لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل

لوله فلکسی روکش دار رهاورد خرید با بهترین قیمت تک سینی کابل

در واقع جنس و متریال این لوله فلکسی از فلز گالوانیزه است، که روکش استفاده شده برای آن نوع خرید لوله فلکسی شیلددار است. این مدل لوله فلکسی بیشتر برای کابل کشی یا سیم کشی در مخابرات مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. باتوجه به نوع طراحی که دارد، نمی‎توان در محیط‎‌های باز آن را مورد استفاده قرار داد چرا که لازم است از ورود امواج الکترومغناطیسی حتی الامکان جلوگیری شود.

۲- ساخت ،اجرا و نصبِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری نسبت به ساخت،اجرا و نصب لوله خرطومی با عایق پشم شیشه بسیار آسانتر،کم دردسرتر و بدون عوارض می باشد. اما از آنجا که روی سطح فلز به کار رفته در لوله فلکسیبل، از طریق فرایند گالوانیزاسیون پوششی از فلز روی قرار گرفته است، این لوله به مراتب بیشتر از سایر لوله ها در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می دهد. با این حال مقاومت این نوع از لوله های فلکسیبل در برابر رطوبت به نسبت لوله های فلکسیبل روکش دار کمتر بوده و به همین دلیل عمدتا در محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل دارای سایزهای مختلف در متراژ تولید شده خواهد بود. همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد.

  • این نوع خرطومی از جنس فلز می باشد و بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته است که استحکام آن را به مراتب بالا برده است.
  • همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود.
  • با توجه به مقاومتِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در برابرِ گازها و آلاینده های سمی و غیرسمی و دیگر آلاینده های کارگاهی و صنعتی، استفاده از این محصول در مکش و اگزاست(تخلیه) هوای محیط کارگاه ها، کارخانجات ،سوله ها،انبارها و…بطور روزافزون ، متداول شده است.
  • جنس این نوع لوله فویلی آلومینیومی از دو لایه فویل آلومینیوم لمینتی موجود در درون و بیرون سطح این لوله فلکسیبل هوا تشکیل شده است که توسط یک فنر فولادی شکل گرفته است.
  • گستره و مقاومت دمایی در لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی از ۲۰- تا ۱۱۰+ درجه سانتیگراد می باشد.

درواقع این مجرا لوله‌های بادوام و انواع دیگر محفظه‌های سیم کشی را شامل می‌شود، که برای محافظت از هادی‌های سیم کشی الکتریکی، استفاده می‌گردد. که درواقع با استفاده از این دسته محافظ‌ها، کابل‌های الکتریکی آسیب نخواهند دید. سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند. بنابراین قطر فلکسیبل های مخصوص 9 ، 13/5 ، 16 ، 21 ، 25 ، 29 ، 36 ، 42 ، 48 ، 52 ، 63 ، 75 و نمره 100 می باشد. بنابراین هر چقدر تعداد کابل های برق بیشتر باشد سایز فلکسی بل ها بزرگ تر طراحی می شود. به طور کلی سایز و اندازه های لوله برق متناسب با تعداد و مقطع سیم ها و کابل هایی که در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود.

لوله فلکسیبل برق

استفاده از گلد در ساختمان‌‌های صنعتی رواج بسیاری داشته و موجب افزایش کارایی و کیفیت در طراحی سیستم برقی واحد صنعتی خواهد شد. گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود. آلومینیوم، عایق الاستومر و آلومینیوم در مدل RUBBER و آلومینیوم در بین دو لایه پی وی سی مشکی نوع GENERAL فلکسیبل الاستومری را تشکیل داده است.

لوله فلکسی خرطومی روکش دار فلزی

لوله‌‌های فلکسیبل روکشدار انواع مختلفی دارند که یکی دیگر از آن‌ها لوله خرطومی نسوزمی‌باشد. استفاده از این لوله‌ها، می‌تواند خیال شما را بابت امنیت کابل‌های ساختمان راحت کند. اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید.

لوله فلکسی آلومینیومی ساده STI

دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از انواع آن در بخش خاصی از صنعت و ساختمان‌‌سازی مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت. فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود. “امید است که با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود خدمات رسانی به خود یاری فرمایید.” ۱-وزن سبک و مقاومت بالا در برابرِ دما را می توان جزوِ خصوصیات بارزِ این محصول نام برد. ۴- وزن سبک و آسان بودنِ حملِ این محصول در نهایت باعثِ نصب آسان و راحتِ آن می گردد.