مقایسه صرافی بایننس و کوکوین + کدام برای ایرانیان مناسب‌تر است؟ ارز اکس

مقایسه صرافی بایننس و کوکوین + کدام برای ایرانیان مناسب‌تر است؟ ارز اکس

در صفحه جدید گذرواژه مرتبط با معاملات و تراکنش های حساب خود را در فیلد تعیین شده وارد نمایید. در صفحه جدیدی که ظاهر ‌شده، از روی لیست ارزی که می خواهید واریز کنید را انتخاب نمایید. در این صورت عبارت امنیتی Email فعال شده و با کلیک بر روی Return به صفحه قبلی بر می گردید.

تخریب قبور ائمه بقیع در نظر اهل سنت هیچ مبنایی ندارد

یعنی هیچ کارمزدی بابت معاملات خود نمی‌پردازید و خرید و فروش در بازار اصلی آن رایگان است. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی کوکوین چیست؟ وب سایت خود باشید. از زمانی که فناوری نوین بلاک چین در دنیای ما انقلاب به پا کرد، روزانه شاهد ورود انفجاری ارزهای دیجیتال به بازار بوده‌ایم. با وجود هزاران هزار رمز ارز بی‌شک صرافی‌های پشتیبانی کننده بسیاری در این عرصه وارد شدند. صرافی کوکوین دارای کوین های خاصی است که دارای پتانسیل بالای پامپ شدن می باشد که خیلی از آنها فقط در صرافی کوکوین لیست شده است. برای همین این امکان بهترین فرصت برای شکار کوین های در حال پامپ شدن برای شما است. اگر با شیوه شناسایی پامپ های ارز دیجیتال آشنا نیستید و نمی دانید چگونه این کوین ها را شناسایی کنید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

مثلاً اگر ۱۰۰ درصد را انتخاب کنید تمام دارایی شما به ارز دیجیتال مدنظرتان تبدیل می‌شود. معمولاً کاربران در این صرافی حساب خود را با بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری شارژ می‌کنند و سپس با تبدیل آن به ارز دیجیتال دیگر ترید می‌کنند. گرچه فعالیت بدون تایید هویت در صرافی کوکوین امکان پذیر است، ولی این احتمال را باید در نظر گرفت که ممکن است به ریسک از دست دادن دارایی منجر شود. صرافی Kucoin از آغاز پیاده سازی با مشکل جدی روبرو نشده و به اصطلاح System Overload نداشته است. سامانه کوکوین مبتنی بر سیستم عامل های متفاوت تحت وب برای کامپیوترها و سیستم عامل های Android و iOS برای گوشی های هوشمند قابل دستیابی می باشد. دلیل اول این است که ثبت نام در صرافی کوکوین در سطح اولیه، نیازی به احراز هویت و انجام فرآیند KYC ندارد و امکاناتی که در این سطح در اختیار معامله‌گران می‌گذارد، برای بسیار از افراد مناسب است.

صرافی کوینکس در آفریقا قرار دارد و یکی از صرافی‌هایی است که توانسته است تحریم‌ها را دور بزند و نیاز کاربران ایرانی را در خرید و فروش ارزهای دیجیتال برآورده کند. این دو صرافی جزء بهترین صرافی‌ها برای معاملات و خرید و فروش هستند و در مقایسه هر کدام از آن‌ها دارای محاسن و معایبی نسبت به یکدیگر هستند. یکی از نکات مثبت صرافی کوکوین در معاملات، کارمزد بسیار اندک و یا حتی صفری است که از افراد دریافت می‌کند و برای افرادی که احزار هویت هم نکردند قابلیت انتقال 5 بیت کویین را در روز فراهم کرده است. علاوه بر پرداخت به عنوان سود هولد، توکن KCS کاربردهای متفاوت و متنوعی دارد. همانطور که گفته شد اگر مقداری از این توکن در حساب خود داشته باشید، می‌توانید با پرداخت کارمزدها با این رمزارز در کارمزدها تخفیف بگیرید. سود تخصیصی به طور مساوی بین هولدرهای KCS بنا به مقدار توکنی که در اختیار دارند، تقسیم می‌شود بنابراین هر چه توکن بیشتری را در کیف پول صرافی کوکوین نگهداری کنید سود بیشتری دریافت می‌کنید.

  • صرافی کوکوین kucoin exchange یکی از صرافی‌های متمرکز آنلاین معروف دنیا در ارزهای دیجیتال است.
  • تنها چیزی که شما امکان تغییر آن را دارید پارامترهای استراتژی‌های مختلف است.
  • اکنون صرافی کوکوین به یکی از رنگارنگ‌ترین و متنوع‌ترین قطب‌های رمزنگاری تبدیل گشته است.
  • صرافی کوکوین خدمات سابقه معاملات را در اختیار کاربران قرار می دهد.

امکان ثبت نام در این سایت با وارد کردن شماره تلفن همراه برای کاربران ایرانی وجود ندارد و لازم است که کاربران ایرانی فقط با وارد کردن ایمیل در این سایت ثبت نام کنند. 🔔 این پلتفرم همچنین به اکوسیستم KuCoin متصل شده و کاربران قادر خواهند بود به خرید، فروش، معامله و ارسال انواعی از ارزهای دیجیتال از جمله بیتکوین، اتریوم، تتر و سایر ارزهای دیجیتال کنند. صرافی کوکوین، به یکی از امن ترین صرافی های رمز ارزی دنیا معروف است.

نیاز به مشاوره دارید؟