کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق

در صورت استفاده روزانه، یک پاوربانک خوب تقریباً 500 دور شارژ و تخلیه دارد و حدود یک سال و نیم دوام می‌آورد. پاوربانک‌های ارزان‌قیمت بیش از شش هفته شارژ را در خود نگه‌می‌دارند، در حالی که یک مدل گران‌قیمت قادر به نگه‌داری شش ماه شارژ است. شارژرهای رومیزی و دیواری دستگاه‌های پرکاربرد و مفیدی هستند. اما وقتی در تعطیلات به سر می‌برید و بیرون از منزل هستید، داشتن شارژر اتومبیل ضروری است. اگر از اپلیکیشن های گوشی به میزان زیادی استفاده می کنید، حتماً به یک کابل OTG نیاز خواهید داشت.

این کابل ها باعث می شوند تا بتوانید موس یا کیبورد خود را به گوشی متصل و راحت تر از آن استفاده کنید. کابل های موبایل با توجه به نوعشان می توانند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. برندهای موجود در دنیای باتری ایفون “iPhone”, سامسونگ “Samsung”, شیائومی “Xiaomi”, هواوی “Huawei”, ال جی “LG”, نوکیا “Nokia”, اچ تی سی “Sony”, لنوو “Lenovo” هستند. سبب انتقال جریان نامناسب انرژی به سمت باتری شده و از این رو ممکن است در نهایت منجر به خرابی باتری موبایل شما نیز شود. های ویژه جدید معمولاً بیش از 20 وات بوده و حتی بعضی از برندها شارژر هایی با توان بیش از 100 وات نیز برای گوشی های خود طراحی و تولید کرده اند. اگر نیاز به تعویض شارژر خود داشتید، می توانید شارژر را از امداد موبایل بخرید.

مدل‌های قدیمی مثل آیفون ۶ را اگر به شارژر آیپد وصل کنید، می‌توانند با سرعت بیشتری شارژ شوند. شارژرهای دارای پورت USB-A که در اکثر جعبه آیفون‌ها وجود دارد، فقط می‌توانند ۵ وات انرژی تحویل دهند، درحالیکه شارژرهای موجود در جعبه آیپد می‌توانند ۱۰ وات یا حتی ۱۲ وات انرژی را تحویل دهند (بستگی به نوع آیپد دارد). طول کابل USB ویژگی دیگری است که قبل از خریدن کابل باید به آن توجه کنید.یک کابل بلند به شما این امکان را می دهد که از تلفن خود در هنگام شارژ صرف نظر از فاصله پریز برق استفاده کنید.

لایتنینگ ( آیفون، آیپد، ایرپاد و موارد دیگر)

این فناوری ورژن‌های مختلفی دارد از ورژن ۱.۰ با حداکثر مقدار جریان خروجی ۲ آمپر و حداکثر مقدار توان خروجی ۱۰ وات تا ورژن ۴.۰ با حداکثر مقدار جریان خروجی ۳ آمپر و حداکثر مقدار توان خروجی ۱۸ وات. البته گفتنی است ورژن ۳.۰ از گستردگی بیشتر در میان گوشی‌های موبایل و سایر گجت‌های هوشمند برخوردار است. برخی از ساعت‌های هوشمند دارای Google WearOS را هم می‌توان با استفاده از Qi شارژ کرد؛ اما Apple Watch و دستبندهای هوشمند‌ تناسب اندام Fitbit فقط از شارژرهای بی سیم مخصوص دستگاه خود استفاده می‌کنند. در نهایت، هر زمان که به دنبال یک کابل جدید هستید، بهتر است کابل‌های USB با سیم‌های خارجی ضخیم را نسبت به کابل‌های باریک/ نازک انتخاب کنید. این به این دلیل است که کابل‌هایی با نمای بیرونی ضخیم معمولاً سیم‌های ضخیم‌تر/بزرگ‌تری در داخل خود دارند. این سیم‌های ضخیم اجازه می‌دهند جریان بیشتری از آن‌ها عبور کند و در نتیجه انرژی بیشتری را به باتری دستگاه شما برساند.

با این اوصاف، برخی از تلفن‌های هوشمند فوق العاده مقرون به صرفه حتی در حال حاضر با درگاه‌های میکرو USB عرضه می‌شوند. ممکن است در برخی از لوازم جانبی مانند بلندگوهای بلوتوث، هدفون بی‌سیم، پایه‌های شارژ ساعت هوشمند و موارد دیگر نیز پورت‌های میکرو USB پیدا کنید. کابل شارژر موبایل یکی از اجزای ضروری دستگاه شما است.با این حال، انجام برخی تحقیقات اولیه قبل از خرید سیم شارژر به شدت توصیه می شود.

کابل شارژر موبایل شی کاریزما سیراف برق

به نوع درگاه گوشی تان و تناسب آن با پورت کابل کابل شارژر گوشی موبایل حتماً دقت کنید. کابل های OTG با برخی از گوشی ها سازگار نیستند، بنابراین قبل از خرید حتماً از این موضوع مطمئن شوید. همین چند نکته کوتاه و ساده که عنوان شد، در نهایت می‌تواند یک خرید عالی را برای شما به همراه داشته باشد.

به راحتی روی مبل لم می‌دهید و گوشی موبایل خود را شارژ می‌کنید! همین کار ساده باعث می‌شود فکر کنید شارژر هم یک وسیله ساده‌ است؛ اما فقط اینکه تلفن همراهتان را شب به شارژ بزنید و صبح هم از برق بکشید، کافی نیست. این کابل در یک سر دارایفیش نری USB 2.0 A و در سر دیگر دارایفیش نری میکرو USB است. کابل شارژر usb خور موبایل و تبلت در فروشگاه چیستا با جنس مرغوب و در متراژ های 1 و 3 عرضه می گردد. شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود خرید بهترین کابل شارژ برای موبایل خود و صرف هزینه زیاد، دستگاه شما وقت زیادی را برای کامل شدن شارژ خود صرف کند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی این لوازم را به فروش می رسانند. برای خرید حتماً باید به اصالت محصولات آن فروشگاه، رضایت مشتریان و گارانتی محصولات دقت کنید. تنها باید گوشی یا دستگاهی داشته باشید که با پورت های کابل مورد نظرتان متناسب باشد.

ولی اگر شما قصد خرید کابل شارژ سیمی را فقط برای موبایل خود داشته باشید، حجم بالای محصولات در دسته کابل شارژ برای شما گیج کننده است. یکی از لوازم جانبی که اینروزها مورد نیاز همه ماست، کابل شارژ و رابط موبایل است. کابل شارژ محصولی برای شارژ دستگاه و انتقال اطلاعات و رابط نیز سیم مخصوص برای ارتباط دستگاه‌های دیجیتال مختلف است.

کابل شارژ سریع آیفون پاواریال مدل PA-DC97

شما می‌توانید خرید خود را از میان تنوع محصولات اورینسل که در این صفحه شاهد آن هستید، انجام دهید. این فروشگاه همه محصولاتش را با گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا در اختیار شما قرار داده است. قابلیت شارژ سریع در کابل شارژ برای دستگاه‌هایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند. برای این‌کار شارژر دیگری را به دستگاه متصل نمایید و ببینید آیا علامت شارژ نمایش داده می‌شود یا خیر. اگر هم‌چنان مشکل شارژ گوشی وجود داشت، ممکن است سوکت گوشی شما دچار خرابی شده باشد.