برای بهبود کلی موفقیت استفاده کنید. در غیر این صورت دائماً لازم است تا هزینههای جانبی و اضافی را پرداخت کرده و حتی گاهی اوقات مجبور به استفاده از خدمات سئوکار دیگری شوید. بسیاری از استراتژی های دیگر که می توانید برای بهبود مداوم عملکرد کمپین های شبکه نمایش خود داشته باشید وجود دارد اما اگر تازه از تبلیغات بنری برای فعالیت خود استفاده می نمایید می بایست گزارس های تبلیغ را مدام بررسی نمایید . که می توانید بعد از بررسی دقیق این مشکل را برطرف کرده و دوباره شروع به ادز زدن کنید. در این مطلب با شما همراه هستیم تا امکان رسیدن به چنین شرایطی برای سفارش سئو فوری سایت را همراه با بنیامین ابراهیمی یکی از متخصصین سئو در ایران بهترین تبلیغ در گوگل بررسی کنیم. اگر به فکر دریافت خدمات سفارش سئو فوری سایت بدون در نظر گرفتن این شرایط و موارد باشید به نوعی در حال انداختن تیری در تاریکی هستید که البته این پرتاب تیر میتواند هزینه قابل توجهی روی دست شما باقی بگذارد؛ بنابراین با ما همراه باشید تا قدم به قدم رسیدن به یک قرارداد رؤیایی در خدمات سفارش سئو فوری سایت را برای شما فراهم آوریم.

به عبارت بهتر مدیران وبسایتهای مختلف از این راه کسب درآمد میکنند. این ویژگی باعث می شود تبلیغات همپوشانی، همه کاره و مستقیم باشد و راه مؤثری برای هدایت ترافیک به وب سایت و کسب و کار شما فراهم کند. پس همانطور که مشاهده می کنید این روش تبلیغات اینترنتی، مناسب ترین روش تبلیغاتی شناخته می شود زیرا لینک تبلیغاتی وب سایت شما هنگام تبلیغ گوگل فقط در معرض دید مشتری هدفی که مد نظر شما می باشد قرار خواهد گرفت که با این روش می توان از ایجاد هزینه های اضافی تبلیغاتی جلوگیری نمود. زیرا فقط زمانی بابت تبلیغات یوتیوب پول می پردازید که کاربر 30 ثانیه یا بخش بیشتری از تبلیغ را دیده باشد. باید با شناخت مخاطب و اهداف تجاری تلاش کنید نوعی از تبلیغات را انتخاب کنید که مخاطبان بیشتری را به سمت شما روانه سازد.

این کمپین، از بخشهای مختلفی مثل عنوان و کلمات کلیدی تشکیل شده است. امکان چند رسانه ای در تبلیغات مجازی وجود دارد مثل اسـتفاده از فیلم و تصویر… اول بودن شما در گوگل بسته به کیفیت و قیمت شما دارد. مزایای تبلیغات گوگل ادوردز این است که به آسانی در دسترس همه قرار میگیرد و طیف گستردهای از قالبها را ارائه داده و بر کیفیت تبلیغات تمرکز دارد. GA4 اکنون نرخ تبدیل هر رویدادی را در گزارش های خود گزارش می دهد. این به شما کمک می کند تا در معرض جستجوهای مربوط به منطقه ما (به ویژه از دستگاه های تلفن همراه) و Google Maps قرار بگیرید.