دیلیت اکانت تلگرام (در 30 ثانیه) حذف کردن سریع با لینک مستقیم

همانطور که میدانید تلگرام یکی از پرکاربردترین برنامههایی است که به دلیل خدمات گستردهای که به کاربران خود ارائه میدهید در بین آنان از محبوبیت فراوانی برخوردار است. تلگرام یک برنامه پیام رسانی ایمن است که نهایت رمزنگاری را برای حفظ ارتباطات شما از چشم جاسوسی ناخواسته ارائه می دهد. با وجود معضل فیلترینگ که در چندی سال پیش برای تلگرام های ایرانی ایکس پلاس و دیگر نسخه تلگرام رخ داد ، X Plus سبز توانست بااین مشکل برخورد کند و از این سد یعنی فیلتر تلگرام به راحتی عبور کند و با ارائه پرواکسی های قوی به روال گذشته بازگردد. چرا که نسخه منبع باز(Open Source) آن ارائه نشده است. این مورد نشان دهنده اطمینان کاربران و جذابیت و در واقع پرطرفدار بودن آن بین دیگر نسخه غیر رسمی است که میتواند گزینه عالی برای کسانی باشد طرفدار و کاربر تلگرامی هستند اما دست استفاده از یک پیام رسان پر امکانات و پر از ویژگی را دارند.

نصب تلگرام طلایی

دانلود آخرین نسخه zapya جهت انتقال فایل برای کامپیوتر. دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Telegram برنامه مسنجر تلگرام برای گوشی و تبلت اندروید … از آنجا که این قسمت اختیاری می باشد ، می توانید دلایل خود را برای کنار گذاشتن تلگرام بیان کنید و یا اینکه می توانید آن را خالی بگذارید. لازم به ذکر است که انجام این مرحله اختیاری است و شما مجبور نیستید که حتماً این قسمت را تکمیل نمایید. سپس به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.

1. برنامهی تلگرام را باز کنید و وارد بخش تنظیمات شوید. لازم است که کد ارسالی کپی و در بخش مشخص شده وارد شود. همچنین اگر کسی خواست این کد را برای او ارسال کنید هرگز این کار را انجام ندهید. برای حل این مشکل در ترموکس و اندروید می توانید ویدیو زیر را تماشا کنید. البته، برای این قابلیت، تلگرام مدت زمان های متفاوتی در نظر گرفته است که شما می توانید بنا بر نیاز ها و خواسته خودتان، یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. برای ورود به تلگرام شما یا باید از سرویس های شکننده فیلتر استفاده کنید و یا هم بایستی از پروکسی ها استفاده کنید. است استفاده کنید. بعد از وارد کردن کد کشور و شماره روی دکمه Next کلیک نمایید.

دانلود تلگرام طلایی

و در مرحله آخر یک پنجره برای شما باز می شود که برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام خود باید روی گزینه Yes, تلگرام ضد فیلتر سی گرام delete my account کلیک نمایید. صفحهای برای شما باز خواهد شد که توضیحاتی در مورد حذف تلگرام ارائه داده است. پس از ارائه شماره تلفن، روی دکمه Next کلیک کنید. آیا تلگرام ویندوز بر روی ویندوزهای 7/8/10/11 قابل نصب می باشد؟ بر روی آن کلیک کنید تا با یک لیست مواجه شوید. بعد از انجام مراحل فوق و کلیک روی گزینه Next به تلگرام شما کدی ارسال خواهد شد. که کد ایران هست را در قسمت Your Phone Number وارد کرده و سپس روی Next ضربه بزنید. در این مرحله شما باید شماره­ای را که قصد دارید اکانت آن را حذف نمایید، وارد کنید و بعد روی گزینه Next کلیک کنید. در صورتی که یک کاربر، بد افزاری را روی گوشی خود دریافت کرده باشد، هر عکسی که از طریق واتس اپ ارسال و یا دریافت نماید، هکر می تواند بدون آن که کاربر آگاه باشد، فایل را تغییر دهد.

پروکسی تلگرام

در صورتی که تصمیم گرفته اید که دوباره از تلگرام استفاده کنید؛ ممکن است نتوانید برای چند روز پس از حذف اکانت ، حساب جدیدی با این شماره ایجاد کنید. بنابراین کاربرانی که از این تلگرام استفاده میکنند و میخواهند برای همیشه و یا به طور موقت آن را حذف نمایند لازم است آموزش لازم را در این زمینه فرا بگیرند. تلگرام قابلیت رمز گذاری چتها را دارد اما این کار را به صورت پیشفرض انجام نمیدهد به همین دلیل برخی از تلگرام انتقاد میکنند. این نکته را هرگز از یاد نبرید که کد ارسال شده را در اختیار کسی قرار ندهید به مخصوص کسانی که ادعا میکنند همکاران شرکت تلگرام هستند. دو روش اصلی برای حذف حساب کاربری تلگرام وجود دارد که یکی از طریق اپلیکیشن آن و دیگری در نسخه تحت وب در دسترس قرار دارند. برای مدیریت دو اکانت دیگر کافیست از دو مرورگر متفاوت نظیر فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنید.

