کفپوش صندوق عقب خودرو فروشگاه اینترنتی ایران کاور

کفپوش های پارچه ساده ترین نوع بوده که برای تهیه آنها از پارچه و پلاستیک استفاده شده است و به راحتی تمامی فضای صندوق عقب شما را پوشش داده و مانع لیز خوردن اشیا و مواد غذایی می شود. کف پوش ظاهر و جلوه ی زیبایی به ماشین میدهد و بسیار گران قیمت است در خرید آن باید به همه نکات توجه کنید. ماشین خود را از نمایندگی تحویل می‌گیرید صندوق عقب آن توسط یک کفپوش ساده‌ای از جنس نمد یا موکت پوشانده شده است. همانطور که قسمت سر نشین خودرو به کفپوش نیاز دارد، صندوق عقب نیز نیاز است که یم محافظ داشته باشد تا بدنه ی خودرو کمتر در معرض آلودگی قرار گیرد. خوبی که این کفپوش های صندوق عقب دارن اینکه بعد از کثیف شدن میتونیم به راحتی دربیاریم بشوریم و تمیزکنیم و دوباره بذاریم سر جای خودش.

ارائه اطلاعات تخصصی و مشاوره های لازم در خصوص کلیه محصولات، خدمتی است که باعث میشود ضمن افزایش دانش عمومی در تمام سطوح جامعه، مشتریان گرامی نیز، نتایج بهتری از خرید های خود داشته باشند. بهتره صندوق عقبی کفپوش خودرو اعلا باشه و ماندگاری خودش رو برای طولانی مدت حفظ کنه. کفپوش صندوق عقبی خودرو باید مطابق با نوع خودرو شما باشد موقع خرید باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. کفپوش صندوق عقب واقعا لازمه برای خودرو،چون فضای صندوق رو تمیزتر و شیک میکنه. کسی که خودرویی را سوار می شود همیشه به دنبال آسایش و رفاه و داشتن حس خوب در وسیله نقلیه خودش است. بی شک ست کردن وسایل صندوق عقب می تواند حس بسیار خوبی را به شما بدهد.

کارشناسان فروش در فروشگاه تهلوکس همواره در خصوص معرفی و عرضه وسایل خودرو در کنار شما هستند. این وسایل از برند های محتلف با قیمت های بسیار مناسب و تمامی طرح های موجود در بازار در این وبسایت برای خرید در خدمت شما حاضر و آماده است. یادتان نرود که سیستم پس دادن کالا در تهلوکس راحت تر از آب خوردن است. پس با خیال راحت یک کفی صندوق عقب عالی و هر آنچه که نیاز دارید را از تهلوکس خریداری نمایید. در ضمن اگر نیاز به مشاوره داشتید می توانید از کارشناس تخصصی هر کالا سوال خود را بپرسید.

بسیاری از افراد طرفدار رنگ مشکی و برخی دیگر به دنبال محصولات رنگی خواهند بود. کفپوش صندوق عقب خودرو واقعا عالی و نسبت به کیفت آن قیمت مناسبی دارد و واقعا برای ماشین شیک و جذاب است. کفپوش صندوق عقب خودرو جلوه زیبایی به خودرو می دهد و هم چنین باعث میشود که صندوق عقب ظاهری آراسته تری داشته باشد البته باید توجه کرد که اندازه کفپوش باید با ابعاد صندوق عقب متناسب باشد. کفپوش های صندوق عقب خودرو از آن دست لوازمی هستند که تهیه یک مدل مناسب، با کیفیت و البته مقاوم آن تا مدت ها فکر و خیال تان را از بابت داشتن صندوق عقبی تمیز و شیک کاملا راحت و آسوده می نماید.

۲۵ مدل پولو شرت مردانه زیبا و باکیفیت با خرید اینترنتی

کفپوش ها رو از این جهت استفاده میکنن که این کفپوش ها قابل شستشو است و کف ماشین تمیز می مونه. کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. شرکت بابل یکی از تولیدکنندگان موفق در عرصه محصولات خودرو می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اپشن خودرو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. جهت درخواست روش های دیگر ارسال مانند (تیپاکس، پیک و باربری) بعد از ثبت سفارش با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

کفپوش صندوق عقب جک K7 مدل Am

کفپوش صندوق عقب خودرو فروشگاه اینترنتی ایران کاور

از آنجایی که صندوق عقب ماشین محل قرار دادن وسایل مختلف است استفاده از یک کفپوش با دوام و مناسب باید مد نظر قرار لیست اسباب بازی دخترانه گیرد. کفپوش پشت صندوق خودرو باعث می‌ شود تا از خودرو محافظت شود و همچنین باعث تمیز نگه داشته شدن از صندوق عقب خودرو می گردد. کف پوش های مناسب برای صندوق عقب خودرو در زیبایی و شکیل شدن آن ها بسیار موثر است . برای صندوق عقب خودرو کفپوش مخصوصی طراحی شده است که آن را همیشه تمیز نگه می‌دارد و در زیباتر نشان دادن آن بسیار موثر است. کفپوش های صندوق عقب علاوه بر ظاهری شیک و جذاب، ساخته شده بصورت سه بعدی و قالبی بوده که تمام کف صندوق عقب را پوشانده و مانع از ورود آشغال و گردوخاک به کف صندوق عقب خواهد شد.

  • این کفپوش های صندوق عقب خیلی نظم خوبی میده و به راحتی هم تمیز میشه کرد من سفارش دادم و خیلی راضی ام.
  • از این جهت استفاده از کفپوش صندوق خودرو بسیار ایده آل و منحصر بفرد خواهد بود و باعث مرتب نگه داشتن صندوق عقب خودرو می شود.کفپوش صندوق ماشین دارای مزایایی می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
  • و به موکت خودرو چسبیده و از جابه جایی کفپوشجلوگیریمی‌کندو کاملا ضد آب و قابل شست وشو میباشد.
  • کفپوش فوق یک تکه‌ی مجزا بوده و به خوبی تمامیقسمت‌هایصندوقعقب خودرورادر برمی‌گیرد .
  • خوبی که این کفپوش های صندوق عقب دارن اینکه بعد از کثیف شدن میتونیم به راحتی دربیاریم بشوریم و تمیزکنیم و دوباره بذاریم سر جای خودش.