آموزش اتوکد (نقشه کشی ساختمان) – شامل پروژه عملی

شما پس از خرید و انتخاب یک و یا هر دو مدرک فنی و حرفه ای و مدرک داخلی اتوکد باید اقدام به مشاهده ویدیو ها و آزمون آنلاین اتوکد نمایید. تمامی افراد علاقه مند به حوزه طراحی و معماری، و دانشجویان رشته معماری می توانند، جز علاقه مندان دوره آموزش اتوکد سه بعدی محسوب شوند، و همچنین افرادی که علاقه مند هستند که در حوزه معماری و طراحی وارد بازاز کار شوند، می توان آن ها را جز محتطبین اتو کد سه بعدی 2020 محسوب می شوند.

شرکت ارائهدهنده این نرم افزار یک شرکت بزرگ آمریکایی به نام اتودسک autodesk میباشد. علاوه بر آن آپدیت های آن برای شرکت کننده گان این دوره و دیگر افراد قابل مشاهده به صورت رایگان می باشد. علاوه بر آن نیز می توانید اقدام به دریافت مدرک داخلی آموزشگاه تل تیچزر و همچنین مدرک فنی و حرفه ای معتبر نمایید. دوره آموزشی اتوکد با سرفصل هایی کامل و حرفه ای طراحی شده است به گونه ای که کارآموزان پس از گذراندن این دوره و مرور و تمرین مباحث آموزش داده شده، می توانند کسب و کار خود را در این زمینه به صورت مستقل شروع کنند و یا این که در شرکت های خصوصی معتبر استخدام شوند.

باید بدانید که نرم افزار اتوکد دارای مدرک فنی حرفه ای می باشد. نرم افزار اتوکد از معروفترین نرم افزارهای معماری و دکوراسیون داخلی است و همواره یکی از دورههایی است که علاقهمندان زیادی در رشتههایی مثل معماری و طراحی دکوراسیون داخلی دارد. دوره تخصصی آموزش اتوکد یکی از دورههایی است که زیربنای رشتههایی مثل معماری و دکوراسیون داخلی میباشد. لازم به ذکر است که هم فیلم ها آموزش دو بعدی اتوکد و هم سه بعدی آن در یک دوره توسط یکی از بهترین اساتید تل تیچرز تهیه شده است. خطوط می توانند به عنوان مرجع یا سازه ها هندسی هم عمل کنند. یا بیشتر برای بچه ای معماری است؟ سلام و عرض احترام به شما بزرگوار ببخشید دوره اتوکد و ۳D مکس به درد بچه هایی که رشتشون الکترونیک هست میخوره یا خیر؟

در ابتدا این شما شما اقدام به یادگیری مباحث و ویژگی های این نرم افزار قدرمتند به صورت کامل البته در قالب فیلم آموزش اتوکد دو بعدی می کنید. سلام آیا یادگیری اتوکد نیاز به مدرک و دانش خاصی است؟ طی این دوره، همه ترفندها و تکنیک هایی که برای بستن پروژه نیاز هست بدونید رو بهتون آموزش می دیم. اما اگر شما نیاز به تغییر طرح دارید باید تکنیک های دیگری را نیز یاد بگیرید. اگر بعداً یکی از آنها را تغییر دهید، باقی مقادیر نیز آپدیت میشوند. آپدیت جدید: نسخه نرم افزار اتوکد به ورژن 2021 ارتقاء پیدا کرد.

نرم افزار اتوکد یکی از محصولات شرکت آمریکایی می باشد. شما می توایند در دوره آموزش اتوکد دوبعدی و سه بعدی 2020 با قیمت 25000 تومان شرکت کرده و این نرم افزار شگفت انگیز را به صورت کامل فرا بگیرید. شما می توانید با شرکت در این دوره و مشاهده فیلم های آموزشی اقدام به شرکت در آزمون آنلاین نمایید. پس از آشنایی با مباحث مبتدی و مقدماتی اتوکد در فیلم آموزش اتوکد دو بعدی می توانید اقدام به ورود به بخش جدید نقشه کشی و معماری با توکد در قالب فیلم آموزش اتوکد سه بعدی نمایید. پس از اجرای فرمان Line، از شما خواسته میشود تا اولین نقطه (First Point) را مشخص کنید. Origin Point یا نقطه ۰, اموزش اتوکد ۰ بهترین نقطه برای شروع نقشه است.

از لحاظ امکانات و سطح آموزش اتوکد عالی بود. استاد سرلک و شرایط کلاس بسیار عالی ومفید بود.. من توی کلاس ۵۳۴ بودم و در کل کلاس با کیفیتی بود با تشکر از استاد سرلک. Copy/Move: با این دستورِ بسیار کاربردی میتوانید یک خط یا حتی کل پروژه را کپی و جابهجا کنید. باید بدانید که یا مشاهده فیلم آموزش اتوکد سه بعدی 2020 شما به صورت کامل به حرفه ای ترین مباحث اتوکد سه بعدی تسلط پیدا خواهید کرد.

آموزش اتوکد دوبعدی با استفاده از نرم افزار AutoCAD می توانید نقشه های ساختمانی و یا صنعتی را به صورت دو بعدی و یا سه بعدی ترسیم نمایید. اگر رشته تحصیلی یا شغل شما در زمینه مهندسی مکانیک، عمران، صنایع و یا مشاغلی است که مدام در حال طراحی نقشههای مختلف هستید یادگیری اتوکد برای شما ضروری است. در دوره آموزش مجازی اتوکد 2020 شما اقدام به یادگیری اتوکد به صورت کامل مناسب برای اشتغال به کار همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای و مدرک داخلی خود آموزشگاه می کنید.

فیلم آموزش اتوکد سه بعدی 2020 به مدت 6 ساعت 12 دقیقه خواهد بود ، که در این زمان آموزش مبحثی که بخش های بعدی ذکر شده است به طور کامل به شما ارائه می شود. ۶-مدت دوره آموزشی: ۲۱ ساعت جمعهها ساعت ۱۰ تا ۱۳ (شروع دوره: ۲۴ تیر ۱۴۰۱) در مدت زمان ۳ ساعت، ۲۰ دقیقه زمان استراحت میباشد. و توی خود کلاس دستتون راه میوفته و اگرم مشکلی داشته باشین فقط کافیه سوال بپرسین تا استاد سرلک دوباره کامل براتون توضیح بده. استاد سرلک بسیار مسلط به تمام امور نرم افزار اتوکد بودند.

از جمله مهم ترین قابلیت های نرم افزار اتوکد می توان به موارد زیر اشاره کرد. در حالیکه امروزه معماران می توانند با توجه به دقت و قابلیت های طراحی دوبعدی وسه بعدی موجود در نرم افزار اتوکد طرح های متنوع تر و گسترده تری را ایجاد کنند. را در طرح دیگری به کار ببرند و برای انجام این کار نیازی به طراحی و مدل سازی مجدد داده ها نمی باشد. برای این که بتوان از در های کابینت و لوازم خانگی کاملا درست استفاده کرد، فضا برای فاصله مناسب و همین طور امکان چرخش در ها در نظر بگیرید. همچنین باید بدانید که دوره آموزش اتوکد سه بعدی 2020 به صورت کاملا پروژه محور می باشد.

یا بیشتر برای بچه ای معماری است؟