«اخبار گوشی سامسونگ»:

قاب گوشی در گذشته، یعنی در زمانی که تلفنهای دکمهای نوکیا بازار را فراگرفته بودند به صورت کمربندی در بازار یافت میشد و بهنوعی نماد کلاس فردی بود؛ اما بعد از گذشت مدتی قابهای تلفن همراه به فرم لپتاپی و یا کتابی به بازار عرضه شدند که نتیجه آن به معرفی قابهای هوشمند تلفن همراه در تلفنهای سامسونگ ختم شد که شما از روی قاب تلفن همراه میتوانستید به تلفن خود پاسخ دهید یا میزان صدای آن را کم یا زیاد کنید. میباشند که قابلیتهای بهروزتری را در اختیار کاربران قرار میدهند.اگر گوشی موبایل و یا تبلت خود را همیشه به همراه دارید ، بهتر است شارژر فندکیای بخرید که یک پورت 1/2 آمپر و یک پورت 1 آمپر داشته باشد .به کمک این وسیله کم حجم و فشرده، شما قادر خواهید بود حداقل دو گوشی همراه را در مسیر جاده شارژ کنید. یکی از مهمترین ویژگیهای اسپیکر بلوتوث این است که به راحتی و بدون نیاز به کابل و سیم میتواند با گوشی و یا تبلت شما ارتباط فونر سایت خرید گوشی شیائومی برقرار کند.

موبایل شیائومی یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل پاور بانک است. تنها حالتی که در این منو وجود ندارد و برای فعالکردن آن لازم است به تنظیمات بروید، حالت ماکرو است. پاور بانک (شارژر همراه) دارای یک سوکت ورودی اختصاصی برای شارژ شدن دارد.در حقیقت پاور بانک مانند یک باتری همراه بسیار قوی عمل می کند و میتوانید تلفن همراه خود را به آن متصل کنید تا شارژ شود. گلکسی S5 که در تبلیغاتش از بازیکنان فوتبال از جمله لیونل مسی، ماریو گوتزه، کریستیانو رونالدو و ایکر کاسیاس استفاده شد، نسبتا مانند گوشیهای قبلی سامسونگ بود، به همین دلیل سامسونگ نیاز به یک تغییر انقلابی داشت تا خرید موبایل سامسونگ و میزان فروش را بالا ببرد، به همین دلیل سری گلکسی S6 EDGE را وارد بازار کرد.

خرید گوشی شیائومی در خرید اسپیکر بلوتوث هم مثل خرید هر وسیله دیگر باید اولین کاری که انجام میدهید، مشخص کردن کاربرد و نیاز آن باشد. گوشی های سری S سامسونگ معمولا اولین ها هستند در دریافت ویژگی های جدید و تکنولوژی های به روز ، اما فقط این دلیل نیست که قیمت پرچمدارهای سری S را بالا می برد. پس از صحبتهایی که دربارهی تعمیرات اساسی انجام شد؛ برای اولین بار هر دو مدل گلکسی به صورت پیش فرض با صفحه نمایش منحنی ظاهر شدند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

از آن جایی که معمولا کابلهای AUX در اندازههای ۱ تا ۲ متر در بازار موجود است و ممکن است فاصلهی دستگاه پخش کننده و باند و بلندگو و اسپیکر شما بیش از این متراژ باشد شما در این هنگام میتوانید از کابل افزایش طول AUX بهره ببرید. هندزفری ابزاری است که به طور معمول برای تلفن همراه یا دستگاه پخش چند رسانه ای مورد استفاده قرار میگیرد هندزفری این امکان را میدهد تا موسیقی را با صدای بالا گوش کنید و فقط این صدا در گوش فرد پخش خواهد شد و در محیط اطراف صدایی شنیده نمیشود و بهترین وسیلهایست تا در هر شرایطی امکان لذت بردن از موسیقی مورد علاقه یا مکالمه تلفنی را داشته باشید. گاه پیش میآید که شما نیاز داشته باشید صدای آهنگ و موسیقی روی گوشی موبایل یا تبلت و لپ تاپ خود را با صدایی بلندتر و با کیفیتتر از طریق اسپیکر یا بلندگوی کامپیوتر یا خودرو و ماشین یا آمپلی فایر گوش دهید که راه ارتباطی میان این دو دستگاه یا از طریق بلوتوث و به صورت بیسیم خواهد بود و یا به صورت فیزیکی و از طریق کابل رابط صدا AUX .کانالهای صوتی دارای دو حالت مونو و استریو میباشند، در حالت مونو تمامی صدا در یک اسپیکر تولید میشود، اما در استریو صدا بین دو اسپیکر تقسیم شده و صدای بهتری تولید میشود.کابل AUX توانایی انتقال دو کانال صوتی را دارد.

