️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

فریم های مربوط به این محصولات به دو شکل 3 و 5 سانتی متر تهیه شده و ضخامت ورق های گالوانیزه برای ساخت این دریچه ها بسیار متفاوت است. برای بازدید،چکاپ، دسترسی و تعمیر دستگاه فن کویل، از درب دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌شود. دریچه دسترسی فن کویل اجمالا از چندین نوع جنس از جمله آلومینیوم،آهن، چوب، استیل و پی وی سی ساخته می‌گردد. در این مدل از دریچه زیر فن کویل شیاری ایجاد شده است که هوای برگشت دستگاه زیر فن کویل از این منفذ تامین گردد.

امکانات و قابلیت دریچه زیر فن کویلی:

ساختار دریچه دسترسی فن کویل شیاردارآلومینیومی لولایی از دو جزءِ اصلیِ فریم و درب که هردوی این اجزا نیز از جنس آلومینیوم است تشکیل یافته است. در حقیقت درب فن کویل وزنه‌ای، به صورت مستقل از فریمِ دریچه دسترسی فن کویل عمل کرده و هنگام باز و بسته شدن به صورت کاملا از فریم دریچه دسترسی فن کویل مجزا می‌گردد. ضخامت ورق درب دریچه دسترسی فن کویل دقیقا به ابعاد دریچه دسترسی فن کویل وابسته است.در ابعادِ متوسط به پایینِ دریچه دسترسی فن کویل از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل و در ابعاد بزرگ از ورق آلومینیوم با ضخامت های بالاتر برای ساخت دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد. ساختار و ابعاد درب دریچه دسترسی فن کویل نیز به ابعاد داخلیِ فریم دریچه دسترسی فن کویل مربوط می‌شود.

ساخت دریچه بازدید در انواع متنوع

البته اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بالا باشد از آلومینیوم ضخیم تر هم می توان استفاده کرد دریچه زیر فن کویل . نصب میشود .دریچه زیر فن کویل خطی به دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود . زیر فن کویل پلاستیکی به شدت توصیه می گردد.جنس این دریچه ماهیتا نیازی به رنگ یا پوشش مجزا ندارد و بطور مستقیم و بی واسطه پس از تولید قابل کاربرد و نصب می باشد.عدم تاثیرپذیری این دریچه در برابر رطوبت، شرجی و نم مهمترین ویژگی و مزیت این نوع دریچه زیر فن کویل می باشد.

️ دریچه بازدید فن کویل ️ بهترین قیمت دریچه فن کویل شرکت رحمتی

در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه فن کویل تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. دریچه بازدید فنکویل استیل در فضاهای اتاق عمل یا اتاق های تمیز کلین روم مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه استیل یکی از گرانترین متریال در ساخت دریچه هوا می باشد به صورت گسترده از این محصول استفاده نمی شود. ضخامت دریچه های استیل معمولاً از ورق یک میل میباشد ولی این بدان معنا نیست که از ورق ضخیم تر نمی توان استفاده کرد. برای استفاده کردن از ورق ضخیم تر باید در نظر داشت که وزن محصول بالا میرود و امکان جابجایی روی سقف مشکل تر میشود.

  • این محصول با توجه به اینکه یک شیار دور تا دور ورق دارد باعث می شود تا مکش مناسبی برای دستگاه به وجود آید.
  • ابعاد دریچه دسترسی و بازدید فن کویل نسبت مستقیم با ابعاد دستگاه فن کویل دارد.
  • علاوه بر عدم محدودیت در انتخاب کدرنگ برای کارفرما، همچنین برای ساخت دریچه دسترسی فن کویل شیاردار آلومینیومی لولایی نیز در ابعاد و تعدادهیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.
  • اما با خرید مستقیم از مجموعه تهویه سان تمامی واسطه‌های بین تولیدکننده و مصرف‌کننده از بین رفته و قطعاً قیمت تمام شده کمتری جهت خرید دریچه فن کویل پرداخت خواهد نمود.
  • این دریچه که در مقایسه با هم نوعانش جایگاه ویژه ای در بازار دارد از نظر طراحی بسیار متنوع بوده و به دلیل رنگی بودن خود مواد پلاستیکی اش نیاز به رنگ آمیزی کوره ای ندارد که این امر خود در متناسب تر شدن قیمت آن اثر گذاشته است.

نصب و راه اندازی این مدل از دریچه ها بر روی دیوار و سقف نیز بسیار راحت و آسان می باشد. فریم های مورد استفاده در این محصولات دارای سایز 3 و 5 سانتی متری هستند که خریداران می توانند با در نظر گرفتن محل نصب خود، بهترین این محصولات را تهیه نمایند. بسیاری از افراد این مدل از دریچه را در دیوارهای ساختمان خود مورد استفاده قرار می دهند. همچنین این تجهیزات به کمک لولا باز و بسته شده و دارای قفل های زیمنسی می باشند.

