موتور دمپر موتور دمپر چیست انواع موتور دمپر زیمنس هانیول بلیمو ننوتک فروشگاه فراصنف

می شود و به واسطه موتورهای الکتریکی یا پنوماتیکی این عمل صورت می گیرد. می باشد و یا امکان تنظیم دمپر به میزان دلخواه، کنترل رضایت بخشی را برای مصرف کننده مهیا می سازد. پرسیکا صنعت آماده ارائه محصولات هانیول با ضمانت اصالت کالا به شما عزیزان و همراهان میباشد. در برخی مدلها استاندارد UL امریکا ساخته میشود که با توجه به قیمت بالاتر به ندرت وارد ایران می گردد . برندهای موجود در ایران ،زیمنس و بلیمو دارای استاندارد CE اروپا میباشد.

  • هر چه اهرم به عمود بودن مجرا نزدیک‌تر باشد، جریان هوای کمتری در آن جریان دارد.
  • می توانید فقط با برقراری یک تماس کوتاه با کارشناسان فروش شرکت تهویه نو، ارائه دهنده انواع موتور دمپر در برندهای معتبر از قیمت دقیق آن مطلع شوید.
  • این پروسه به کمک سیستم های کنترل (لوازم کنترل هوشمند) و یا سنسورها و ترموستات ها (که در بحث دیگر در سایت سنا کنترل به آن پرداخته شده) در هر محیط امکان پذیر می باشد.

دمپر های دستی که به آن‌ ها دمپرهای مکانیکی نیز می ‌گویند به وسیله یک اهرم خارجی عمل می ‌کنند و دمپر اتوماتیک به وسیلهموتور دمپرکار می ‌کند. وظیفه بدنه اصلی موتور دمپر های هانیول ایجاد مسیری جهت تنظیم و خروج جریان هوا و یا سیال میباشد. از آنجایی که وظیفه شیر ها، قطع و یا وصل جریانی میباشد، میتوان تا حدودی به وظایف موتور خرید موتور دمپر دمپر پی برد. از انواع مدلهای موتور دمپر میتوان به موتور دمپر باز و بست یا موتور دمپر دود یا اسموک یا فایر یا باز و بست خطی اشاره نمود. خرید و انتخاب درست موتور دمپر کار راحتی نبوده و برای انجام این کار نیاز است از یک فرد متخصص و کاربلد کمک بگیرید. انواع مختلفی از این تجهیزات با برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد.

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش موتور دمپر برقی دریچه هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. محرک دمپرهانیول 10/20 نیوتن متر مدل S1024توسط یک موتور سنکرون هدایت می شود. هنگامی که محرک به انتهای مکانیکی خود می رسد و به طور مداوم نیرو می گیرد، یک کلاچ مغناطیسی گشتاور را به مقدار مشخص شده محدود می کند. پس از حداکثر 4 دقیقه با روشن شدن برق، الکترونیک داخلی موتور را متوقف می کند. امکان اتصال چندین محرک به صورت موازی در یک خروجی کنترل وجود دارد. در بحث انتخاب، بررسی قیمت ها، خرید و آشنایی بیشتر با انواع موتور دمپر، مطالبی به شرح زیر درج شده تا شما بازدیدکنندگان گرامی از سایت تخ…

قدرت گشتاور این موتور زیمنس ۷ نیوتن بوده که قادر است دریچه هایی تا ابعاد ۱ متر مربع را باز و بسته نماید. رنج دمایی که این موتور دمپر زیمنس قادر است بهترین عملکرد را از خود نشان دهد بین ۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد است. دمپرهای فایر برای ایزوله کردن زون دچار حریق استفاده می شود این دمپرها از دو مکانیزم برای افزایش ایمنی استفاده می‌کنند. مکانیزم اول فنر برگشت می باشد که حتی در مواقع قطع تغذیه دمپر، حالت امن که همان موقعیت بسته دمپر است ایجاد گردد. مکانیزم دوم ترمال سوئیچ است که روی کانال نصب شده و در صورت افزایش دما به 72 درجه سانتیگراد به صورت مستقل از تابلو کنترل، دمپر را به موقعیت بسته برمی گرداند و شرایط امن و ایزوله کردن محیط در برابر حریق را برقرار می‌کند.

انواع فن کوئل، مشخصات به همراه قیمت از آنجایی که رنج محصولات هانیول محدوده بین 10 و 20 نیوتون را شامل نمی شود، ناگزیر به انتخاب موتور دمپر 20 نیوتون خواهید بود اما ممکن است برند های دیگر، گشتاور برای مثال 15 نیوتون را دارا باشند که جوابگوی کار شما خواهد بود. فنر این نوع موتور دمپر با جریان برق باز شد و با قطع برق نیز بسته می شوند. غالبا از این نوع موتور برای دمپرهایی که مقابل دیزل ژنراتورها، هواسازها، دمپرهای کنترل دود و پروژه های صنعتی استفاده می کنند.

ترانسمیتر دما زیمنس TH300

دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و … با نگهداری و مراقبت مناسب، موتور دمپر تهویه مطبوع شما می تواند تا زمانی که سیستم شما دوام بیاورد، دوام بیاورد. این بدان معناست که موتورهای دمپر می توانند ۱۵ سال دوام بیاورند، اما مانند هر وسیله الکتریکی، در صورت غفلت، مستعد خرابی هستند.

موتور دمپر موتور دمپر چیست انواع موتور دمپر زیمنس هانیول بلیمو ننوتک فروشگاه فراصنف

وظیفه اصلی سیستم دمپر ( کارکرد شیر) تنظیم و کنترل جریان هوای ورودیست. اجزا و قطعات موتور دمپر کانال هواشما باید براساس نیاز خود موتور دمپری با سایز، توان و ویژگی های خاص تهیه کنید. شما می توانید این کار را هم از طریق نمایندگی های معتبر به صورت حضوری و هم از طریق فروشگاه های معتبر آنلاین به صورت غیر حضوری انجام دهید. در این نمایندگی ها و فروشگاه ها کارشناسانی وجود دارند که به شما کمک می کنند براساس نیاز خود موتور دمپر مناسب را خریداری نمایید.

دمپر دستی و عملکرد آن:

برخی از کد های این محصولات دارای سوئیچ به همراه قابلیت های دیگر بوده و البته مصارف خاصی دارند. ، PLC با خروجی تدریجی (0-10 ولت یا 4-20 میلی آمپر) یا پتانسیومتر مدیریت شوند. بنابراین بهترین جایگاه جهت قرارگیری آن ، بین دهانه ورودی و خروجی است. ساختار اغلب دمپر ها متشکل از بدنه اصلی دارای درب قابل چرخش در داخل آن ، است. طبق استانداردهای جهانی ارایه شده و یا مقرارات ایمنی اتش نشانی ، ضخامت بدنه باید حداقل از ورق ضخامت 1.5 میلیمتر و ضخامت پره های آن حداقل از ورق ضخامت 1.25ساخته شوند. که میتواند بسته به سفارش از جنس ورق گالوانیزه یا المینیوم یا ورق اهن سیاه همراه با رنگ کوره ای ساخته میشود .