کانال اسپیرال سپهرتهویه سازنده ی کانال اسپیرال و اتصالات کانال گرد پلنیوم باکس

© هرگونه کُپی برداری از مطالب اختصاصی سایت جهت استفاده تجاری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. شرکت جهان ابنیه آژند با داشتن سال ها دانش و تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی، نصب، اجرا و راه اندازی اتاق تمیز توانسته جایگاه خود را در صنعت کلین روم نمایان سازد.

قیمتهای انواع دریچه

وسایل مورد نیاز برای نصب و اجرای کانال فلكسيبل شامل پیچ گوشتی، انبردستی، بست کمربندی پلاستیکی، چسب ماستیک، کاردک، چاقوی مخصوص، سیم چین، چسب داکت و دستکش می باشد. شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. ☆ به دلیل داشتن فضای مناسب برای گسترش هوای خروجی، دریچه ها صداگیر بوده و ریزش هوای مطلوبتری دارند. هم در زمینه ی تولید انواع پلنیوم باکس و هم انواع باکسها و تبدیلهای دیگر، در حال فعالیت و ارایه خدمات میباشد.

به طوری که اجرا و نصب کانال فلکسیبل بر خلاف کانال های سنتی ، در فضاهایی مثل سقف کاذب و فضاهای محصور به دلیل انعطاف پذیری در مسیر اجرا ، به راحتی صورت می پذیرد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.

عکس جعبه تنظیم هوا لاکچری | پلنیوم باکس لاکچری

پلنیوم باکس فشار آن را تنظیم می‌کند و جریان هوا را به ‌صورت یکسان در ساختمان پخش می‌کند. دریچه هایی هم که در برروی این محصول نصب می شوند، از داخل به وسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده و دیگر برروی ظاهر آن اثری از سوراخ کاری مشاهده نمی شود. از کانل های خرطومی برای متصل کردن خط اصلی کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس استفاده می شود که به وسیله چسب و بست هوابندی از هردوطرف هوابندی می شود.

صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . گروه صنعتی دهش مفتخر است همگام با صنعت روز دنیا با همکاران مجرب در اجرای کانال های از پیش عایق شده در خدمت آبادانی و پیشرفت ایران عزیز و رفاه حال هموطنان گرامی می باشد. ☆ به دلیل سبک‌تر بودن نیاز به ساپورت کمتری برای نصب داشته و ۲۵% سریع‌تر از گالوانیزه نصب می‌شود.

شرکت کولاک فن تولید کننده کانال اسپیرال برش لیزر فن سانتریفیوژ سیستم تهویه هوا کانال های اسپیرال شرکتکولاکفن اکانال اسپیرال طراحی و ساخت انواع اتصالات کان… ☆ لازم به ذکر است دریچه‌هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می‌شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه‌ها و خراب شدن نمای کار نمی‌باشد. به‌همین ترتیب اگر دو تیغه در میان دریچه اسلوت تعبیه گردد، دریچه سه اسلوت حاصل می‌شود.

اتاقهای رایانه معمولاً از سیستم کف بالا برای قفسه های سرور استفاده می کنند. اما به طور کلی قیمت بسیار مناسب (در مقایسه با ورق های سنتی و قدیمی گالوانیزه)، ضدحریق و نسوز بودن، وزن بسیار سبک، نصب و اجرای آسان، اشغال فضای کم و امکان عبور از فضاهای سخت و دشوار از بارزترین ویژگی کانال فلكسيبل به شمار می آید. های قدیمی ، و گالوانیزه ، فلکسیبل های عایق دار ، فن کویل ها ، دریچه ها رابط به…

انواع پلنیوم باکس شیک

اما سوال مهم مطرح شده در این بخش، چگونگی تنظیم دما، شدت و قدرت پخش هوا در محیط داخلی ساختمان کانال باکس است. سیستم تهویه دریچه خطی و اسلوت جهت ایجاد هوای مطبوع نیازمند جعبه تنظیم هوا یا پلنیوم باکس هستند. همچنین به‌کارگیری از پلنیوم باکس در شبکه توزیع هوای سرد و گرم نیز امری ضروری خواهد بود.

  • امکان تعبیه ی لبه ی خم دار در قسمت دهانه ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به باکس می شود.
  • اين است که مجرا يک لوله ، لوله يا کانال است که هوا يا مايع را از يک مکان به مکان ديگر منتقل مي کند در حالي که پلنوم (فيزيک) فضايي کاملاً پر از ماده است.
  • اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.
  • استفاده از انواع عایق جهت جلوگیری از ورود آلودگی به هوا در مسیر شبکه هوارسانی امری مهم بوده و با به‌کارگیری از عایق الاستومری در کانال باکس نیز از بروز اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد.

پلنیوم باکس باتوجه به کاربردی که دارد، از ورق های گالوانیزه با ضخامت وطول و عرض متفاوت ساخته می شود. شرایط سقف کاذب، طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت در ابعاد و اندازه های پلنیوم باکس تاثیرگذار است. از آنجاییکه دریچه های خطی اسلوت بصورت دکوراتیو و در طول های بالا کار می شوند و امکان هوادهی یکنواخت در طول بالای دریچه وجود ندارد.

کانال اسپیرال سپهرتهویه سازنده ی کانال اسپیرال و اتصالات کانال گرد پلنیوم باکس