خرید لپ تاپ گیمینگ استوک با قیمت مناسب Gaming 2022 آبیدر استوک

شرکت لنوو را به ساخت لپ تاپ‌های با کیفیت، ارزان قیمت و قابل اعتماد می‌شناسیم. این شرکت سری لپ تاپ‌ گیمینگ 3 و لپ تاپ لجیون را برای بازی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. لپ تاپ گیمینگ لنوو نیز مانند رقبای خود در مدل‌های مختلف با سخت افزار مختلف تولید می‌شود. امروز در آبان ماه 1401 که این مقاله را می‌خوانید، می‌توانیم یکی از محصولات لنوو را با محدوده قیمت 25 میلیون تومان تا حدود 60 میلیون تومان خریداری کنید. با توجه به این محدوده قیمتی خرید لپ تاپ لنوو در سری گیمینگ به این دسته از افراد با این میزان بودجه پیشنهاد می‌شود. یک لپ تاپ مخصوص بازی باید دارای سخت افزارهای قدرتمند و متناسب برای اجرای بازی های سنگین باشد .

این کیبوردها به لحاظ استقرار دکمه‌ها نیز کمی متفاوت با کیبورد لپ‌تاپ‌های معمولی و رندرینگ هستند تا افراد بتوانند راحت‌تر از کلیدهای اصلی در بازی‌ها استفاده نمایند. چرا که هم قادرند فاصله‌ی خود را با لپ‌تاپ بیشتر کنند و هم این که کیبورد اصلی در برابر ضربات محکم و مستمر مصون خواهد ماند. ما به لطف سیستم‌عامل‌های مختلف می‌توانیم از تکنولوژی‌های به روز امروزی استفاده نماییم. اگرچه مک و لینوکس کاربران و علاقه‌مندان خاص خود را دارند اما از گذشته تا کنون ویندوزها برای بازی‌های ویدئویی مناسب‌تر بوده‌اند.

به جز برند های معرفی شده در بازار لپ تاپ ایران برند های متفرقه و معروفی همانند MSI یا Dell نیز وجود دارند اما 4 برند معرفی شده در بالا اصلی ترین برند های عرضه کننده لپ تاپ در بازار ایران هستند. شما در بازار لپ تاپ سری های زیادی از کمپانی ایسوس که موجود هستند را می‌توانید پیدا کنید، سری TUF و Zephyros از معروف ترین سری های کمپانی ایسوس هستند. جدا از این موارد برای رقابت هر چه بیشتر بین لپ تاپ ها، کمپانی های سازنده روز به روز سعی بر ایجاد قابلیت های جدیدتر و به روز تر بر روی لپ تاپ های گیمینگ هستند. فرضا تا چند سال پیش 90% لپ تاپ ها با صفحه نمایشی با نرخ رفرش 60Hz عرضه می‌شدند اما امروزه لپ تاپ های گیمینگ صفحه نمایش هایی با نرخ رفرش 120، 144، 165 و 240 عرضه می‌شوند. در طی سال های اخیر که بازی ها یکی یکی پای خودشان را به لپ تاپ ها باز کردند و روز به روز بیشتر پا برجا شدند، فرصت های خوبی برای شرکت های تولید کننده لپ تاپ مثل کمپانی ایسر به وجود آمد. بعضی از مدل های لپ تاپ در حین داشتن سخت افزار قدرتمند قیمت مناسب و بهتری نیز نسبت به دیگر لپ تاپ ها دارند.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ Asus

در این بخش از مقاله با لپ تاپ گیمینگ شرکت‌های ایسوس، لنوو، HP و ایسر کم بیش‌تر آشنا می‌شویم. با توجه به مشخصاتی که ذکر کردید لپ تاپ ایسوس Asus ROG Zephyrus M16 GU603HR پیشنهاد می شود. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

مهم‌ترین قطعه‌ای که به هنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ باید به آن توجه داشته باشید فقط برای منبع کلیک کنیدفقط بر روی مقاله زیر کلیک کنید کارت گرافیک می‌باشد. کمتر از این مقدار یا بازی‌ها اجرا نمی‌شوند و یا این که تصاویر واضح و روان نخواهند بود. سیستم‌ها برای پخش ویدئوهای با کیفیت مانند 4k نیاز به کارت گرافیکی قوی دارند. لپ تاپ گیمینگ استوک، اپن باکس و آکبند پاساریا با بهترین قیمت‌های ایران با ضمانتنامه معتبر و مهلت تست. لپ تاپ گیمینگ یا مخصوص بازی دسته پرطرفداری از لپ تاپ ها هستند که سخت‌افزار قدرتمندتر، سیستم تهویه بزرگ‌تر، نمایشگر مخصوص، و پردازنده و گرافیک پرتوان و البته وزن بیشتری دارند. برای خرید لپ تاپ گیمینگ هیچ نکته‌ای مهم‌تر از جدید بودن پردازنده و کارت گرافیک وجود ندارد.

