لیست قیمت ایرواشر لیست قیمت خرید هواساز آر پی.آسا-بتا تهویه

از سال هزار و نهصد و هفتاد به بعد دستگاه های مرکزی تهویه مطبوع که با گاز فرئون کار می کرد، وارد خانه اکثر آمریکایی ها شد. دستگاه های تهویه مطبوع که در منازل مسکونی استفاده می شود، طی صد سال گذشته راهی طولانی پیموده اند. سیستم های اولیه بسیار پر سر و صدا، فاقد بهره وری لازم و در اجرا پر هزینه بودند. امروزه تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع گام های بزرگی در راستای توسعه این تکنولوژی برداشته اند.

معایب دستگاه ایرواشر

جهت اطلاع از لیست قیمت هواساز و ایرواشر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با قطعات مونتاژ شده و نصب در محل و حمل آسان دستگاه هوا ساز را زیر لیست قیمت هواساز در بازار تهیه کرد. یکی از معایب این دستگاه را می توان کاهش کمتر دمای هوا در مقایسه با سیستم های مشابهی مثل روفتاپ پکیج و یا ترکیب چیلر و هواساز دانست. ایرواشر صنعتی، هایژنیک و آنتی باکتریال ساختار عمودی ،افقی و L شکل با کویل های سرمایشی و گرمایشی هستند. تمام متریال به کار رفته در هواساز ایرواشر تابع قیمت دلار و نوسانات بازار می باشد، که قیمت دقیق دستگاه پس از محاسبه به­روز متریال اعلام می گردد. ساده ترین راه استفاده از شیرهای سه راهی برقی مجهز به کنترلر در ورودی کویل گرمایی و سرمایی می باشد که توسط ترموستات های پیش بینی شده در هواساز و سالن با فرمان به شیرها به صورت تدریجی دما کنترل می گردد.

اولویت مانا تهویه همواره رضایت مشتریان بوده و تمامی تلاش خود را برای این امر به کار گرفته است. دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین چیست، پرسشی ست که تمام کسانی که دغدغه تهویه مطبوع مناسب دارند را درگیر می کند. در ادامه به جواب این پرسش که دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین چیست، خواهیم رسید. در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که انسان ها از دیرباز، تمامی تلاش خود را به جهت آسایش و راحتی خود به کار می گرفتند. به طوری که می توان گفت، آسایش و راحتی، به عنوان اولین اولویت، هر فردی را به تلاش و تکاپو وامی دارد. ثمره این تلاش و کوشش ها این شد که زندگی امروزه ما بسیار راحت تر از گذشته است.

نحوه نصب دستگاه هواساز ایرواشر

کاهش رطوبت سبب خشک شدن پوست شما می شود و همچنین مجاری تنفسی شما را تحریک می کند و علائم سرما خوردگی و آلرژی را تشدید می کند و آلاینده های مضر را در داخل خانه نگه می دارد. این بدان معناست که شما آلرژن های محرک بیشتری را تنفس می کنید و ممکن است در معرض سطوح بالاتری از آلاینده های شیمیایی قرار بگیرید. یک قسمت نیز برای تجمع کثیفی های آب اسپری شده و ذرات موجود در هواست.

دستگاه ایرشاد یک قطعه ای است که برای پاک سازی هوا از آن استفاده می کنند. بسیار مطلب جامع و کاربردی بود و با توجه به داشتن راهنمای صوتی، امکان استفاده بیشتر آن نیز وجود داشت که بسیار لذت بخش است. امروزه با بیشتر شدن هزینه های زندگی در ، همگی به دنبال مکانهایی هستند تا خریدهای ارزان و با کیفیتی انجام دهند.

لیست قیمت ایرواشر لیست قیمت خرید هواساز آر پی.آسا-بتا تهویه

اما در نوع تک زون و معمولی معمولا فن بعد از کویل نصب می شود و عبور هوا از روی کویل بصورت مکشی است. با توجه به دمای تنظیمی محیط و با استفاده از ترموستات ها و موتور دمپر ها میزان هوای سرد و گرم متناسب با نیاز محیط مخلوط میشوند. اگر سیستم تنها دارای فن و سیستم فیلتراسیون باشد به آن فن باکس یا دستگاه تصفیه هوا گفته می شود. مهتاب گستر با تجربه طولانی و دانش زیاد در زمینه مهندسی و طراحی و تولید انواع برج خنک کننده بومی و با کیفیت بسیار بالا در ایران . نه تنها برج خنک کننده های مهتاب گستر در داخل ایران بلکه به خارج از ایران نیز صادر و مورد استفاده قرار میگیرد .

لازم به ذکر است دستگاه‌های‌ایرواشر ایمن تهویه از فن‌های کاملا بی صدا و سایلنت بهره می‌برد و معظل صدای موجود را توسط مهندسان خود در هواسازها برطرف نموده چیلر بتا تهویه است. در جدول زیر لیست قیمت دستگاه ایرواشر با مشخصات( کویل دو ردیفه گرمایش و ایرواشر کلاس هشت) می باشد . ایرواشرهای شرکت واته در سه مدل کلاس 4، کلاس 6 و کلاس 8 تولید می شوند، که قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند. سرمایش در دستگاههواساز صنعتیتوسط کویل های برودتی با اتصال به موتورخانه و آب چیلر انجام می شود ولی در ایرواشر بحث سرمایش توسط ایرواشر و سیستمی همانند کولر آبی به روش تبخیری تامین می گردد. معمولا آنچه که در منازل مسکونی به عنوان هوا ساز وجود دارد و در واقع ایرواشر است.

  • مزیت دستگاه هواساز ایرواشر به هواساز صنعتی عدم وجود کویل سرمایی و درنتیجه بی نیاز شدن از چیلر می باشد که باعث حذف هزینۀ اضافه می گردد.
  • با توجه به قیمت بالای اینورتر ها در صورت درخواست مشتری در ایرواشر نصب می گردد.
  • اما در حالت گرمایش باید جریان هوا پس از عبور از فیلتر از کویل آب گرم عبور کند تا دمای آن افزایش یابد.
  • به بیان دیگر سیستم کنترل هوادهی در ایرواشر در زمستان با استفاده از کانال های برگشت هوا کار می کند و در فصل تابستان مانند کولر آبی کاملا از هوای تازه تغذیه می کند.
  • محفظه ایرواشر شامل لوله کشی ها و نازل ها و افشانک ها، تشت آب، پمپ آب، قطره گیر، بوشن های تخلیه، پرکن سریع، شناور و دریچه بازدید می باشد.
  • قطره گیرها در ایرواشر از پره های آلومینیومی یا استیل ساخته می‌شوند و به صورت پره های زاویه دار هستند که به موازات یکدیگر در طول مسیر جریان هوا قرار می‌گیرند و از عبور قطرات آب جلوگیری می‌کنند.