خدمات پشتیبانی کامپیوتر-خدمات پشتیبانی شبکه- خدمات پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار هوشمندنت

دوربین مداربسته تحت شبکه، نگهداری دستگاه های الکترونیکی مانند سیستم های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب، برق اضطراری UPS و … هستند. در بسیاری‌ مواقع لازم است تا کارشناسان شبکه ما به صورت حضوری در محل اقدام به ارائه خدمات نمایند و مشکلات کاربران را به صورت حضوری بر طرف نماید. شما می توانید با‌ انتخاب مناسب ترین تعرفه ی هزینه‌ نگهداری‌ کامپیوتر، مشکلات خود را برطرف کنید و در هزینه‌ کردن حل مشکلات سیستم های کامپیوتری صرفه جویی کنید. اولویت شرکت نوین پویانت نگهداری‌ و پشتیبانی شبکه در‌ سریع ترین زمان و بالا ترین کیفیت استاندارد می باشد.

نصب و راه اندازی پرینترهای محلی و لوازم جانبی دیگر شامل فکس، دستگاه های کپی و غیره از جمله مواردی است که برای دریافت آن میتوانید با ماتماسبگیرید. تخصص هایی که لازم است تا مهندس شبکه برای تصدی فرصت شغلی پشتیبان شبکه جهت استخدام شدن داشته باشد را به دو دسته مهارت های مورد نیاز فردی و فنی تقسیم می کنیم. کارشناسان پشتیبانی ما همگی مورد تایید شرکت و دارای ویژگی های ذیل می باشند.

خدمات پشتیبانی کامپیوتر-خدمات پشتیبانی شبکه- خدمات پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار هوشمندنت

در صورتی که به یک شرکت متخصص پشتیبانی شبکه نیاز داشتید، ما در پیشگام رایانه رویکردی فعالانه برای کمک به موفقیت شرکت شما در صنعت رقابتی سیستم پشتیبانی شبکه در تهران ارائه می دهیم. امروز با یکی از ماشاوران ما تماس بگیرید تا دریابید که آیا خدمات مشاوره شبکه یا مشاوره فناوری اطلاعات ما برای کسب و کار شما بهترین است یا خیر. وقتی مشکل کامپیوتری دارید، با پشتیبانی فنی تماس می گیرید که دست در دست هم با متخصص پشتیبانی شبکه کار می کند. اگر دوست دارید مشکلات را حل کنید یا از بروز مشکل جلوگیری کنید، حرفه ای به عنوان یک متخصص پشتیبانی شبکه می تواند برای شما مناسب باشد.

  • هنگامی که دو یا چند کامپیوتر و سرور به هم متصل می شوند و اطلاعات رد و بدل می شود، شبکه کامپیوتری را تشکیل می دهند.
  • برخورداری از خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه مختص به زمان خاصی نمی‌شود به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در سازمان‌های نسبتا بزرگ و حتی متوسط از یک پشتیبانی حضوری شبکه حتما استفاده کنید.
  • شرکت خدمات رایانه ای سعادت آباد آماده ارائه کلیه خدمات شبکه برای افراد، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی می باشد.
  • توجه داشته باشید که ارائه تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه برای یک مجموعه توسط کارشناس پس از بازدید از مجموعه، بررسی و گفتگو با کارفرما و بستگی به عوامل ذکر شده دارد.

به همه امکانات نرم افزاری و خدماتی که کار کردن با کامپیوترهای شبکه را تسهیل می کند سرویس شبکه می گویند. این سرویس شامل ارتباط سیستم های کامپیوتری کاربران از طریق زیرساخت شبکه با سرور برای استفاده از فایل های اشتراکی و کنترل دسترسی ورود و خروج می باشد. همچنین استفاده اشتراکی از اینترنت و پرینترهای شبکه و سایر نرم افزارهای نصب شده روی سرور برای خدمات به سیستم ها و کاربران در حوزه سرویس شبکه قرار می گیرند. کارشناسان پشتیبانی شبکه می توانند حدود 90 درصد از مشکلات شبکه را به صورت آنلاین و ریموت از راه دور برطرف کنند.

خدمات شبکه بدون محدودیت:

کنترل و نظارت بخشی از Network Support است که بر سیستم های شبکه نظارت می کند. بزرگترین افتخار ما مشتریان فهیم و قابل تقدیر می باشند که همواره انگیزه ما برای ارتقا و ارائه خدمات شبکه بهتر بوده اند. در صورتی که یکی از موارد بالا برای شبکه سازمانی شما صادق باشد بدون شک نیاز به یک پشتیبان غیر حضوری شبکه یا یک پشتیبان حضوری شبکه خواهید داشت. پشتیبان گیری از داده ها و اطلاعات شما هر شب به صورت کامل و غیرحضوری به صورت کامل انجام خواهد شد. همچنین برنامه های احتمالی برای از دست رفتن بکاپ های سیستم نیز گنجانده شده است. ایجاد دسترسی سریع ، ایمن و قابل اعتماد به منابع برای کارمندان در حال حرکت و دور از شرکت.

قیمت پشتیبانی شبکه