جدیدترین کتاب های در ایران کتاب

جدیدترین کتاب های در ایران کتاب

هنر شفاف اندیشیدن این است که اشتباهاتی را که در زندگی مرتکب شده ایم و نباید انجام می دادیم مرتکب شویم و به دلیل عدم آگاهی دوباره آن اشتباهات را مرتکب می شویم. اگر کاری برای خود انجام داده اید و هیچ کس متوجه نشده است ، شرمنده نباشید. هالیس معتقد است که اگر بتوانید کاری را انجام دهید که باعث می شود در درون احساس خوبی داشته باشید ، ارزش “قوی ترین و لذت بخش ترین احساس در جهان” را دارد. ریچل هالیس درباره ایده ای رایج در دختر شرمنده نشوید ، کتابی در مورد خودسازی ، موفقیت ، شادی و عزت نفس زنان.

ترجمه رمان جنایی هدر گودنکاف و «ارتقا» بلیک کراوچ

داستان یک هکر و دزد سایبری را دنبال می‌کند که توانایی نفوذ به فضای مجازی را دارد. «نورومنسر» سه‌گانه‌ی جوایز علمی‌ـ‌تخیلی (جایزه‌ی هوگو، جایزه‌ی نبولا، و جایزه‌ی فیلیپ کی. دیک) را از آن خود کرد. بچه‌های نیمه‌شب داستانی است حکایت‌گونه و تمثیلی از حوادث هند، قبل و بعد از استقلال هند و جدایی از پاکستان، که در نیمه‌شب ۱۵ اوت ۱۹۴۷ اتفاق افتاد. قهرمان و راوی داستان سلیم سینایی است که درست در لحظه اعلام استقلال هند متولد شده‌است. او قدرت‌هایی ماوراء طبیعی از قبیل تله‌پاتی دارد و آب دماغش همیشه آویزان است. داستان‌هایش همیشه با درک تمام سطوح جامعه همراه بوده و سخاوتش نسبت به حتی شایسته‌ترین و شگفت‌انگیزترین‌ها، درس‌هایی را که هرگز فراموش نمی‌کنید، ارائه می‌دهد.

شکایت پورتنوی اثر فیلیپ راث

چرا؟ زیرا او معتقد است که هر کس سزاوار یک سایت فراکتاب دادگاه منصفانه است. وکیل بد ذات نمونه ای عالی در ژانر خود به حساب می آید. زوجی که میلیون ها خواننده را در کتاب دختری با خالکوبی اژدها اسیر خود ساخته بود هم اکنون در این رمان هیجان انگیز دیوید لاگرکرنتز دوباره باهم متحد می شوند. این کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان که توسط انتشارات ستاره ی آبی منتشر شده حاوی 45 الگوی دوست داشتنی و پرجزییات است.

  • طبیعتاً مواردی که در دو قسمت قبل به آن‌ها اشاره شد در اینجا دوباره ذکر نمی‌شود.
  • شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری سومین کتاب پرخواننده جهان در قرن گذشته است.
  • کتابی که نسبت به اثر قدیمی از بعضی جهات پیراسته و تکمیل‌تر بود.
  • با خود می‌گویم چرا از نوشیدنی خوشامدگویی برای رفع بی‌حوصلگی معمول این جور محافل بهره نمی‌برد؟ من که نوشیدنی‌ام را یکجا سر می‌کشم.
  • به همین خاطر تهیه‌ی فهرست پرفروش ترین کتاب های دنیا بعضا کار سختی می‌شود.
  • به گفته محمدولی میرزا اندرونی خانم عزت الدوله را فرمانفرما از وثوق الدوله (نخست وزیر وقت) ابتیاع کرده بود.

به دنبالش رمان‌های سرزمین عجایب وحشی و انتهای دنیا (برنده جایزه تانیزاکی) و زیرزمین (برنده جایزه تاکئو) را نوشت، اما با رمان جنگل نروژی به سال ۱۹۸۷ بود که به شهرتی بین المللی و محبوبیتی عام دست یافت. پس از نوشتن چند اثر دیگر، موراکامی دوباره با کافکا در کرانه (۲۰۰۲) مورد استقبال جهانی عظیمی قرار گرفت. موراکامی از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۱ در دانشگاه پرینستون آمریکا مشغول تدریس ادبیات بود و اینک به همکاری از راه دور با دانشگاه‌های معتبر آمریکا ادامه می‌دهد. ایبوک رالی به جرئت کاملترین سایت دانلود کتاب خارجی در ایران است.

یکی از پرطرفدارترین موضوعات برای کتاب‌خوانی، موضوع روانشناسی هست. خوشبختانه چکیدا با آگاهی از این موضوع، سعی کرده تا بهترین کتاب های روانشناسی رو خلاصه کنه و نکات کلیدی اون‌ها رو در مدت‌زمانِ کوتاهی بهت ارائه کنه. نکته‌ی مهم درباره‌ی انتخاب‌های چکیدا اینه که تا جای ممکن سعی شده از روانشناسی زرد فاصله گرفته بشه و کتاب‌هایی انتخاب بشه که اولا حرف جدیدی رو ارائه میدن و ثانیا ارزش مطالعه‌ی بالایی دارن. کتاب زبان اصلی؟ خلاصه کتاب؟ ترجمه‌های گوناگون؟ دیگر چه چیزی نیاز دارید؟ شما از این قسمت می‌توانید به انبوهی از کتاب‌های بافت شناسی جان کوئیرا دست پیدا کنید. فیزیولوژی گایتون نیز یکی دیگر از کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی است که عموما توسط هر استادی پیشنهاد می‌شود. این کتاب دو جلدی است و حتی کتاب‌ به صورت خلاصه وار نیز توسط انتشارات تیمورزاده در ۶ جلد ارائه شده‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانید به آن‌ها مسلط شوید.