شما می توانید از پروکسی ها برای بلاک کردن وبسایت های مضر و حتی رمزگذاری کردن اطلاعات ارسالی شما به سرور استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات امنیتی Telegram و نحوه حذف دائمی اکانت Telegram خود آموزش تهیه شده را مطالعه نمایید. بعد اینکه اکانتتان را حذف کردید، دیگر امکان بازگرداندن اطلاعات وجود ندارد. برای اینکه بتوانید ممبرهای کانال خود را افزایش دهید بهتر است از استانداردترین روش که خرید ممبر پروکسی دار میباشد، به جای خرید ممبرهای فیک، اجباری و یا دیگر روشها که نمیتوانند در پیشرفت کسب و کار شما تاثیری داشته باشند استفاده کنید. با ورود به این بخش صفحهای برای شما به نمایش درمیآید که باید در آن شماره خود را همراه با کد کشورتان وارد نمایید. با این کار صفحهای برای شما به نمایش درخواهد آمد که باید در آن گزینه Active Sessions را انتخاب نمایید. با انجام این کار صفحهای به نمایش درمیآید که باید در آن دلیل این که میخواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید مشخص نمایید.

تلگرام اصلی ضد فیلتر

و در آخر راهی را به شما آموزش دادیم که اگر تصمیم به دیلیلت اکانت تلگرام دارید بتوانید به گفتگوهایی که میخواهید حتی پس از حذف کردن اکانت تلگرام دسترسی داشته باشید. اگر روی گزینه Yes کلیک کنید، یعنی از تصمیم خود مطمئن هستید. اگر از تصمیم خود منصرف شدهاید همینجا میتوانید گزینهی سبز رنگNope, I’ll give it another try را بزنید. در مرحله بعدی برای تأیید حذف نهایی اکانت تلگرام پنجرهای برای شما به نمایش داده خواهد شد که در آن از شما پرسیده میشود آیا برای حذف اکانت خود مطمئن هستید؟ حال به سراغ آموزش حذف اکانت تلگرام میرویم برای آنان که میخواهند خود به عمد و به صورت دستی اکانت تلگرام خود را حذف نمایند.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

دانلود مستقیم دیلیت اکانت تلگرام و برنامه هایی که در این مورد ساخته شده اند به شما کمک می کنند تا هرچه سریع تر و راحت تر بتوانید اکانت خود را حذف کنید. دانلود برنامه هایی قدرتمند و حرفه ای جهت حذف کردن کامل و سریع اکانت های تلگرام به صورت دائمی. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا بتوانید به سادگی اکانت تلگرام خود را در این پیامرسان محبوب پاک کنید. برنامه حذف اکانت تلگرام به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی حساب خود را در تلگرام پاک کنید. با استفاده از دانلود برنامه دیلیت اکانت تلگرام این کار به آسانی انجام خواهد شد.

شاید به دلیل عدم استفاده از این پیام رسان و یا داشتن دغدغه های خانوادگی و شغلی و یا داشتن مزاحمت ها به فکر پاک کردن حساب خود بیافتید. هر دو روش باعث می شوند تا حساب شما در این پیام رسان پاک شود و شماره شما آزاد شود. این نوع اتصال همچنان خیلی سریع نیست، اما از روش های قبلی سریعتر بوده و حجم دانلودی آن نیز کمتر می باشد. البته دلایل مختلفی برای پاک کردن حساب یک پیامرسان وجود دارد، اما باید به خاطر داشته باشید با دیلیت اکانت تلگرام تمامی داده های شما در این برنامه نیز پاک خواهند شد. ابتدا برای پاسخ به سوال روی گوشی آیفون چگونه حساب تلگرام ریست فکتوری کنیم؟ روی گزینه install کلیک کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

البته این امکان وجود دارد که با یک شماره مجزا نیز بر روی تلگرام دسکتاپ ثبت نام کنید. البته می توانید از مرورگر های موبایل یا دسک تاپ استفاده کنید، هر کدام برای شما راحت تر باشد. اگر در پاک کردن اکانت تلگرام خود همچنان با مشکل مواجه هستید، مشکل خود را برای ما شرح دهید ، تا در سریعترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم. در روش موقت حذف تلگرام طلایی تمامی اطلاعات و دادههای شما پاک نمیشود اما در روش حذف دائمی تمامی دادهها و اطلاعاتی که در این برنامه دارید به شکل دائمی حذف خواهد شد. شما می توانید به کمک این برنامه ها حساب تلگرام خود را دیلیت کنید.

