کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف

کناف سقف دیوار کناف اجرا و نصب کناف

سقف کناف (کی پلاس) محصولی از کشور آلمان بوده و یکی از نام آشناترین سقف هایی است که شما چندین بار نام آن را شنیده سقف کناف اید. این سازه را می توان به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. همانطور که می دانید امروزه طراحی داخلی خانه ها یکی از دغدغه های طراحان و حتی مردم می باشد. این امر موجب تغییرات چشمگیر و بسیار زیادی در طراحی و دکوراسیون داخلی و نوع ساخت ساختمان ها داشته باشیم.

فقط باید صفحه کناف رو باز کنین و یا از اندود گچ استفاده کنین. این سقف در حالت عادی در مقابل ضربه پایدار نیست؛ ولی در صورتی که روی آن را با گچ بپوشانند، سبب افزایش مقاومت آن می‌شود. با وجود اینکه کناف پایداری بسیار کمی در برابر ضربه دارد، اگر بعد از نصب به آن آسیب وارد شد و دچار شکستگی یا ترک گردد، می‌توان آن را ترمیم نمود. در مواردی که کناف سقف به صورت غیر اصولی اجرا شود، ممکن است سبب سقوط و افتادن قسمت هایی از آن فراهم شود.

  • در طراحی و ساخت خانه‌ها، یکی از ضروری‌ترین مسائل، استفاده از مصالح مناسب است.
  • این شیوه‌ی کناف کاری و نصب سقف کاذب کناف از راحت ترین و کاربردی ترین شیوه ها است.
  • کناف صفحات روکش دار گچی هستند که از آنها برای کناف کاری سقف و دیوار استفاده می گردد.
  • ایجاد باکس های نور مخفی و یا طرح های مختلف دیگر با استفاده از پنل سقفی کناف، کار راحتی می باشد.

از دیرباز تا کنون صنعت ساختمان سازی و معماری سیر صعودی در پیش داشته است و همواره در حال تکامل و پیشرفت است. امروزه زیبایی و کاربرد محیط زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. گچکاری و گچبری نیز در این صنعت شامل تحولات گوناگون و زیادی شده است. برای مثال می توان به یکی از این تحولات یعنی ( سقف کناف و دیوار های کاذب کناف ) اشاره کرد. یکی اجرای پوشش کاذب کناف مشبک و دیگری پوشش کاذب یکپارچه کناف می باشد. سقف های مشبک شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور پنهان حاشیه، منحنی، قوسی و گنبدی می باشد.

عدم مقاومت نسبت به رطوبت

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. کناف ورق‌هایی داره که پوشش ضد آب داره مثلاً برای سقف حمام. در بازار دیده شده که اکیپ‌های غیر حرفه ای عمدتا پنل‌ها رو ناخنی نصب می‎کنن.

آیا در مناطقی که رطوبت زیاد است می توان از کناف سقف استفاده کرد؟

فقط باید توجه کنید که اگر سقف فضاء شما کوتاه است از طرح های شلوغ استفاده نکنید چرا که باعث میشود سقف شما کوتاه تر به نظر برسد. در زیر تعدادی از نمونه کار های اجرا شده توسط تیم رویاهوس را مشاهده میکنید. می توانید به خوبی نوع و کیفیت مصالح و صفحات کناف به کار رفته در این نمونه کار ها را ببینید و تفاوت قبل و بعد فضا ها را مقایسه کنید. به خاطر داشته باشید در صورت آسیب دیدن کناف به وسیله آب باید جایگزین بهتری را برای آن انتخاب کنید و تنها راه حل این مسئله استفاده از کناف با پوشش فایبرگلاس می باشد. یکی از ویژگی های خوب اجرای کناف این است که می توان حتی بعد از پایان ساخت و ساز یعنی در زمان بهره برداری نیز شروع به اجرای کناف کرد.

سقف ودیوار کنافدر کنار هم تبدیل به طراحی یکپارچه و منظم می شوند که به نمای هر چه بیشتر ساختمان کمک شایان توجهی می کنند. انتخاب طرح کناف سقف برای خانه های ایرانی بر اساس سبک دکوراسیون خانه دقت ویژه می طلبد. ساختار کناف این امکان را می دهد که طیف گسترده ای از طرح کناف سقف قابلیت اجرا داشته باشد.

پس از خشک شدن بتونه در این قسمت به راحتی می‌تواند رنگ آمیزی کناف را مطابق سلیقه انجام دهید. سقف کاذب بخشی از معماری ساختمان است که پوشش سطح داخلی زیرسقف را بر عهده دارد. اجرای سقف کاذب به علت مزایای بسیاری که دارد، خیلی سریع در صنعت ساختمان رایج شد.

دراین قسمت تعدادی طرح برای کناف سقف اتاق پذیرایی مشاهده می کنید. طراحی سقف کناف به صورت حرفه ای توسط گروه معماری خانه طرح انجام می شود . در صورت هر گونه طراحی سقف کناف ، فقط از طریق فرم درخواست خدمات اقدام فرمایید . از سقف کناف می توانید برای هر ساختمان و هر سبکی استفاده نمایید.

در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. امروزه بخشی از معماری داخلی استفاده کردن از سقف کاذب می باشد. که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

می گویند به عنوان مثال اگر یک فضای داخلی یک سازه را بخواهیم به دو قسمت مجزا تقسیم کنیم، در آن صورت است که از این نوع سقف بهره گرفته می شود. لیسه استیل، سنباده ماله ای، سنباده دسته دار، ماله استیل و ظرف آماده سازی بتونه برای اجرای این نوع سقف کاذب ضروری هستند. برای اجرای این نوع سقف نیاز است تا ابزارهایی همچون گاری حمل پانل، دستگیره حمل پانل و همچنین ریسمان رنگی تهیه شوند. از اصلی ترین پارامترهایی که شما می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، قطعاتی است که تشکیل دهنده کناف می باشند. برای اینکه بتوانید این نوع از سقف ها را نصب و اجرا کنید، به مدت زمان چندان زیادی نیاز ندارید. این مدل از سقف ها توانسته اند مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهند که در ادامه به بررسی تمامی آن ها بپردازیم.