بروکرهای فارکس بروکر فارکس چیست بروکر های فارکس IFCM ایران-بروکر آمارکتس

فرصت سرمایه گذاری در معاملات معامله‌گران با تجربه، بدون انجام معاملات مستقل، واریز و برداشت وجوه سریع. حساب‌های PAMM — سرویسی که امکان کسب درآمد را بدون انجام معاملات مستقل در بازار ارز و با استفاده از سرمایه گذاری در حساب‌های معامله‌گران با تجربه، فراهم می‌سازد. یکی دیگر از روش های پشتیبانی ارائه شده در برخی بروکرها، پشتیبانی از طریق تماس تلفنی می باشد. به کمک این روش می توانید پاسخ سوالات و مشکلات مطرح شده خود را خیلی سریع دریافت نمایید.

  • از این گذشته این رگولاتوری ها از این جهت برای کاربران ایرانی ارائه می‌شود که در جزایری به دور از قوانین مربوط به دولت آمریکا و تحریم‌ها قرار داشته و از این رو ارائه خدمات به کاربران ایرانی با این رگولاتوری ها بلامانع است.
  • اما می‌توان با انتخابی آگاهانه مانند انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان ریسک این بازارها را به طور قابل توجهی کاهش داد.
  • بروکر بستر معاملاتی شما را برای هرگونه معامله در بازارهای بین المللی فراهم می کند.
  • جاست فارکس رقابتی‌ترین اسپرد را در میان بروکرهای فارکس ارائه می‌کند.
  • این بروکر به خاطر خدمات منحصر به فردی که برای همه تریدرهای فارسی زبان داشته، در مدت زمان فعالیتش موفق به جذب مشتریان زیادی از سمت ایران آموزش ثبت نام در فارکس بوده است.
با این حال ترجیح به انتخاب بروکری قدیمی با عمر فعالیت طولانی مدت است. وقتی در خصوص بهترین بروکر فارکس برای ایرانی ها صحبت میکنیم، مشخصه که یک سری از رگوله هارو نمیتونن داشته باشن. برای واریز وجه، سرمایه گذاران می توانند به سادگی وارد حساب بروکر فارکس مربوطه‎ی خود شوند و اطلاعات کارت اعتباری خود را تایپ کنند. تا به اینجای مقاله راجع به فاکتور های پر اهمیت انتخاب بروکر فارکس از جمله فاکتور امنیت صحبت کردیم، حال بیایید 10 مورد از معروف ترین این کارگزاری ها را با یکدیگر بررسی کنیم.

بررسی مختصر بروکر آمارکتس

شاید از نظر اعتبار به پای بروکرهای بالا نرسد ولی یقینا یکی از بروکرهای محبوب فارکس است. بروکر لایت فارکس یکی از قدیمیترین و محبوبترین بروکر های فارکس در میان ایرانیان و در کل فارسی زبان هاست. تنوع حساب های معاملاتی و خدمات پشتیبانی شامل آموزش و تحلیل های روزانه در بروکر لایت فارکس دو دلیل عمده محبوبیت این بروکر فارکس است.

این بروکر که قبلا نیز به آن اشاره شد، توسط روگولاتوری های معتبر FCA و FSA رگوله شده است. از جمله مزایای این بروکر، داشتن پشتیبانی فارسی زبان، برخورداری از حساب های اسلامی و روش های مختلف و نوآورانه واریز و برداشت می باشد. در این بخش قصد داریم بهترین بروکرهای فارکس برای ساکنین خارج از ایران را، معرفی نماییم. با استفاده از جدول زیر می توانید خلاصه ای از مهم ترین ویژگی های این بروکرها را مشاهده کنید.

از این گذشته به دلیل نبود مالیات در این کشورها و جزایر نیز بسیاری از بروکرها به دنبال استفاده از آنها هستند. بروکر های فارکس با توجه به شرایطی که دارند این قابلیت را دارا هستند تا در معاملات کاربران تغییراتی انجام داده و شرایط را به نفع خود تغییر دهند. یکی از مهم ترین مواردی که باید در انتخاب بروکر در نظر داشته باشید، این است که از روش های واریز و برداشت اطمینان داشته باشید. برای نمونه تصور کنید که در لندن زندگی می کنید و بروکری را انتخاب کرده اید که فقط از واریز و برداشت در اندونزی پشتیبانی می کند.

۱۰) بروکر ارانته

بروکرهای فارکس بروکر فارکس چیست بروکر های فارکس IFCM ایران-بروکر آمارکتس