روش خرید بک لینک PBN پی بی ان + مزایا و معایب آن برای سئو سایت-خرید pbn گلدلینک

و همانطور که احتمالاً تجربه کرده‌اید، دریافت این نوع لینک‌ها از طریق توسعه یا بصورت طبیعی چالش بر انگیز است. ما در ویکی دمی کسب و کار های زیادی را در این سالهای فعالیت دیده ایم که هزینه های چند صد میلیونی صرف سایت و کسب و کار خود کرده اند اما این بیزینس ها الان وجود ندارند و حتی دامنه آنها نیز منقضی شده است. دامنه‌ی این سایت ها از اعتبار بسیار بالایی نزد گوگل برخوردار است. شما هم اگر به دنیای شبکه های وبلاگی علاقه دارید حتما ما را همراهی کنید و خواندن این مقاله را از دست ندهید. قبل از هر چیزی پیشنهاد میکنم در ابتدا بدانید PBN چیست که برای دانستن این موضوع باید مطلببک لینک pbn را مطالعه کنید.

اگر می‌خواهید فوق‌العاده ایمن باشید، می‌توانید برای هر سایت حساب‌های اجتماعی ایجاد کنید. در بحث استراتژی سئو، بک‌لینک‌های PBN به عنوان یک راهکار سئو خارجی برای افزایش سریع رتبه بندی‌ سایت بسیار بحث برانگیز بوده است. بسیاری از کارشناسان به شما توصیه می‌کنند که از این شبکه‌ها دوری کنید، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که با استفاده از آنها موفقیت زیادی کسب خواهید کرد. اولین قدم برای ایجاد محتوا، تصمیم گیری در مورد خرید پی بی ان (به صفحه وب زیر مراجعه کنید) شخصیت نویسنده است. چه کسی در پشت این وبلاگ قرار دارد؟ تعریف یک شخصیت ثابت برای تولید محتوا به شما در سبک نوشتن یک وبلاگ سازگاری و ثبات می دهد اما باید مراقب باشید که از یک شخصیت خاص برای تمام وبلاگ ها در شبکه استفاده نکنید.

برای ایجاد چنین ساختاری اغلب تعداد زیادی وبلاگ با موضوعات مختلف ایجاد می شود و شروع به افزایش اعتماد در دامنه این وبلاگ ها می کند و در نهایت از این وبلاگ ها برای اعتبارسنجی سایت های هدف استفاده می شود. اگر استراتژی های لینک سازی شما فقط بر جذب تعداد زیادی لینک متمرکز است و کیفیت آن لینک ها مهم نیست، ممکن است بازخورد اسپم دریافت کنید. این لینک ها نه تنها نمی توانند رتبه خوبی را برای شما در رتبه بندی گوگل به ارمغان بیاورند، بلکه می توانند شما را توسط گوگل جریمه کنند.

آیا بک خرید بک لینک pbn برای یک سایت میتواند مضر باشد؟

در فرآیند سئو، لینک‌های خارجی از اهمیت بالایی برخوردارند، از همین رو، عده‌ای روش میانبری برای به‌دست‌آوردن بک لینک‌های باکیفیت از سایت‌های معتبر پیدا کردند. آن‌ها دامنه‌هایی که اعتبار خوبی کسب کرده‌اند اما تاریخ انقضای دامنه فرا رسیده و مدیر سایت تمایلی به ادامه ندارد را پیدا و خریداری کرده تا از آن‌ها به عنوان منبع بک لینک سازی استفاده کردند. به این ترتیب تعدادی ‌سایت با اعتبار خوب داشتند که مدیریت آن‌هم به دست خودشان بود و به‌راحتی می‌توانستند هر از گاهی یک محتوای مرتبط با سایت خود در آن‌ها منتشر کنند و بک لینک بگیرند. افزایش یا عدم افزایش رتبه سایت شما پس از اجرای لینک سازی پی بی ان و پی دی ان به مواردی همچون سئوی داخلی و تکنیکال، کیفیت محتوای سایت، میزان رقابت حوزه کاری و غیره بستگی دارد. به همین خاطر در مباحث لینک‌سازی به هیچ عنوان نمی توان تضمینی ارائه نمود. لازم به ذکر است، پروژه هایی که تاکنون اجرا شده و نتایج مثبتی که از آن ها مشاهده کرده ایم گواه بر این هستند که این متد می تواند یک متد بسیار عالی برای افزایش رتبه سایت ها باشد.

پکیج PBN رپورتاژ 5 عددی RP5-026

در واقع هرکدام از بلاگ یا ‌سایت‌هایی که در شبکه خصوصی بلاگ برای لینک دهی به سایت اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید خودشان از سایت‌ها یا وبلاگ‌های دیگری بک لینک گرفته باشند. بنابراین به‌کارگیری یک سایت جدید در شبکه خصوصی بلاگ چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. بهتر است برای این کار به دنبال سایت‌هایی باشید که زمانی فعال بوده‌اند و بک لینک‌هایی گرفته و اعتبار خوبی داشته‌اند ولی اکنون به هر دلیلی منقضی شده‌اند. برای مثال ‌سایت یک جشنواره را در نظر بگیرید که بک لینک‌های خوبی هم از وب‌سایت‌های خبری گرفته است. مشخصاً بعد از برگزاری جشنواره و اهدای جوایز دیگر نیازی به این ‌سایت نخواهد بود و می‌تواند شکار خوبی محسوب شود تا یک متخصص سئو آن را خریداری کرده و از آن به سایت خودش بک لینک بدهد.

✅ چگونه با خرید بک لینک pdn و pbn پنالتی نشویم؟

روش خرید بک لینک PBN پی بی ان + مزایا و معایب آن برای سئو سایت-خرید pbn گلدلینک

با شناخت مخاطب میدانید که با مرور زمان تکمیل می شود سایت شما. شما نباید به هر کسی که به شما گفت من یک شبکه بلاگ شخصی دارم اعتماد کنید و سایت خودتان را دو دستی به آنها بسپارید. ولی در این مدت، خیلی از سایتها بودند که به خاطر استفاده از PBN دچار افت شدیدی شدند و برای همین ریسک استفاده از بکلینک PBN هم بالا رفت. ولی باز هم سئوکارها عقب نکشیدن و شروع به تست روشهای جدیدتری کردند که یکی از آنها PBN بود.

انکرتکست شدن نام وب‌سایت بیشتر برای تبلیغ و معرفی کلیت وب‌سایت‌ها صورت می‌گیرد و یک استراتژی کلی محسوب می‌شود. • کم شدن ناگهانی سطح فعالیت وب‌سایت‌هایی که به وب‌سایت اصلی لینک داده‌اند هم ارتفاق شایع دیگری است که خرید PBN را ناموفق و حتی نامطلوب می‌کند. در حقیقت PBN یک روش کلاه سیاه است که در صورت اجرای درست می‌تواند مفید واقع شود و به اعتبار سایت کمک کند؛ اما در صورتی که این روش به درستی اجرا نشود می‌تواند باعث پنالتی شدن و هدر رفت منابع شود. علاوه بر این، گوگل به نام صاحبان دامنه و صاحبان‌هاست ها دسترسی دارد. وقتی تعداد زیادی سایت به یک سایت دیگر لینک داده باشند و مالک همه آن‌ها یک نفر باشد، بدون شک همگی بخشی از یک شبکه لینکدهی خواهند بود. بله بحث لینک سازی پی بی ان برای وبسایت هایی که تازه شروع کردن اصلا پیشنهاد نمی کنم.