خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2343 با قیمت مناسب فروشگاه اینترنتی سوسیال نت | bandiran1

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2343 با قیمت مناسب فروشگاه اینترنتی سوسیال نت | bandiran1

وضوح صدا 650MV بوده و دامنه فرکانس اسپیکر هم بین 20KHz تا 50KHz است. همراه این محصول یک عدد میکروفون وایرلس و ریموت کنترل قرار داده شده است. البته باید توجه داشته باشید که این محصول تنها قابلیت پشتیبانی از فایل هایی با فرمت های MP3 , WAV , قیمت خرید اسپیکرهای حرفه ای WMA و FLAC را دارد و اگر فرمت فایل شما با این موارد متفاوت باشد توسط این اسپیکر اجرا نخواهد شد.

Speaker TS 2061 Tsco

قیمت آن مناسب بوده و با گارانتی خوبی می‌توانید آن را تهیه کنید. تسکوکه یک اسپیکر بسیار شیک طرح ساندبار ، در عین حال حرفه ای می باشد. این اسپیکر برند TSCO با طراحی خاص خود با یک بند محکم میتوان به راحتی حمل کرد و جلوه ی خوبی به دکوراسیون منزل شما خواهد داد. اتصال بی سیم از طریق بلوتوث ورژن 5.0 به تمامی دستگاه های هوشمند ، Fm Radio ، درگاه پورت Micro SD، USB ، AUX و میکروفون از کانکشن های پر کاربرد TS 2319 می باشد.

  • نوع باتری استفاده شده در این بلندگو لیتیوم یونی بوده و ظرفیت آن معادل 1500 میلی آمپر ساعت است.
  • در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با اسپیکر تسکو TS آشنا شویم.
  • شما به راحتی می‌توانید بلندگوی بلوتوثی خود را در کوله پشتی و کیف خود حمل کنید.
  • رادیو در این اسپیکر تسکو پشتیبانی می‌شود و می‌توانید آن را از راه دور کنترل کنید.
  • نسخه بلوتوثی که در این اسپیکر استفاده شده است ورژن 5 بوده و از کیفیت پخش بدون قطعی پشتیبانی می‌کند.
  • بنابراین اگر می‌خواهید یک اسپیکر برای استفاده روزمره و گوش دادن به موسیقی غیرحرفه‌ای را تجربه نمایید، این مدل گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود.

این که برند تسکو را انتخاب کرده ایم به دلیل حمایت مستقیم از کالای ایرانی و ساخت و سفارش ایران می باشد. اما انتخاب اسپیکر تسکو فقط منتهی به این موضوع نیست و یکی از دلیل های دیگر آن افزایش کیفیت و قیمت ارزان نسبت به دیگر برندها می باشد. از طرفی دیگر گارانتی یکساله توسن سیستم شرق شرکت تسکو، اعتماد بسیاری از خریداران که قصد خریدمحصولات تسکو را دارند به خود جلب کرده است. که در اینجا پرفروش ترین ها را با قیمت مناسب برای دوست داران این برند بلندگو جهت گوش دادن موسیقی و نگاه کردن فیلم در استفاده لپ تاپ و کامپیوتر غیره راهنمایی خرید و معرفی می کنیم.

در قسمت بالایی اسپیکر نیز شاهد 4 دکمه اصلی Forward، Backward، حالت پخش و دکمه M قرار دارد که حالت‌های مختلف پخش را به شما نمایش می‌دهد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. محصول قشنگیه ولی نویزش حتی در حالتی که صدایی پخش نمیشه واضح شنیده میشه… اگه کیفیت صدا خیلی براتون مهمه باید بگم این محصول در حد متوسطه. این محصول فقط برای PC خوبه و سیم اتصال بین دو بلندگو کمی کوتاهه. بهترین مزیتش برای من ورودی هدفونه…حتی در حالت خاموشی بلندگو، هندزفری کار میکنه.

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2062

در لبه دستگاه نیز نمایشگری برای مشاهده وضعیت اسپیکر تعبیه شده که به صورت تک رنگ است و خلاصه‌ای از عملکرد کلی دستگاه را به نمایش می‌گذارد. چرخ و دستگیره تعبیه شده روی بدنه این محصول حمل و نقل آن را راحت کرده است. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.