بررسی دستگاههای تصفیه آب

گرچه دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از حقوق اساسی بشر است، اما بسیاری از مناطق جهان با کمبود آب بهداشتی و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب سالم مواجه اند. داشتن صفحه اختصاصی vip فروشگاه ها در سایت پی جو ، به مردم کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از فروشگاه تصفیه آب خاص یا یک فروشگاه تصفیه آب معتبر در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، محصولات فروشگاه و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط فروشگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

لیست دستگاه های تصفیه آب

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین فروشگاه تصفیه آب لطفا به پروفایل فروشگاه مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید. با خرید تصفیه آب آکوا پرو یک مخزن استاندارد 4.4 گالنی از نوع آنتی باکتریال دریافت میکنید و میتوانید مطمئن باشید که آب مصرفی شما دارای سلامت کامل میباشد. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو می باشد ، بسته به انتخاب شما دستگاه تصفیه آب از 6 مرحله ای تا 10 مرحله ای وجود دارد در تمامی این دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو قسمت های مشترکی وجود دارد که به شرح آن می پردازیم.

فیلتر کربنی به چه صورت کار میکند؟

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید اول هدف از خرید و میزان بودجه را مشخص کرد. استفاده از فیلتر کربنی در تصفیه آب به از بین بردن ذرات رسوب همچون ترکیبات آلی فرار(VOC)، طعم و بوی بد، و از بین بردن کلر در آب کمک میکند. فیلتر کربنی به چه صورت کار میکند؟ فیلتر هم به همین صورت است. سازمان EPA حداکثر میزان مجاز سرب در آب آشامیدنی را صفر تعیین کرده زیرا سرب فلزی سمی بوده که حتی در سطوح پایین نیز برای سلامت بدن انسان بسیار مضر است. از این رو کارایی آن نه تنها به اندازه ذرات موجود در آب وابسته است، بلکه به سرعت جریان سیال نیز بستگی زیادی دارد. این دستگاه رسوبات و املاح درشتی که به خوبی دیده می شوند و اندازه آن ها از 5 میکرون بیشتر است را از آب جدا می کند.

ذرات معمولی که با استفاده از این فیلتر حذف میشوند، دارای اندازه ای بین ۰.۵ تا ۵۰ میکرومتر هستند. دستگاه های تصفیه آب خانگی که بدون برق کار می کنند، تا 3 مرحله رسوب ها را از آب جدا می کنند. همچنین نوع نصب دستگاه نیز در خرید تصفیه آب خانگی تاثیر گذار است. فیلتر مرحله هفتم با توجه به آب اصفهان که کمی اسیدی نیز هست بسیار پرکاربرد بوده و توانایی افزایش سطح ph آب آشامیدنی را نیز برعهده دارد. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دارای فیلترهای تصفیه برای مراحل هفتم و هشتم می باشند. در مرحله هفتم فیلتر مینرال املاح مفید را به آب اضافه می کند و به نوعی آب را یونیزه می کند که موجب تنظیم قند خون و فشار خون می شود. شرکت پاک آب ایمن گستر بزرگترین واردکننده دستگاه های تصفیه آکوا پرو در ایران می باشد. پاک آب نماینده رسمی و مجاز آکوا پرو در تهران و البرز می باشد ، با یک تماس با واحد فروش شرکت پاک آب جدیدترین و مناسب ترین دستگاه تصفیه آب اکوا پرو را از آن خود کنید ، و یا با سفارش آنلاین محصولات آکوا پرو خیلی سریع دستگاه خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید ، پاک آب با نصب و ارسال رایگان دستگاه تصفیه آب آکوا همواره سعی بر ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت دارد و با بهره گیری از تکنسین های متخصص و با تجربه در کوتاه ترین زمان دستگاه تصفیه آب شما را راه اندازی میکند.

خدمات پس از فروش به معنای پوشش دهی کامل قطعات و مشکلات در خرابی دستگاه تا حداقل 10 سال می باشد که دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان عرضه شده در بازار گزینه مناسبی است. دارا بودن تاییدیه های NFS بین المللی و تضمین سلامتی دستگاه تصفیه آب خانگی از دیگر موارد مهم برای خرید این کالا است. مورد بعدی تعیین آلاینده های آب مصرفی در منطقه شما است و در مرحله سوم انتخاب دستگاه بر اساس این موارد می باشد. در این مطلب قصد داریم تا در مورد ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی و همچنین موارد لازم در مورد این دستگاه ضروری در هر خانه اطلاعات لازم را ارائه دهیم. دستگاه های تصفیه آب خانگی رومیزی به خاطر ظاهرشون و فلاپ های روی اون ، قیمت بیشتری نسبت به تصفیه آب زیر سینکی دارن و از لحاظ کیفیت کاملا برابرند .

