باحال آموزش کامل کار با صرافی کوکوین ثبت نام در صرافی کوکوین

از بین گزینه های این لیست فعال بودن گزینه های Google Verification ، Email و Password ضروروی میباشد. همچنین فعال کردن گزینه Touch ID باعث الزامی شدن وارد کردن اثر انگشت برای ورود از طریق اپلیکیشن کوکوین میشود. برای فعال سازی شناسایی دو عاملی از طریق اپلیکیشن گوگل از میان گزینه ها Google Verification را انتخاب و فعالسازی کنید.

دارایی های مسدود شده در صرافی کوکوین را چگونه پیگیری کنیم

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ورود به صرافی کوکوین دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

باحال آموزش کامل کار با صرافی کوکوین ثبت نام در صرافی کوکوین

در گوشه سمت چپ این صرافی آیتم‌هایی را می‌بینید که هرکدام برای استفاده از بخش خاصی از این صرافی است. البته باید معیارهای دیگری را نیز برای انتخاب خود در‌نظر بگیرید و این به تنهایی کافی نیست. در ادامه قصد داریم صرافی KuCoin را به شما معرفی کنیم و در مورد ویژگی‌ها و ابزار‌های مختلف آن صحبت کنیم. اگر انلاین چت کنیم این امکانش هست که بگم رمزم بازیابی نمیشه . خوب من دوست دارم ولی پاسبورت ایرانی بالاخره داره و فکر نکنم فرقی بکنه. 3.در فیلد سوم یک پسورد دشوار که بین 7 تا 12 کاراکتر باشد و شامل حروف و اعداد نیز باشد، بدون فاصله وارد کنید.

اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد . بر اساس توضیحات سایت، در صورت فعال‌سازی این گزینه، اگر شخص دیگری با آدرس IP متفاوتی وارد حساب کاربری شما شود، مکانیزم امنیتی صرافی به سرعت دسترسی فرد را محدود می‌کند. بهترین راه برای شارژ حساب خود در کوکوین این است که از صرافی‌های آنلاین داخلی ریال را به بیت کوین، لایت کوین، تتر، اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید. امروزه در صرافی کوکوین بیش از ۴۰۰ نوع ارز دیجیتال معامله می‌شود.

آیا صرافی کوکوین پلتفرم مناسبی برای ساکنین ایران است؟

در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Derivatives، وارد بخش Futures Pro شوید. توجه داشته باشید، برای خرید و فروش، اگر تریدینگ پسورد را برای خود فعال کردید، اینجا وارد کنید. در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Trade، وارد بخش Spot Trading شوید. در مرحله بعد روی گزینه Send Code بزنید و کدی که به ایمیلی که هنگام ثبت نام در صرافی برای شما ارسال می‌شود را وارد کنید.

سپس کل مقدار موجودی را با کلیک روی دکمه‌ی Confirm به حساب اصلی در صرافی کوکوین منتقل کنید. خب حالا Login Password و Google Verification و همینطور Trading Password را تنظیم و ثبت کردیم. چرا که شماره‌های ایرانی برای صرافی Kucoin ثبت نشده است. اما همانطور که گفتیم مشکلی برای فعالیت کاربران ایرانی در صرافی کوکوین، در حال حاضر وجود ندارد.