سئو خارجی off page seo چیست؟ 7 روش بهبود سئو آف پیج ایران هاست -بهترین بک لینک

سئو خارجی off page seo چیست؟ 7 روش بهبود سئو آف پیج ایران هاست

زمانی که از سئو خارجی حرف می‌زنیم، به تمام فعالیت‌هایمان خارج از وب‌سایت اشاره می‌کنیم. شاید به نظر برسد که غنای محتواهای منتشر شده در سایر سایت‌ها، دیگر خیلی اهمیت ندارد. اگر شما محتوایی از وب سایت خود را روی وب سایت دیگری بازنویسی کنید، گوگل همواره آن نسخه‌ای را نشان می‌دهد که فکر می‌کند برای کاربر مناسب‌تر است نه آن ورژنی که شما می‌خواهید.

  • این در تقابل با نسل اول وب سایت های دوره Web1.0 است که در آن افراد منفعل و فقط محدود به مشاهده محتوا بودند.
  • بهترین منبع برای سئو خارجی است چونکه می تواند لینک های زیادی را به سایت شما هدایت کند.
  • اگر در سایت خود برای محصولات یا هر قسمتی دیگر از عکس استفاده می کنید، می توانید این عکس ها را در وب سایت های به اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر، پیکاسا و غیره به اشتراک بگذارید.
  • از آنجا که این سیگنال های رتبه بندی موتور جستجو از وب سایت های دیگر به دست می آیند ، به راحتی قابل دستکاری نیستند.

این عمل موجب می شود که شما با استفاده از آن ها در کنار لینک سازی بتوانید موفقیت‌ های چشمگیری کسب کنید. Off page seo چیست؟ از دید حرفه‌ای، دو استراتژی مجزا که متخصصین سئو جهت بهبود رتبه وب سایت‌ها انجام می‌دهند، سئو داخلی “On-Page” و سئو خارجی سایت “Off Page” سئو است. هیچ‌گاه در دنیای سئو به دنبال پارامترهای عددی و درصدی نباشید و همه چیز را بر اساس وضعیت سایت‌تان بسنجید!

استراتژی های سئو Off Page: لینک سازی و کسب لینک

به عنوان آخرین مرحله ، می خواهید قبل از بارگذاری آنها در صفحه وب خود ، تصاویر را فشرده سازی کنید. برای اکثر پرونده های .jpg و .png می توانید از یک ابزار فشرده سازی رایگان تصویر آنلاین استفاده کنید. تفاوتهای چشمگیری بین سئو On-page و Off-page وجود دارد که در بخش های بعدی به آنها خواهیم پرداخت. در سطح استراتژیک ، SEO Off-page مشکل و خسته کننده تر از این دو است ، بنابراین ما ابتدا آن را پوشش خواهیم داد. برای آشنایی با مفهوم وبلاگ می توانید مقاله بلاگ چیست را مطالعه کنید. درنهایت به شما توصیه می شود مقاله ما را برای کسب اطلاعات در حوزه backlink چیست مطالعه نمایید.

  • با داشتن این مهارت و دانش می توانید اعتبار بالایی نزد دیگران کسب کنید.
  • وقتی ما به بازاریابی محتوا فکر می کنیم، اجرا کردن آن فقط به عنوان یک تاکتیک سئو داخلی کار بسیار آسانی است، یعنی ایجاد و انتشار محتوایی که در وب سایت شما قرار دارد.
  • پیشنهاد می‌کنم تمامی مسیرهایی که طی می‌کنید و اطلاعاتی را که به دست می‌آورید را مکتوب و مستند کنید تا در انتهای کار، تحلیل و تدوین استراتژی لینک سازی راحت‌تر باشد.
  • این اقدامات با هدف معرفی و شناساندن هرچه بیشتر وب‌سایت به موتورهای جستجو و به ویژه موتور جستجوی گوگل، انجام می‌شود.
  • در ادامه به پاسخ تک تک این سوالات می پردازیم تا بتوانیم شما را در راستای مدیریت سئو خارجی وبسایتتان راهنمایی کنیم.

مشاوره ی رشد کسب و کار های آنلاین در کنار فعالیت های فنی حوزه ی وب، از جمله خدمات آنیز وب می باشد. با توجه به اهمیتی که لینک سازی در الگوریتم های گوگل دارد، می توان گفت لینک سازی ستون فقرات هر استراتژی سئو خارجی است، اما شما باید بدانید که چگونه از این تکنیک برای بهبود صفحه خود استفاده کنید. یکی از موثرترین فاکتورهای مضر در سئوی یک وب سایت، امتیاز اسپم یا اسپم اسکور است. سئو در واقع به معنای پیروی از قوانین و مقررات گوگل برای رتبه‌بندی است و امتیاز اسپم، دقیقاً به معنای نقض این قوانین است. زمانی که محتواهای نامناسب در یک وب‌سایت منتشر شود، اسپم اسکور افزایش می‌یابد و روی رتبه‌بندی آن تاثیر منفی گذاشته و در نهایت حتی ممکن است منجر به مسدود کردن سایت شود.

روش های تولید محتوای دیجیتال

برخی از بازاریاب ها بدون درک سئو تکنیکال از عناوین برای ویژگی های یک ظاهر طراحی شده خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، بازاریابان محتوا بعضی اوقات وقتی می خواهند با بزرگنمایی، به قسمتی از متن تأکید کنند، از H2 ها استفاده می کنند ، با وجود این که این متن در واقع برای محتوای اصلی صفحه بهترین بک لینک مهم نیست. طول عنوان صفحه را زیر 70 کاراکتر نگه دارید و در صورت امکان به 50 نزدیک کنید. این باعث می شود عنوان شما در SERP ها کوتاه نماند ، در حالی که آن را مختصر و جذاب نگه می دارد. بهترین کار این بوده است که در صورت امکان کلمه کلیدی خود را در نزدیکی ابتدای عنوان صفحه قرار دهید.

سئو offpage