در ساخت دریچه دسترسی خطی لولایی از دو مرحله‌ی ساخت فریم و ساخت درب باید عبور نماییم.در گام اول باید ابعاد داخلیِ قابِ زیرکارِ دریچه دسترسی فن کویل را به طور دقیق سایزینگ کرد.در این مرحله نباید از میزان ابعادِ قاب هیچ مقداری کسر گردد و ابعاد به صورت خام به کارخانه اعلام گردد. با اتمام گوشه زنی در زمانِ همچسبانیِ اضلاعِ فریم دریچه دسترسی فن کویل از وسیله‌ای فلزی بنام کُرنر که از جنس ورق گالوانیزه است بهره گرفته می‌گردد. برای زیبایی بخشیدن به نمای دریچه و ایجادِ جلوه‌ی دکوراتیو به ساختار دریچه دسترسی فن کویل و نیز برای محافظت دریچه در برابر ضربه،خداش و خوردگی از پوشش رنگِ کوره‌ای پودری استاتیک بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل بهره گرفته می‌گردد.وجود کدرنگ های متنوع باعث شیک تر و هارمونیک تر شدنِ نمای دریچه دسترسی فن کویل با نمای محیط می‌گردد. رنگ های عُرفی برای پوشش سطوح دریچه دسترسی فن کویل عبارت از سفید،قهوه‌ای،مشکی،کرم،طوسی،نقره‌ای و… است.البته محدودیت یا منعی برای استفاده از کدرنگ های مختلف و متنوعِ دیگر برای کاربرد بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل وجود نخواهد داشت. علاوه بر عدم محدودیت در انتخاب کدرنگ برای کارفرما، همچنین برای ساخت دریچه دسترسی فن کویل شیاردار آلومینیومی لولایی نیز در ابعاد و تعدادهیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. پس از ساخت و رنگِ دریچه دسترسی فن کویل شیاردار آلومینیومی لولایی و خارج کردنِ آن از کوره رنگ، برای جلوگیری از هرگونه آسیبِ احتمالی در زمان انتقالِ دریچه دسترسی فن کویل به محل پروژه، از پوشش های مشماییِ ضخیم و ضربه گیر بر روی دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد تا این دریچه دسترسی فن کویل صحیح و سالم به پروژه انتقال و در محل موردنطر نصب،تثبیت و تعبیه گردد.

دریچه زیر فن کویل استیل

برای پوشش دریچه های آلومینیومی از رنگ کوره ای و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می شود. اولین موردی که بر قیمت دریچه زیر فن کویل تاثیر می گذارد؛ جنس آن است. گران ترین نوع این دریچه ها، آن دسته از دریچه های زیر فن کویل هستند که از جنس چوب ام دی اف و مناسب برای محیط های لوکس می باشند. دریچه های بازدید زیر فن کویل در بعضی موارد از جنس پلاستیک اِی بی اِس هم ساخته می شوند. این دریچه ها در مناطقی که رطوبت هوا زیاد است، به دلیل مقاومت بالای خود در برابر رطوبت، مورد استفاده قرار می گیرند. دریچه های فن کویل چوبی به دلیل ظاهر شیک و مشتری پسندی که دارند؛ در اغلب موارد در مناطق شیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید برای خرید بهترین مدل دریچه فن کویل به صفحه ی اصلی وب سایت ما مراجعه کرده و با کلیک بر روی محصولات، گزینه دریچه های فن کویل را انتخاب کرده و از این طریق فرایند مربوط به خرید را با خیال راحت طی کنید. دریچه فن کویل همانطور که اشاره شد، یکی از پرکاربردترین و مهمترین قطعات مورد استفاده در سیستم تهویه هوای مطبوع می باشد که در قسمت های دیگر راجع به هر یک از انواع دریچه های فن کویل توضیحات بیشتری را ارائه دادیم. دریچه فن کویل یکی از قطعات اصلی تشکیل دهنده سیستم تهویه هوای مطبوع می باشد که شما می توانید با توجه به محل نصب این تجهیزات، یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین آن را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. دریچه بازدید زیر فن کویل برای دسترسی آسان به دستگاه هایی مانند کانال ها و فن کویل هایی که اغلب بر روی سقف نصب می شوند استفاده می شود. ابعاد شیر دسترسی و بازرسی فن کویل ارتباط مستقیمی با ابعاد دستگاه فن کویل دارد.

این توری نقش فیلتر را دارد و از انتقال گردوخاک و نفوذ حشرات جلوگیری می‌نماید. نمام سطوح دریچه دسترسی فن کویل به وسیله رنگ پودری استاتیک کوره‌ای در کدرنگ های متنوع پوشانده می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل خطی به دو روش وزنه‌ای و لولایی و به صورت پیچ مخفی و پیچ از رو نصب و تثبیت می‌شود. با آماده شدنِ درب دریچه دسترسی فن کویل نوبت به اتصال درب و فریم به هم بواسطه‌ی لولا است.درواقع لولا باعثِ نگه داشتنِ درب در زمانِ بازوبستن درب می‌شود.درصورتیکه ابعاد درب دریچه دسترسی فن کویل بزرگتر از میزان متوسط باشد،درب به صورت دو تکه بر روی فریم جانمایی می‌شود. در جاهایی که امکان استفاده از آلومینیوم و چوب برای کاربرد در ساختار دریچه دسترسی فن کویل وجود ندارد از دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی یا دریچه بازدید پلاستیکی استفاده می‌گردد. این موضوع در شهرهای شمالی و جنوبی که دارای رطوبت بالایی در هوا می باشند بیشتر به چشم می خورد.

فن کویل ها در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می شود و شما می توانید دریچه زیر فن کویل مورد نظر خود را با ابعادی که لازم دارید سفارش بدهید. نصب فن کویل در آپارتمان، هتل و ادارات از لحاظ اقتصادی به نسبت دیگر سیستم‌های حرارتی و برودتی به‌صرفه‌تر است. اما سیستم فن کویل نیز به مانند دیگر تجهیزات مکانیکی نیازمند تعمیر و نگهداری توسط متخصصین بوده و جهت جانمایی محل قرارگیری آن باید از دریچه فن کویل استفاده شود. در واقع دریچه زیر فن کویل وظیفه تامین هوای برگشتی بیشتر برای دستگاه اصلی را تامین کرده و در زمان نیاز امکان دسترسی به تعمیرکاران جهت سرویس دوره‌ای، تعمیر و نگهداری تجهیزات اصلی را خواهد داد. دریچه زیر فن کوئل گریل دار در طراحی و ساخت بسیار شبیه به دریچه فن کویل ساده است و به فن کویل برمی گردد.