طراحی لوگو با فتوشاپ آموزش فتوشاپ مکتوب مجله علمی آموزشی مکتب‌خونه

اگر در هر زمینه ای مربوط به رشته های مهندسی و یا برنامه نویسی به تخصص خودایمان دارید،پس زمان را تلف نکنید و هم اکنون دست به کار شوید.به جمع متخصصی بپیوندید،گامی در راستای ارتقا سطح آموزش های تصویری فارسی بردارید. کلیک سایت از طرف همه مهندسین ،شما را دعوت به همکاری می نماید.وجود شما افتخاری برای همه ماست. یک layer mask به لایه رعد و برق اضافه کنید و با براشی نرم و سیاه رنگ قسمتهایی از آن را ماسک کنید. شفافیت لایه را %70 تنظیم نمایید تا جلوه ای واقعی تر به تصویر بدهد و تصویر رعد و برق از میان تصویر ابرها نمایان باشد.

با ابزار Horizontal Type Tool عبارت زیر را در تصویر تایپ کنید. بر روی لایه تصویر رعد و برق در پانل لایه ها دابل کلیک کنید تا پنجره layer style باز شود. میخواهیم افکت outer glow و color overlay را به تصویر اضافه کنیم.

سر فصل دوره آموزش طراحی لباس با فتوشاپ و ایلوستریتور

اقتصاد پررونقِ بعد از جنگ جهانی دوم در آمریکا باعث احساس نیاز بیشتری به طراحی گرافیک، عمدتاً در حوزه‌ی تبلیغات و بسته‌بندی خدمات گرافیکی در مشهد شد. مدرسه‌ی طراحی باوهاوس آلمان در شیکاگو و در سال ۱۹۳۷ «تولید انبوه» مینیمالیسم را به آمریکا هدیه داد؛ جرقه‌ای از معماری و طراحی مدرن. شما نیاز دارید یک نسخه نصب شده از نرم افزار فتوشاپ را روی دستگاه خود داشته باشید. در این نوع طراحی صفحه وب کاربر در هر دستگاهی بدون به هم ریخته شدن مطالب باز می شود. یعنی صفحه وب کاربر مطابق صفحه نمایش دستگاه تغییر سایز می دهد.

  • هنگام طراحی UI با فتوشاپ کمبود برخی امکانات تخصصی برای طراحی UI و UX را کاملا حس خواهید کرد.
  • آیا می‌دانستید در فتوشاپ می‌توان ادیت ویدیو نیز انجام داد؟ یا می‌توان پوسترهای تایپوگرافی حرفه‌ای ساخت؟ حتی برای طراحی خبرنامه HTML، طراحی تی شرت، طراحی ایمیل و … نیز از آن استفاده می‌کنند.
  • شما برای یادگیری دوره پیشرفته، حتما باید پیش‌نیازهای دوره مقدماتی و یادگیری اولیه را سپری کرده باشید.
  • در واقع طراحان وب امروزه سعی می کنند بسیاری از کارهایی که مربوط به طراحی front-end یک وب سایت است را با کمک این نرم افزار انجام دهند تا ظاهر وب سایت زیباتر و کاربر پسند تر شود.

با فعال بودن لایه جدید، به منوی کشویی در بالای پنل لایه ها بروید ) به طور پیش فرض روی Normal تنظیم شده است ( و حالت های مختلف ترکیب را آزمایش کنید. در این قسمت به ابزارها انتخاب پیشرفته‌تر، یعنی ابزارهای گروه Lasso tool می‌پردازیم. چراکه انتخاب دقیق و تمیز عناصر، یکی از لازمه‌های کار حرفه‌ای در فتوشاپ است. ساختار لایه‌ای فتوشاپ، از مهم‌ترین امتیازات این برنامه محسوب می‌شود. به کمک این قابلیت، می‌توانیم تمام عناصر موجود در یک کار را با جزئیات مدیریت و ادیت کنیم.

طراحی لوگو با فتوشاپ آموزش فتوشاپ مکتوب مجله علمی آموزشی مکتب‌خونه

این نرم افزار طوری ساخته نشده که بتواند از پس طراحی‌های پاسخگو و ساخت صفحاتی که قابلیت تطبیق اندازه را داشته باشند بر بیاید. اما یادتان باشد که فتوشاپ یک ابزار تخصصی طراحی وب نیست، بلکه همانطور که از اسمش پیداست، یک ویرایشگر عکس است. برای اکثر طراحانی که طراحی موک‌آپ انجام می‌دهند، ابزارهای سریعتر و انعطاف‌پذیرتری هم وجود دارد. تعدادی ابزار برای انتخاب وجود دارد که استفاده از آنهایی که برای انتخاب پیچیده طراحی شده اند دشوارتر است.

در صورتی که مورد دیگری هست از طریق تیکت با ما از پنل کاربری خود در سایت در ازتباط باشید. اما در هر حال این مورد به مدرس اطلاع داده تا در آموزشهای بعدی مد نظر قرار بدن. ضمن اینکه یکی از برترین مدرسان آموزشی خانه فتوشاپ استاد حیدری هستن که این محصول رو تدریس کردند . در هر شرایطی که با دریافت فایل و یا اکسترکت کردن آنها به مشکل برخوردید، می توانید با ارسال تیکت به پشتیبانی سایت اطلاع دهید. پوستری با موضوع تبریک روز معلم، پروژه دیگری است که باهم طراحی می‌کنیم. پروژه این قسمت متفاوت از پروژه‌های قبلی و یک بروشور چند صفحه‌ای برای یک کافه و فست فودی است.

آموزش HTML

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با پی وی لرن می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید. این بخش صرفا جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان و خریداران می باشد سوالات متفرقه در مورد آموزش ها را در بخش نظرات مقالات و محصولات ارسال نمایید. Hand Tool به ما امکان می دهد تا روی صفحه کلیک کرده و تصویری را روی صفحه بکشیم تا مناطق مختلف را هنگام بزرگ نمایی مشاهده کنیم. Custom Shape Tool در Photoshop به شما امکان می دهد اشکال دلخواه را انتخاب و ترسیم کنید.