این دستگاه فیلترهای بسیار حساسی داره و میتونه تمامی ذرات معلق توی آب که کمتر از 0.0001 میکرون قطر دارن را از بین ببره. حجم مخزن دستگاه تصفیه آب کیسی نسبت به زیرسینکی کمتر است . با استفاده از فیلترها، سیستم های تصفیه آب پیشرفته مانند سیستم اسمز معکوس 7 مرحله ای، می توانید آلودگی های خطرناک خود را از آب ، از جمله نیترات – نیتریت – انگل – باکتری و قارچ را از آن حذف کنید . دستگاه تصفیه آب خانگی آب بدون کلر و باکتری را برای ما آماده می کنند.

لیست فیلتر های تصفیه آب

برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از میان برندهای فراوان موجود در بازار برندی را انتخاب کنید که دارای خدمات پس از فروش باشد. تشخیص تصفیه آب اصلی: برای این که از محصولی که خریداری می کنید اطمینان داشته باشید، بهتر است از مراکز فروش معتبر خریداری نمایید. تصفیه آب آکوا پرو از سیستم اسمز معکوس بهره می گیرد و دارای دستگاه هایی با ۶ الی ۸ مرحله تصفیه می باشد. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو تمام نیاز جسمی شما را برطرف خواهد کرد و تمامی میکرو مینرال هایی مفیدی که امروزه در قرص های مولتی ویتامین بوده و بسیار سخت و غیرقابل خوردن در طبیعت یافت می شود همه و همه را به صورت یک جا در فیلتر های تصفیه آب قرار داد است.

قیمت دستگاه تصفیه آب

برای اطلاع از قیمت فیلتر کربنی تولید شده توسط سازههای آبی پیور آکوا با شماره ۸۶۱۲۲۴۶۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی با توجه به مسائل مختلفی تعیین میگردد. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاهی است که دارای ابزارها و امکانات لازم برای 8 مرحله تصفیه آب و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت مناسب باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس انواع مختلفی دارد که به صورت زیر سینکی در زیر سینک آشپزخانه نصب شده و دارای یک شیر تصفیه آب روی سینک هستند که آب تصفیه شده در اختیار شما قرار خواهند داد . در مرحله هشتم فیلتر آنتی باکتریال و فیلتر لامپ UV همه باکتری های مولکولی آب را از بین می برند. 2. در تصفیه خانه های شهری کلر افزوده شده به منظور از بین بردن باکتری و ضدعفونی کردن آب , ارتباط مستقیمی با بسیاری از سرطان ها و ناهنجاری های جنینی و همچنین بیماری های قلبی و آسم دارد،همچنین لاشه میکروارگانیزم های کشته شده در اثر کلر زنی در آب باقی مانده که خود منشا آلودگی دیگری در آب می باشد.

علاوه بر این بوی نامبطوع آب در برخی از مناطق کشور و همچنین طعم آب را بهبود می بخشد. در واقع وجود فیلتر آلکالاین و فیلتر 3 کارۀ آنتی باکتریال و همچنین فیلتر اشعه فرابنفش UV که موجب یونیزه و استریل شدن آب می شوند در بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد. در پایان مرحله هشتم آب کاملاً استریل و مغذی از شیر آب خارج و آماده مصرف است. فقط کافیست ورودی آب زیر سینک ظرفشویی را به این دستگاه متصل کنید و براحتی هر روز و در هر زمان آب تصفیه شده پاکیزه تحویل بگیرید. اگر به دنبال بهترین فروشگاه تصفیه آب شیراز می گردید، اگر در انتخاب فروشگاه تصفیه آب خوب در شیراز دچار سردرگمی هستید ، بهتر است بدانید که پی جو به عنوان مرجع معرفی فروشگاه های تصفیه آب در شهر شیراز لیست کاملی از فروشگاه های تصفیه آب را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به پروفایل فروشگاه مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و با مقایسه آنها با یکدیگر به فروشگاه مورد نظر خود براحتی دسترسی پیدا کنید.

قیمت فیلتر تصفیه آب

در هر چرخه فعالسازی کربن فعال مورداستفاده در فیلتر کربنی به روش حرارتی، بین ۰.۵ تا ۵ درصد از کربن فعال، از بین میرود. یکی از رایجترین فرایندهای فعالسازی کربن فعال در طی سالهای اخیر، فرایند فعالسازی حرارتی است. در این روش ابتدا با دمای تقریبا ۱۰۵ درجه سانتیگراد، فرایند خشک شدن جاذب رخ میدهد. برای تصفیه این آب و تمیز و بهداشتی شدن و آماده نوشیدن نیازمند دستگاه تصفیه آب خانگی هستیم تا آب را از آلاینده ها و ناخالصی ها و املاح خطرناک پاک کنیم.