معجزه امید کارخانه تولید کننده شیرآلات صنعتی 1401 8 27 شبکه تهران | کسری سارانمعجزه امید کارخانه تولید کننده شیرآلات صنعتی 1401 8 27 شبکه تهران | کسری ساران

شیرآلات دیافراگمی به طور کلی به دو دسته weir و straight -way تقسیم میگردد . از مزایا استفاده از شیرآلات کشویی می‌توان به کم بودن افت فشار، دو سویه بودن و از معایب این شیرآلات می‌توان به کم بودن سرعت باز و بسته شدن و تعمیر و نگه داری مشکل آن اشاره کرد. مزیت این شیرها نسبت به انواع دیگر، دقت بسیار بالا می‌باشد که باعث شده تا از شیرآلات سوزنی در تجهیزات آزمایشگاهی استفاده شود. اولین شیرآلاتی که بشر موفق به اختراع آن شد چیزی است که امروزه آن را به نام آب بند می‌شناسیم ، دریچه ای که با قراردادن یا برداشتن آن در مسیر جریان آب، جریان آب را به حالت‌های باز ، نیمه باز و بسته درمی‌آوردند. در مدل ها و انواع متفاوتی، المنت های فلنجی را تولید می نمایند. دلیل نامگذاری فلنج روی المنت ها، این است که به طور معمول آنها را در مایعات شیر های صنعتی اردبیل غرق می کنند.

  • این دستگاه ها از یک جریان کوچک استفاده کرده و جریان های بزرگ را قطع یا وصل یا منتقل می کنند.
  • برای مثال از شیرآلات در صنایع کشاورزی،نفت،گاز و پتروشیمی ، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها،صنایع آب و فاضلاب و ساختمان‌ها استفاده می‌شود.
  • ‎باسلام
    ‎بازرگانی پورصالح با سابقه نیم قرن سال تجربه در زمینه واردات و عرضه لوله…
  • شیرآلات کشویی عمدتا زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که بخواهند جریان سیال عبوری را به طور کامل باز و بسته کنند.
  • شیرآلات خودکار یا شیر کنترل ، عمدتا در سامانه‌های ابزار دقیق استفاده می شود.
  • این نوع از شیرآلات عمدتا دارای یک عملگر هستند که مطابق با دستورات ارسال شده توسط اپراتور از سیستم کنترل مرکزی هم از طریق الکتریکی و هم از طریق پنوماتیکی، مقدار جریان سیال عبوری از مجرای مورد نظر را کنترل می‌کند.

همانطور که از نامگذاری این شیرآلات مشخص است، شیرهای یکطرفه به سیال عبوری اجازه می دهد که تنها از یک مسیر عبور کند و امکان برگشت آن وجود ندارد. شیرآلات تنظیم کننده فشار یا همان فشار شکن ها می‌تواند در مجاورت كنتور آب ساختمان بعد از انشعاب از لوله اصلي آب شهر متصل شوند تا افزایش و تغییرات فشار آب را کنترل کنند. شیر کشویی یا گیت ولو ها از سنتی ترین روش برای کنترل جریان سیالات استفاده می‌کنند . در این شیرها با قرار گرفتن دریچه کشویی در مسیر جریان ، جریان قطع و با کنار رفتن دریچه جریان وصل می‌شود. کاربرد این شیرآلات عموما در لوله کشی آب سرد و گرم است و برای باز و بسته کردن آن کافی است دسته شیر را 90 درجه بچرخانید.

فروش جعبه شیر برقی ولو باکس در تهران

این شیر اگر به اندازه 90 درجه در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت چرخانده شوند جریان سیال قطع و وصل میشود. این شیر ها در حین باز بودن افت فشار کمی در سیال ایجاد میکنند. مرات صنعت
فروش ابزارآلات صنعتی
تامین و تجهیز ابزارالات فنی مهندسی تخصصی صنعتی.

بهترین آچار بکس

به عنوان مثال می توان به بسته شدن شیرهای یک طرفه در هنگام برگشت جریان یا شیرهای فشارشکن اشاره کرد که در صورت تشخیص شرایط فشار بیش از حد فعال می شوند. برای شیر برقی اتوماتیک، تمام شیرهای توپی، کشویی و بشقابی را می توا … شرکت پتروسا شیرهای بشقابی با زاویه و نوع Y را برای افت فشار کم فرا … حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

نام گذاری شیرآلات سوزنی یا نیدل ولو به علت شکل دیسک و نشیمنگاه این شیرآلات است و وظیفه آن‌ها همانطور که از نامش می‌توان حدس زد کنترل دقیق جریان سیال به خصوص در لوله‌های باریک و ظریف است. انواع مختلفی از ماساژورهای برقی در بازار موجود است؛ که هرکدام برای نواحی مختلفی از بدن طراحی شده اند. برخی از انواع رایج عبارتند از ماساژور تفنگی، صندلی ماساژور، ماساژور پا، بالشتک ماساژ، ماساژور کتف و گردن، ماساژور کمر، ماساژور چشم و…. بنابراین بر اساس ترجیحات خود و مناطق هدف در بدن، مناسب ترین نوع ماساژور برقی را انتخاب کنید. با استفاده از یک طراحی جمع و جور، شیر پروانه ای به لطف طراحی ویفر گونه ی خود، یک شیر چرخشی با عملکرد سریع است و برای فضاهای محدود ایده آل است. شیر سماوری با نام های plug valve یا clock نیز شناخته میشود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار