صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

اگه میخواین از تاریخچه و سفارشات کنونی خودتون با خبر بشین باید بر روی قسمت قرمز رنگ نگه دارین موس رو تا قسمت ابی رنگ نمایش ثبت نام در صرافی کوینکس داده بشه. حالا در این قسمت باید نوع سفارشات خودتون رو مثل سفارشات اسپات و فیوچرز و فیات انتخاب کنید. اگر هر یک از گزینه ها رو باز کنید صفحه سفارشات برای شما باز میشه. همچنین میتونید از قسمت فیلتر، بازه زمانی مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید. در این بخش میخواهیم اموزش فیوچرز coinex رو ارائه بدیم. برای ورود به قسمت فیوچرز مثل آموزش قبلی باید بر روی فیوچرز که مشخص شده کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو

البته در صورت اسکن نکردن کد، می‌توانید به صورت دستی کد «Private Key» که سایت در اختیار شما قرار می‌دهد را در اپلیکیشن وارد کرده و دوباره روی «Next» تپ بزنید. 🔹این سوالی است که اکثر کاربران ارزینجا با توجه به اتفاقات اخیر مبنی برشناسایی و مسدود سازی اکانت کاربران ایرانی در صرافی بایننس ، از ما داشته اند. در یونی سواپ کیف پول خود را وصل کرده و خرید و فروش انجام می دهید ولی برای آموزش کامل باید در یک مقاله باید توضیح داد و متاسفانه فقط در یک نظر این امکان وجود ندارد.

در قسمت‌های Price و Amount ، شما با تعیین کردن قیمت و میزان ارز مورد نظرتان می‌توانید معاملات خرید و فروشتان را با اهرم انجام دهید. در ادامه از کاربر خواسته می‌شود تا رمز یکبار مصرف را از Google Authenticator دریافت کرده و در کادر مشخص شده وارد کند. سپس یک ایمیل تایید ارسال می‌شود که در آن اطلاعات آدرس برداشت و همچنین وجه درخواست شده جهت برداشت درج شده است. اگر اطلاعات مورد قبول کاربر باشد روی گزینه Reconfirm کلیک می‌کند. در «خرید و فروش مارجین» نیز با استفاده از وام گرفته شده، معامله انجام می دهید و با سود بدست آمده نیز دارایی خود را بیشتر می کنید. با این حال می توان گفت که در میزان کارمزد و که همان ضریب اهرم است، فرق هایی با قسمت «فیوچرز کوینکس» دارند.

ویژگی‌های صرافی کوینکس

در زیر Deposit To آدرسی به ما نشان می‌دهد که شما باید به این آدرس واریز کنید تا کیف پول تتر شما در کوینکس شارژ شود. توجه کنید که حتماً نوع ارز خود و شبکه را درست انتخاب کنید چون در صورت انتقال به شبکه‌ای دیگر، امکان برگردانی ارز شما نیست. یعنی اگر تتر شما از نوع تتر در شبکه اتریوم هست Protocol Type را روی ۲۰USDT-ERC قرار دهید. منظور از دو نوع تتر دیگر هم یکی USDT-BSC تتر روی شبکه بایننس چین هست و USDT-CoinExChain تتر روی شبکه کوینکس هست که این دو نوع تتر در داخل ایران طرفدار ندارد و کم صرافی داخلی، این دو نوع را به فروش می‌رساند.

چرا آموزش ثبت نام در کوینکس

البته با مدارک پاسپورت ایرانی به راحتی میتوانید احراز هویت کنید. شما باید TxID را بررسی کنید و پس از آن ببنید مشکل از سمت کدام سایت هست و با پشتیبانی ان سایت ارتباط برقرار کنید. من جیمیلی که روش کوینکس داشتم لوگک اوت شده و الان هم رمزشا ندارم ولی تایید دو عاملی گوگل و شماره تلفنم هست.