پرده اداری خرید و قیمت انواع پرده اداری زبرا شید

پرده اداری خرید و قیمت انواع پرده اداری زبرا شید

آقای پرده مفتخر است تا انواع خدمات مرتبط با پرده را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. به واسطه‌ی ارتباط مستقیم ویکی دکو با تولیدکنندگان و واردکنندگان، همچنین واردات مستقیم برخی کالاها، بسیاری از پرده‌های موجود در این فروشگاه با قیمت‌های ارزان‌تر ارائه می‌شوند. تا بتوان حداکثر ورود نور و روشنایی و حداکثر حذف نور را در دست داشت. که بیشتر نور و روشنایی ورودی روی میز و محل نشستن رئیس متمرکز باشد.

  • الیاف به‌کار رفته در پارچه آن به ویژه الیاف شیشه به میزان قابل توجهی از نفوذ اشعه و گرمای حاصل از آفتاب جلوگیری می کند.
  • این پرده، نوعی پرده بالا رو می‌­باشد که از لحاظ نحوه عملکرد ساختاری شبیه شید رول دارند.
  • غلبه‌ی این رنگ‌ها بر چیدمان اداری،‌ در مناسب ترین شرایط، فضایی خنثی ایجاد می‌نماید.
  • آن ها به قدری منعطف هستند که به شما این اجازه را می دهند تا رنگ آن ها را با دکوراسیون داخلی محل کارتان ست کنید.
  • هنگام خرید پرده برای دفتر کار لازم میباشد مواردی همانند مدل پرده، رنگ پرده، آسانی در به کارگیری و همینطور شرایط و کاربری دفتر در نظر گرفته گردد.

چنانچه تصمیم دارید تا برای محیط اداری خود پرده مناسب و زیبا خریداری نمایید با توجه به نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شد به سایت مراجعه نمایید. در این سایت انواع پرده های اداری با کیفیت و تنوع رنگی بالا موجود می باشد. شما می توانید با انتخاب بهترین نوع پرده اداری به محیط کاری خودتان انرژی و حس خوشایندی منتقل کنید. با استفاده از پرده اداری سیلویت برای ایجاد سایه روشنی لطیف، تنوع بی پایانی از حالات مختلف را می توان ایجاد کرد.کاربر می تواند بنا بر میزان نور و ارتباطی که می خواهد با تاریک و روشن کردن آن، پرده خود را تنظیم نماید.

انواع پردهای جدید اداری

همان طور که از نام این مدل پرده پیدا است، اسلایدهای آن به صورت عمودی نصب شده و به طور افقی جمع و باز می شوند. کرکره های عمودی برای پنجره های بزرگ انتخاب بسیار مناسبی است و به دلیل تنوع رنگی بالایی که دارند، هارمونی خاصی به فضا می بخشند. یک مزیت دیگر خرید پرده از فروشگاه ویکی دکو آن است که در صورت نیاز به اعزام کارشناس برای اندازه گیری، کارشناسان ما چند رنگ و مدل پرده همراه خود داشته تا شما عزیزان بهترین پرده‌ی مناسب دکوراسیون محل کار خود را انتخاب نمائید.

خرید اقساطی محصولات

با توجه به اینکه نور و روشنائی لازم را به داخل هدایت می­کند، نیازی به روشن کردن لامپ در مکان استفاده شده از این پرده ندارید. به همین دلیل این پرده جز گزینه­های محبوب پرده اداری به حساب می­‌آید. تفاوت عمده پرده شید سان اسکرین با پرده شید ساده در نوع بافت و جنس پارچه آن می‌باشد. هر کدام از اتاق های اداری شرایط و ویژگی های متفاوتی دارند و در نتیجه به پرده اداری متفاوتی نیز نیاز دارند.

برای انتخاب پرده برای فضای اداری می بایست نکات مختلفی را مد نظر قرار داد. هم می‌توان آن را به صورت دستی باز و بسته کرد و هم با نصب یک موتور، می‌توان با کنترل و به صورتی برقی، پرده را کنترل نمود. چون احتمالا بعد از خانه، بیشترین وقت روز را در این فضا سپری می‌کند. برای همین زیبایی و دکوراسیون شیک اداره، اهمیت زیادی در روحیه‌ی شما و کارمندان اداره خواهد داشت. کاربرد اصلی این نوع پرده در پنجره‌های وسیع می‌باشد که با پایین آوردن آن یک صفحه شفاف و زیبایی را به فضا می بخشد که این صفحه به دلیل یک دست بودن آن قابلیت دکوراتیو شدن را داراست یعنی می‌توان تصویر دلخواه خود را روی آن چاپ کرد.

تا این قسمت از مقاله شما را با مدل­های مختلفی از پرده اداری آشنا کردیم در ادامه ی این مطلب به نحوه اندازه گیری و نحوه خرید پرده اداری می پردازیم. توجه کنید پرده یکی از مهم ترین اجزا در یک محیط است که زیبایی محیط را چند برابر می­کند و بسیاری از افراد وسایل موجود در آن محیط را با پرده vistapardeh ست می کنند. در حقیقت رنگ و طرح پرده باید با دیگر لوازم و کاربری اتاق سنخیت داشته باشد. با انجام اینکار می­توان به هارمونی رنگ و افزایش زیبایی فضا کمک کرد. پرده اداری در مدل­ های مختلف طراحی و تولید شده وشما می توانید به راحتی با هر سلیقه ای پرده­ای که دوست دارید را برای محیط کاری خود خریداری کنید. اگر نیاز به مشاوره برای خرید پرده اداری داشتید حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

از آن‌جا که این پرده‌ها به صورت عمودی قرار می‌گیرند، بسیار کمتر از پرده‌های افقی گردوغبار را جمع‌ می‌کنند و برای محیط‌های اداری مناسب هستند. پرده‌های ورتیلاین به طرفین کشیده می‌شوند، به همین دلیل برای در و پنجره‌های کشویی عالی عمل می‌کنند. پرده‌های ورتیلاین، صدا را کاهش می‌دهند و در برابر گرما و سرما عایق هستند. پرده های کرکره چوبی در دوسایز 2.5 ساتی و 5 سانتی ساخته میشوند. طیف وسیعی از رنگ ها و مدل های پرده کرکره ای چوبی مطابق با سلیقه شما موجود میباشد، در نتیجه ما مطمئن هستیم که با انتخاب آنها، فضای شما را به یک سبک کلاسیک و زیبایی طبیعی تبدیل میکند.

این ساختار باعث می شود فضای داخل از بیرون دیده نشود و این کار، امنیت ساختمان و حریم خصوصی را بالا می برد. کرکره های چوبی افقی که یکی از قدیمی ترین گونه پرده های کرکره ای اداری است، در طرح های مختلف چوبی طبیعی و مصنوعی (طرح چوب) در بازار وجود دارند. البته با تغییراتی که در سالیان اخیر در روند تولید این نوع پرده صورت گرفته است، سعی شده که نسبت به گذشته مقرون به صرفه تر شود تا توانایی رقابت با سایر نمونه های موجود در بازار کنونی را داشته باشد.