  • باطری دستگاه از نوع داخلی بوده و برای تعویض آن حتما باید قاب زیر دستگاه باز شود.
  • لپ تاپ‌های سری tuf با ویژگی‌های یک لپ تاپ حرفه‌ای به کمک افرادی می‌آیند که امور پردازشی و گرافیکی سنگین دارند.
  • تمام لپ تاپ‌های گیمینگ از کارت گرافیک مجزا قدرت می‌گیرند، یک کارت گرافیک که توسط شرکت انویدیا یا AMD ساخته شده است.
  • در این مطلب سعی کردیم با یادآوری محدودیت‌های یک دستگاه لپ‌تاپ، ملاک‌های بررسی و انتخاب محصول مطلوب را به ترتیب اولویت بازگو کنیم.

خرید لپ تاپ گیمینگ استوک با قیمت مناسب Gaming 2022 آبیدر استوک

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. این نکته را هم فراموش نکنید که اعتبار یک فروشگاه اینترنتی و سابقه آن از جمله عواملی است که می‌تواند باعث برتری آن نسبت به سایر فروشگاه‌ها شود. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یک ضرورت است و داشتن سایر مجوزها و گواهینامه‌ها مثل نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال یا عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می‌تواند باعث افزایش اعتبار سایت شود. همچنین وجود یک تیم پشتیبانی که به صورت شبانه‌روزی در خدمت مشتریان است باعث اعتمادسازی بیشتر بین سایت و مشتریانش خواهد شد. البته شایان ذکر است که بسیاری از مزایای ذکر شده در بالا مختص لپ تاپ نیستند و سایر کالاها را نیز در بر می‌گیرند.

و با راهنمایی هایی که ردبافت می کنید بتوانید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان مورد نیاز خود را خریداری کنید. از این سری از سیستم‌ها به عنوان غول لپ‌تاپ‌های گیمینگ یاد می‌کنند و برای اجرای انواع بازی‌ها و نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین مناسب هستند. هر کدام از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس ASUS سری راگ ROG مشخصات فنی متفاوتی دارند اما به طور کلی می‌توان گفت که نسبت به پردازنده قوی و باتری خوبی­شان، کاملاً مقرون به‌صرفه‌اند. شرکت ایسوس یکی از شرکت‌های با سابقه در زمینه تولید لپ تاپ و دیگر قطعات رایانه است.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G14 GA402/9 6900HS/16/512

پردازنده گرافیکی GTX 1660 Ti با برخورداری از ۶ گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 می تواند نرخ فریم بسیار بالایی در مقایسه با GTX 1650 ارائه دهد و این موضوع تاثیر خود را در اجرای بهتر بازی ها در وضوح تصویر Full HD به خوبی به نمایش می گذارد. با وجود مشخصات سخت افزاری بسیار خوب، صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی و بدنه با کیفیت، اما وزن لپ تاپ ایسوس FX505DU حدود ۲٫۲ کیلوگرم است. از طرف دیگر باتری ۹۹/۹ وات‌ساعتی GE66 حدود ۵۴ درصد حجیم‌تر از Vector GP76 است و وبکم آن نیز از رزولوشن 1080p بهره می‌برد درحالی‌که مدل قبلی وبکمی HD داشت. در هرصورت پیشنهاد ما برای آن دسته از گیمرهای ویندوزی که نمایشگر بزرگ ۱۷ اینچی نیاز ندارند، خرید مدل Raider GE66 ام‌اس‌آی است که رم سریع‌تر، باتری حجیم‌تر و کیفیت وبکم بالاتری دارد. بزرگ ترین مشکل خرید لپ تاپ گیمینگ قیمت آن است که به دلیل سخت افزار قوی به خصوص کارت گرافیک و CPU قوی قیمت آن ها بالا است اما در فروشگاه لپ تاپ رایتاپ لپ تاپ های گیمینگ نو و استوک مختلفی را با حداقل قیمت به بازار ارائه کرده است. لپ تاپ ایسوس ROG STRIX G531GT یکی از زیباترین و قدرتمند ترین دستگاه های موجود در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به شمار می رود که طراحی ظاهری و سیستم نورپردازی جذاب آن در هیچ محصول مشابهی مشاهده نمی شود.