برای حذف حساب تلگرام خود در هر زمان ، می توانید این مراحل را دنبال کنید. کاربرانی که گروه را باز می کنند دکمه «اعمال برای عضویت در گروه» را مشاهده خواهند کرد. به علاوه سرعت بیشتری دارند چرا که افراد کمتری از آن ها استفاده می کنند. اگر به این موضوع موافق هستید و باز هم تمایل به این کار دارید می توانید با دانلود برنامه دیلیت اکانت تلگرام این کار را به راحتی و به سرعت انجام دهید.

برای اندروید هستید، می توانید این پست را دنبال کنید.

ما برای سرعت بیشتر پروسه دیلیت اکانت تلگرامتان، لینک مربوطه را در زیر آوردهایم فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد فرآیند دیلیت اکانت تلگرام شوید. برای انجام چنین کاری میتوانید از سایت حذف تلگرام استفاده کنید. البته نباید در این مدت از تلگرام استفاده نمایید. البته تلگرام هنوز کاملا ایمن است ، اما ممکن است کاربران بخواند به سمت سایر برنامه های امن بروند. البته ممکن است برای انجام این کار نیاز به سپری شدن چندین ساعت وجود داشته باشد؛ اما در هر صورت قابل انجام خواهد بود. اگر به دنبال دانلود برنامه دیلیت اکانت تلگرام ( delit ekant telegram ) برای اندروید هستید، می توانید این پست را دنبال کنید. باید خاطر نشان کنیم که حذف اکانت تاثیری در رفع ریپورتی شما عزیزان ندارد و delit ekant telegram نمی تواند شما را از ریپورتی خارج کند. برای رفع ارور Phone Number Flood موقع ساخت اکانت تلگرام چه کار کنیم؟

از آنجایی که اپلیکیشن تلگرام در حال حاضر برای ما فیلتر است. پیشنهاد ما به شما تیم یافابرند است. تلگرام با در دسترس قرار دادن پیام رسان محبوبش برای سیستم عاملهای ویندوز و مک، کاربران زیادی را به خودش جذب کرده و همین موضوع هم باعث دو چندان شدن محبوبیت آن شده است. برای حذف حساب تلگرام روی لینک کلیک کنید. با انجام این کار هر چند تلگرامی که روی دستگاه خود دارید را میتوانید مشاهده کنید. بصورت پیشفرض در برنامه مدت ۶ ماه تعیین شده است، به این معنی که اگر در این مدت وارد حساب Telegram خود نشوید، حذف می شود و مکالمات و پیام هایتان برای همیشه از بین می رود. برای این کار ابتدا باید با استفاده از برنامه مرورگر به لینک دیلیت اکانت تلگرام ( Delete Account Telegram) مراجعه نمایید. به صفحه حذف Telegram ، در یک مرورگر وب مراجعه کنید. دلیل این امر این است که فرایند دیلیت اکانت شامل مراجعه به صفحه وب اختصاصی تلگرام و سپس اقدام به حذف است.

دانلود تلگرام

برخی نیز به دلیل ریپورت شدن به فکر حذف تلگرام می افتند تا بتوانند از ریپورتی خارج شوند. دلیل این کار نیز این است که اشخاص به راحتی میتوانند با داشتن این کد حساب تلگرام شما را حذف نمایند. نرم افزار بسیار امن و محافظت شده می باشد و شما قادر به ارسال پیام برای دوستان خود که نرم افزار را روی گوشی نیز نصب کرده اند خواهید بود. ۱- برای استفاده از این امکان نخست باید نسخه تلگرام شما به روز باشد. اکنون حساب Telegram شما حذف شده است، بنابراین دیگر نمی توانید از این برنامه استفاده کنید. یکی از ساده ترین راه های برای پاک کردن حساب تلگرام دانلود برنامه حذف اکانت تلگرام است.

بنابراین جهت حذف اکانت تلگرام سعی کنید همواره جانب احتیاط را رعایت کنید و با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که در بالا ذکر کردیم بهترین روش را برای حذف آن به کار برید تا در صورت عدم دسترسی به دادهها و اطلاعات متحمل زیان نشوید. اگر شما اکانت خود را در تلگرام دیلیت کنید و از اطلاعات خود بکاپ گیری نکرده باشید تلگرام به هیچ عنوان اطلاعات از دست رفته را بازگردانی نخواهد کرد. با انجام این کار کدی به عنوان کد تأیید برای شمار ارسال میشود. در صورتی که پاسخ شما مثبت باشد و شما بخواهید پیام را حذف نمایید باید روی دکمهای که قرمز رنگ است و عنوان Yes, delete my account دارد کلیک نمایید. در صورتی که بعدا به ساخت اکانت جدید تلگرام اقدام نمایید ، هیچ پیام ، کانال و مخاطبی که در اکانت قدیمی شما بود باز نمی گردد! بعدا می توانید با این شماره حساب جدیدی را در تلگرام افتتاح کنید.