موبایل سامسونگ

خرید لنز دوربین موبایل یکی از انواع لوازم جانبی موبایل است که در جهت افزایش بازده دوربین گوشیهای هوشمند بسیار کمککننده است. این وسیله بسیار محبوب کسانی است که مسافرت زیاد میروند و علاقه دارند تا عکسهای آنان شکل متفاوتتری به خود داشته باشد. به لطف لنز بزرگ 64 مگاپیکسلی می توانید تا 2 برابر بزرگنمایی بدون افت کیفیت داشته باشید. لنزها توسط گیره پلاستیکی (کلیپس) کوچکی که همراه آنهاست روی دوربین اصلی یا دوربین مکالمه گوشی نصب میشوند و امکان اتصال دو لنز روی هم نیز وجود دارد. در قسمت پشتی گوشی جایی که دوربینها قرار دارند، دوربین ۴ گانه (یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۲ دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی) تعبیه شده است که دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری میباشند. وقتی میخواهیم در مورد کیفیت دوربین گوشی های شیائومی صحبت کنیم متوجه میشویم که اینجا جایی است که شیائومی حرفی برای گفتن دارد و بسیار قدرتمند به رقابت با برندهایی مانند اپل و سامسونگ رفته است.

بررسی گوشی شیائومی

لامپهای اسمارت برای کار کردن به گوشی هوشمند، تبلت و یا سیستم اتوماسیون خانگی نیاز دارند چون که از استانداردهای ارتباطی وایرلس مانند بلوتوث، Wi-Fi، Z-Wave یا ZigBee برای اتصال به یک برنامه در دستگاه یا سیستم اتوماسیون استفاده میکنند. لامپ هوشمند یا لامپ اسمارت یک نوع لامپ روشنایی LED است که توسط گوشیهای هوشمند، تبلتها یا سیستمهای اتوماسیون خانگی هوشمند قابل کنترل است. البته زمانی که میتوانستید با کمتر از 700 دلار یک پرچمدار گلکسی اس را خریداری کنید خیلی وقت است که گذشته است. در کنار این لنز اصلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 تعبیه شده و علاوه بر این دو سنسور 2 مگاپیکسلی هم برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق در نظر گرفته شده است (یکی از این سنسورها در زیر فلاش دوربین جای گرفته است). مونوپاد وسیلهای است که ساختاری شبیه به میله دارد و برای عکاسی در شرایط متفاوت از آن استفاده میشود.

گوشی سامسونگ سری اس

ممکن است به هر دلیل شما نیاز به افزایش طول کابل صدای خود داشته باشید. نویز تقریباً وجود ندارد و ممکن است این کاهش نویز، بخاطر جزئیات کم باشد. این دستگاه به راحتی قابل حمل و یکی از ابزارهای دنیای فناوری محسوب میشود که هر کسی ممکن است به آن نیاز داشته باشد. OneUI سامسونگ از TouchWiz وحشتناک گذشته راه درازی را پیموده است، و در حالی که هنوز یکی از پوسته های تولید کننده سنگین تر است، یک نسخه اندروید عالی است. امروزه دیگر کمتر کسی در جهان وجود دارد که مونوپاد را نشناسد و یا از آن حداقل برای یک بار استفاده نکرده باشد. اصلی ترین پیشرفت آن مربوط به قسمت طراحی و نمایشگر است.

تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند. بیشتر مردم ترجیح میدهند که در حین انجام کارهای مختلف، موزیکهای مورد علاقه خود را هم گوش کنند. با هر دو برند تلفن هوشمند میتوانید تجربه استفاده بدون مشکلی داشته باشید و عمدتا گزینهای برای افزایش فضای ذخیرهسازی مدلهای خود را ارائه میدهند. تنوع زیادی در میان لوازم جانبی موبایل به چشم میخورد که هر کدام ویژگیها و مزیتهای خاص خود را دارند. نمایندگی موبایل شیائومی مهر خدمات خود را در بخش های متعدد، شامل فروش انواع گوشی های شیائومی، خدمات تعمیر و تعویض قطعات و گارانتی موبایل ارائه می شود. گوشیهای ردمی شامل سه دسته ردمی ساده، ردمی نوت (Redmi Note) و Redmi K هستند. همانطور که از خلاصه مشخصات بالا می بینید، Redmi Note 11 در مورد ویژگی ها مشکلی ندارد. این ترفند به تازگی توسط سامسونگ استفاده شده است تا همان کیفیت بالا هنگام عکس برداری سلفی نیز وجود داشته باشد.

کابل AUX یک کابل صدا است که در دو طرفش دو فیش 3.5 میلی متری وجود دارد. لامپ هوشمند یک لامپ با تکنولوژی روشنایی LED و با قابلیت استفاده از اینترنت است. که این گوشی را به یک گوشی ارزان قیمت برای گیمرهایی با بودجه کم تبدیل کرده است . با وجود این قابلیت پس از استفاده طولانی مدت از گوشی، چشم شما خسته نمیشود و کمتر آسیب میبیند.سیستم عامل این دستگاه مبتنی بر اندروید 11 بوده و رابط کاربری آن نیز One UI 3.1 است.

بررسی گوشی سامسونگ