صرافی کوینکس Exchange Coinex -ایران ارز دیجیتال

برای جلوگیری از فیشینگ،صرافی کوینکس یک کد anti-phishing تعبیه کرده است برای فعال سازی ان در همین صفحه و در قسمت security در تنظیمات مقابل anti-phishing code روی setting کلیک کنید. تا یک کد تایید برای شما ایمیل بشه. صرافی کوینکس برای اندروید و ios اپلیکیشنی طراحی کرده است تا شما بهراحتی بتوانید تبادلات خود را از این طریق انجام دهید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر برای پرداخت کارمزد از کوین CET استفاده نمایید کارمزد شما تا 0.05 درصد کاهش مییابد. یانگ هایپو بعد از موفقیت در این زمینه تصمیم گرفت تا صرافی کوینکس را راهاندازی کند تا موجبات رضایت هرچه بیشتر کاربرانش را فراهم کند. کوینکس بیشتر موفقیت خود را مدیون توسعه امنیت محور است. کوینکس از نظر امنیتی مناسب و ایمن است اما پیشنهاد ما به شما این است که چنانچه هدف شما سرمایه گذاری بلندمدت و هودل کردن چند ماهه یا چند ساله است، از نگه داشتن رمزارزها در کیف پول خود صرافی به مدت طولانی اکیدا پرهیز کنید و رمزارزهای خودتان را در کیف پول های سخت افزاری یا نرم افزاری نگهداری کنید؛ کوینکس به منظور افزایش امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه بهره می گیرد.

صفحه ای همانند آنچه در تصویر بالا مشاهده می کنید برایتان باز می شود. ابتدا باید صفحه مخصوص به صرافی کوینکس را در گوگل باز کنید. صرافی کوینکس اساساً به این دلیل توسط جامعه فعال حوزه کریپتو در ایران انتخاب شده است چون بارها اعلام کرده به ایرانیان تمام و کمال خدمات میدهد و هیچ محدودیتی توسط سیاست این صرافی علیه ایرانیان وجود ندارد، به همین دلیل فعلا اگر قصد داشته باشید بدون استفاده از VPN یا VPS در یک صرافی فعالیت کنید و هر دقیقه نگران کشف شدن آیپیتان توسط یک صرافی نباشید، این صرافی میتواند یک گزینه باشد.

انواع سفارشات ترید اسپات صرافی کوینکس برای ترید اسپات در صرافی کوینکس 4 بخش تعیین شده است که معامله گران با توجه به قیمت مورد نظر میتوانند سفارش خود معرفی صرافی کوینکس را ثبت کنند. واقعیت این است که با وجود این که بازار مارجین و بازار فیوچرز خطرات بسیار زیادی دارند اما با این حال مورد توجه اکثریت کاربران قرار گرفته و خیلی از افراد ترجیح میدهند تا با پتانسیل این بازارها به سودهای بسیار کلان در معاملات خود برسند. کد مورد نظر را یادداشت کرده و در یک جای مطمئن از آن نگهداری کنید تا در موقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. کد ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و رمزی برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید. برای تغییر زبان سایت کافی است همانند تصویر بالا روی بخش مشخص شده توسط فلش قرمز رنک کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب نمایید.

بیشتر موفقیت خود را مدیون توسعه امنیت محور است.

اگر بخواهیم از نظر حجم تبادلات و میزان کاربران این دو صرافی را بررسی کنیم بدون شک انتخاب اول و آخر ما بایننس خواهد بود. به همین دلیل شما میتوانید بهراحتی تبادلات خود را در این صرافی انجام دهید. اما این نکته را فراموش نکنید که صرافی بایننس ایران را تحریم کرده (البته در مقالهای جدا توضیح دادم که چطور در بایننس ثبت نام کنیم بدون اینکه مشکلی برایمان ایجاد شود) شما امکان وریفای کردن اکانت خود را ندارید. این تعداد از صرافی بایننس کمتر است اما شما میتوانید تمام ارزهای محبوب را در این صرافی خریدوفروش نمایید.

کوینکس یکی از بهترین صرافی های حال حاضر برای کاربران ایرانی هست اما مواقعی که این صرافی اپدیت میشه ممکنه تا چند ساعت به دارایی دسترسی نداشته باشین. اگر احراز هویت را انجام دهید روزانه تا سقف یک میلیون دلار میتوانید برداشت داشته باشید. در جواب باید بگم بله میتونید در این اکسچنج ثبت نام کنید و احراز هویت هم انجام ندهید و خیلی راحت ترید هم انجام دهید. کد انتخابی را تایپ کرده و سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. این یعنی برای رسوب ارز در حساب کاربری خود لازم نیست کارمزد پرداخت کنید. در روزی که داراییها از حساب نقدی به حساب مالی منتقل میشود، هیچ سودی ایجاد نمیشود. همچنین افراد متعهد به یک قیمت ثابت که به آنها ، بازارگرم کن یا بازارساز هم گفته میشود ، نیازی نیست که هیچ کارمزدی پرداخت کنند!